-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Медичні матеріали код ДК 021: 2015 - 33140000-3 ( код ДК 021: 2015 – 33141510-8 « Продукти переробки крові» ( НК 024:2019:16901) Еритроцити збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (ІХЛА), Еритроцити з видаленим тромболейкоцитарним шаром у додатковому розчині (ІХЛА), Плазма свіжозаморожена (ІХЛА), Плазма лейкофільтрована (ІХЛА)
Завершена
1 280 694.78
UAH з ПДВ
Номер:
afa53d7006f2464c82ef88fce9f0dcd9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-26-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2024 00:00
Період моніторингу:
26.01.2024 11:02 - 17.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.01.2024 № 6-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.01.2024 №6-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-12-11-022974-a 11.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень, із врахуванням пояснення замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-12-11-022974-a, укладений договір поставки компонентів донорської крові від 05.12.2023 №210 (далі - Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 01.02.2024 року.
Період усунення порушень:
05.02.2024 12:04 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 12:04
Запити/Пояснення
Номер:
327383ff06934f28bedbc8d2cc1faf18
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
29.01.2024 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Медичні матеріали код ДК 021: 2015 - 33140000-3 ( код ДК 021: 2015 – 33141510-8 « Продукти переробки крові» ( НК 024:2019:16901) Еритроцити збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (ІХЛА), Еритроцити з видаленим тромболейкоцитарним шаром у додатковому розчині (ІХЛА), Плазма свіжозаморожена (ІХЛА), Плазма лейкофільтрована (ІХЛА)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-022974-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт/придбання товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний центр служби крові», з яким укладений договір поставки компонентів донорської крові від 05.12.2023 №210 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
542874d30bf14e76802a41658b2aa275
Назва:
відповідь на запит від Західного офісу Держаудитслужби ( обл.)
Дата опублікування:
01.02.2024 22:23
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Медичні матеріали код ДК 021: 2015 - 33140000-3 ( код ДК 021: 2015 – 33141510-8 « Продукти переробки крові» ( НК 024:2019:16901) Еритроцити збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (ІХЛА), Еритроцити з видаленим тромболейкоцитарним шаром у додатковому розчині (ІХЛА), Плазма свіжозаморожена (ІХЛА), Плазма лейкофільтрована (ІХЛА)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-022974-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба Замовнику надати відповідь на запит від Західного офісу Держаудитслужби.
так, 18.11.2023 року згідно потреби лікаря -трансфізіолога була запущена процедура Відкриті торги з Особливостями UA-2023-11-18-000835-a, так як жоден учасник не прийняв участь то торги автоматично скасувалися. ( всі документи надаються). Тому на основі протокольного рішення № 11-12-2023 від 11.12.2023 року та на праві Наказу № 166 від 03.10.2023 року Уповноважена особа провела закупівлю без використання процедури закупівлі. Дана закупівля проводиться для отримання пакетів медичних гарантій від НСЗУ. Кожна КНП до початку наступного року заключає договір з НСЗУ на медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій в модулі SmartSign на платформі SmartTender. (https://contracting.nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv ) . Даний договір є стандартний і має пеані вимоги до контактування, і для Договору на постачання Крові також повинні бути пеані умови ( Фото з договору надається). На основі цих умов і заключається договір на постачання Крові де головною умовою є швидка доставка необхідної кількості крові, де постачальник «Київський обласний центр служби крові» чітко підходить піж всі ці умови, що також підтверджує НСЗУ, коли реєструє даний договір. «Київський обласний центр служби крові» вхожить до числа тих постачальників які зареєстровані в E-Helse, що також дає право їй контрактуватися з лікарнями для отримання медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій в модулі SmartSign на платформі SmartTender.