-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів, утримання та прибирання об’єктів благоустрою: Парк Пам'яті та Примирення; Парк 40-річчя визволення Дніпропетровська
Завершена
7 063 154.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 315.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 315.77 UAH
Номер:
09f4c077ab254e729c9244226f4628e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-31-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2024 00:00
Період моніторингу:
31.01.2024 15:10 - 22.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024 № 12-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2024 № 12-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-12-002478-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12.12.2023 № 174), тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця Потапової Ольги Олександрівни (далі – ФОП Потапова О.О.), рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 20.12.2023 № 183.1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2023, договір про надання послуг від 26.12.2023 № 26 на суму 7 063 154,31 грн, укладений між Замовником та ФОП Потапова О.О., пояснення надані 02.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.02.2024 17:54 - 13.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2024 17:54
Запити/Пояснення
Номер:
009e40f5b0774e39825daa7d6b5df1b3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.02.2024 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з благоустрою населених пунктів, утримання та прибирання об’єктів благоустрою: Парк Пам'яті та Примирення; Парк 40-річчя визволення Дніпропетровська», код ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-12-002478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, необхідно надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2a26ad4681a34ccc944da049db968210
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ
Дата опублікування:
02.02.2024 09:49
Опис:
На Ваш запит від 01.02.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою населених пунктів, утримання та прибирання об’єктів благоустрою: Парк Пам'яті та Примирення; Парк 40-річчя визволення Дніпропетровська» (ID закупівлі: UA-2023-12-12-002478-a), пояснюємо наступне.
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
На виконання вищевказаної норми Закону Замовником було зазначено всю необхідну інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, яку було розміщено у Додатку № 2 до Тендерної документації у файлі «ТД.doc».
Розрахунок очікувальної вартості зазначеної послуги було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі послуги, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), а також на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі, щодо технічних, якісних та кількісних характеристики предмета закупівлі за процедурою закупівлі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 постановлено рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Отже, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов`язковим.
Але, підставою для визначення очікуваної вартості закупівлі, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі для замовника стали службова записка начальника служби благоустрою та утримання зелених зон Любові Чадіної; інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі; комерційні пропозиції від:
п/р Назва суб’єкта господарювання Загальна цінова пропозиція (грн.)
1 ФОП Потапова О.О. 7063154,31 грн без ПДВ
2 ФОП Молодованов О.В. 7092774,40 грн без ПДВ
3 ФОП Брусенцев Д.І. 7358278,50 грн без ПДВ
Сформована ціна закупівлі складає: 7063154,31 грн.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами)» Замовником оприлюднене за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Дане посилання розміщено на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-12-002478-a у розділі «Інформація про замовників».
Звертаємо Вашу увагу, що інформацію з обґрунтуванням щодо даної закупівлі було також оприлюднено на сайті Дніпровської міської ради за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi
Додатки:
- службова записка на 1 арк;
- інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі на 2 арк;
- комерційна пропозиція від ФОП Потапова О.О. на 1 арк ;
- комерційна пропозиція від ФОП Молодованов О.В. на 1 арк;
- комерційна пропозиція від ФОП Брусенцев Д.І. на 1 арк.