-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний із суміші борошна І та ІІ гатунку, хліб пшеничний з борошна І гатунку)
Завершена
1 558 255.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 791.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 791.28 UAH
Номер:
8eafc828164843b585420c35085a1f14
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-23-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 16:17 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2024 № 6-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 23.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
23.01.2024 №6-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-12-002416-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна психіатрична лікарня» Кіровоградської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.12.2023, тендерну пропозицію ФОП Вялих Сергій Анатолійович; повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2023; договір про закупівлю послуг від 27.12.2023 № 1ТР; пояснення Замовника від 25.01.2024 надані на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
31.01.2024 16:48 - 06.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2024 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
f0e39a9e5a514041874c45553bfd869d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 19:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі хлібопродуктів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-002416-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Інформацію щодо стану виконання договору, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують поставку товару (акти приймання-передачі, накладні, тощо) та здійснені платежі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6f481214fadb49bdbc79d0c8b0e973e6
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
25.01.2024 15:56
Опис:
На ваш запит від 24.01.2024р. за результатами моніторингу UA-M-2024-01-23-000070 КНП «ОКПЛ КОР» повідомляє наступне.
КНП «ОКПЛ КОР» не фінансується з бюджету на закупівлю хлібопродуктів, оскільки має власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), тому бюджетні призначення по даній закупівлі відсутні. В плані UA-P-2023-12-12-000907-b зазначено джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та кількість на 2024 рік зазначено в рапорті дієтсестри Лунгул О.П. від 10 грудня 2023р.
Обґрунтування очікуваної вартості зазначено в Протоколі № 12122023/ВТ від 12 грудня 2023р.
Договорі №1ТР від 27.12.2024р. (далі - Договір), укладений за результатами проведеної закупівлі виконується, товар постачається відповідної якості та в установлені Договором строки. Претензії та зауваження до постачальника відсутні.
На підтвердження поставок товару додаємо накладні та платіжні інструкції.