-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі столові вищої категорії для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району)
Завершена
3 636 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 180.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 180.00 UAH
Номер:
f92113190e2f4f6fbb5e247648fca9cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-03-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.01.2024 00:00
Період моніторингу:
03.01.2024 10:53 - 25.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.01.2024 № 1
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-11-020601-a 11.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Інтегра Торг» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023 № 321, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Інтегра Торг» (далі – Переможець), протокол відхилення ТОВ «Ковал - 97» від 20.12.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2023 № 321, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023, договір від 27.12.2023 № 208-Т, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 05.01.2024 та від 19.01.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції двох учасників: ТОВ «Ковал - 97» з ціною
2 939 999,00 грн з ПДВ та ТОВ «Інтегра Торг» з ціною 2 940 000,00 грн з ПДВ.
Моніторингом встановлено, що пропозицію учасника ТОВ «Ковал - 97» було відхилено Замовником на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Переможцем торгів обрано пропозицію учасника ТОВ «Інтегра Торг» з остаточною ціною 2 940 000,00 грн з ПДВ.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «Інтегра Торг» вимогам тендерної документації Замовника.
Моніторингом встановлено, що відповідно до підпункту 1.3, пункту 1 Додатку 1 до ТД учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів для перевезення товарів під температурним контролем, що будуть задіяні в постачанні товарів.
Разом з цим, відповідно до підпункту 1.6, пункту 1 Додатку 1 до ТД, учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, чинних до кінця 2024 року, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання товарів, а також актів виконання дезінфекційних робіт на автотранспорті, який буде задіяний для постачання товарів, за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати вказані документи орендодавця або власника.
На виконання вимоги підпункту 1.3, пункту 1 Додатку 1 до ТД учасник надає довідку, в якій зазначає про наявність двох орендованих автомобілів, а саме: Renault Master, спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор, ізотермічний з державним номером КА 4919 НМ та автомобіль Опель Мовано, спеціалізований вантажний фургон рефрижератор з державним номером КА 1214 НК.
На підтвердження права користування вищезазначеними автомобілями учасником надано договір про надання логістичних послуг з ТОВ «Хорека Груп» від 25.05.2023 № 190623 та договір перевезення вантажу з ТОВ «Еліт Фуд Трейдінг» від 01.12.20232 № 01/12-23.
На виконання вимоги підпункту 1.6, пункту 1 Додатку 1 до ТД Учасником надано договір про надання послуг з дезинфекції з ФОП Руденко В.О від 08.12.20232 № 164 та акти виконаних робіт від 02.10.2023 №164/02/10, від 13.10.2023 № 164/13/10, від 23.10.2023 № 164/23/10, від 02.11.2023 № 164/02/11, від 13.11.20232 № 164/13/11, від 23.11.2023 № 164/23/11, від 04.12.2023 № 164/04/12 та від 14.12.2023 № 164/14/12, однак не надано вищевказані документи від орендодавця.
Оскільки, враховуючи, що транспортні засоби не є власністю Учасника, а надаються відповідно до договорів надання логістичних послуг з ТОВ «Хорека Груп» від 25.05.2023 № 190623 та договору перевезення вантажу з ТОВ «Еліт Фуд Трейдінг» від 01.12.20232 № 01/12-23, учасник відповідно до підпункту 1.6, пункту 1 Додатку 1 до ТД повинен надати документи, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання товарів, а також актів виконання дезінфекційних робіт на автотранспорті, який буде задіяний для постачання товарів, за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника від орендодавця або власника вищевказаних транспортних засобів.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтегра Торг» відсутні вищезазначені документи.
Також, відповідно до Додатку 2 до ТД учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції скан-копії оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження дійсний на 2024 рік, та актів надання санітарно-ветеринарних послуг за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником надано договір про надання ветеринарних послуг від 19.01.2023 № 147 та на підтвердження виконання ветеринарних послуг Учасником надано акт від 23.11.2023 № 1641 та акт від 13.12.2023 № 1732.
Однак, згідно вищезазначених актів виконання ветеринарних послуг, роботи проводились згідно договору від 19.01.2023 № 154- Л.
Враховуючи вищезазначене, учасником не виконано вимоги Додатку 2 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Інтегра Торг» як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
26.01.2024 14:49 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2024 14:49
Оскарження висновку в суді
Опис:
У зв’язку з незгодою Замовника з інформацією, викладеною у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 26.01.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-020601-а, 06.02.2024 Замовником було подано до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування вказаного висновку. Після отримання інформації про відкриття провадження у справі, Замовником буде здійснено оприлюднення такої інформації та номер такого провадження (номер справи) в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
08.02.2024 11:14
Дата відкриття провадження:
15.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
320/7048/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-020601-а від 26.01.2024
За висновком Північного офісу Держаудитслужби (далі – Орган державного фінансового контролю) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-07-020601-a від 26.01.2024 (далі – Висновок) Замовник начебто допустив порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Орган державного фінансового контролю обґрунтував це думкою, що Учасником/Переможцем не було виконано вимог підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: не надано скан-копії оригіналів документів про проведення дезінфекції в орендованих/найманих автомобілях від орендодавців або власників такого автотранспорту. Також, Орган державного фінансового контролю зазначає про нібито невиконання Учасником/Переможцем пункту 25 Вимог до постачальника, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, яким вимагалось надати скан-копії оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) та актів надання таких послуг за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції.
Орган державного фінансового контролю хибно вважає, що Учасником/Переможцем не було виконано підпункт 1.6 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно до підпунктів 1.3 та 1.5 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник підтверджує довідкою у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів для перевезення товарів під температурним контролем, що будуть задіяні в постачанні товарів; якщо учасник для здійснення доставки товару використовує автомобілі, які йому не належать, то він надає копію договору оренди автотранспорту, або копію про надання транспортних послуг (та/або логістичних послуг), де зазначено автомобілі, якими буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі.
З інформаційної довідки Учасника/Переможця щодо наявності спеціалізованого автотранспорту (назва файла: «43 інформ довідка щодо наявності спеціал автотранспорту.pdf») вбачається, що він буде здійснювати перевезення товару, який є предметом Закупівлі, автотранспортом – Опель Мовано спеціалізований вантажний фургон рефрижератор, р.н. КА1214НК, що буде задіяний за договором № 190623 про надання логістичних послуг від 25.05.2023 (назва файлу: «41 договір перевезення Хорека Групп.pdf») та Renault Master спеціалізований вантажний фургон рефрижератор ізотеричний, р.н. КА4919НМ, що буде задіяний за договором № 01/12-23 перевезення вантажу від 01.12.2023 (назва файлу: «39 договір перевезення ЕЛІТ ФУД»).
За змістом підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, від учасника вимагалося надання у вигляді скан-копій оригіналів документів, чинних до кінця 2024 року, для підтвердження проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання Товару, а також актів виконання дезінфекційних робіт цього автотранспорту за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції учасником. В разі, якщо учасник використовуватиме орендовані або наймані автомобілі, надати вказані документи орендодавця або власника.
В складі своєї тендерної пропозиції Учасником/Переможцем було надано скан-копії договору № 164 про надання послуг з дезінсекційних, дератизаційних та дезінфекційних робіт від 08.12.2023 (назва файлу: «36 договір дезінф. авто.pdf»), та актів виконаних робіт № 164/02/10 від 02.10.2023, № 164/13/10 від 13.10.2023, № 164/23/10 від 23.10.2023, № 164/02/11 від 02.11.2023, № 164/13/11 від 13.11.2023, № 164/23/11 від 23.11.2023, № 164/04/12 від 04.12.2023, № 164/14/12 від 14.12.2023 (назва файлу: «37 акти дезінф.авто.pdf»).
З договору № 190623 про надання логістичних послуг від 25.05.2023 вбачається, що він укладений між Учасником/Переможцем та ТОВ «Хорека Групп» (39068967).
З договору № 01/12-23 перевезення вантажу від 01.12.2023 вбачається, що він укладений між Учасником/Переможцем та ТОВ «Еліт Фуд Трейдінг» (39609855).
З договору № 164 про надання послуг з дезінсекційних, дератизаційних та дезінфекційних робіт від 08.12.2023 вбачається, що він укладений між Учасником/Переможцем та фізичною особою-підприємцем Руденко В.О.
На думку Органу державного фінансового контролю, виходячи з вимог підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, договір на проведення дезінфекції автотранспорту та акти наданих послуг до нього повинні були також надаватися орендодавцем або власником такого автотранспорту. Проте, така думка заснована на надмірно формалізованому сприйнятті Органом державного фінансового контролю вимог підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Вимоги підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації були обґрунтовані бажанням впевнитись в можливості учасника забезпечити своєчасне проведення дезінфекції автотранспорту, за допомогою якого здійснюватиметься перевезення товару, який є предметом Закупівлі. Вимог про те, щоб однією із сторін договору на проведення дезінфекції автотранспорту та актів наданих послуг до нього була обов’язково інша особа – орендодавець чи власник такого автотранспорту, положення підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації не містять.
Крім цього, договори № 190623 про надання логістичних послуг від 25.05.2023 та № 01/12-23 перевезення вантажу від 01.12.2023 – за своєю суттю є договорами про обслуговування (надання послуг), тобто автотранспорт не передається Учаснику/Переможцю в оренду або найм. Отже, вимога другого речення підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації ("В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати вказані документи орендодавця або власника.") в даному випадку до Учасника/Переможця цієї закупівлі не застосовується.
Крім того, вимога підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації переслідує лише одну мету – довести факт проведення дезінфекції автотранспорту, що перевозитиме Товар, як власного, так і орендованого або найманого учасником, тобто власником якого він не є. В даному випадку Учасник/Переможець отримує логістичні послуги та послуги з перевезення, тому і Договір № 164 про надання послуг з дезінсекційних, дератизаційних та дезінфекційних робіт від 08.12.2023 укладений від його імені, а не від імені власників автомобілів. Таким чином, наданням договору № 164 про надання послуг з дезінсекційних, дератизаційних та дезінфекційних робіт від 08.12.2023 та актів виконаних робіт № 164/02/10 від 02.10.2023, № 164/13/10 від 13.10.2023, № 164/23/10 від 23.10.2023, № 164/02/11 від 02.11.2023, № 164/13/11 від 13.11.2023, № 164/23/11 від 23.11.2023, № 164/04/12 від 04.12.2023, № 164/14/12 від 14.12.2023 Учасник/Переможець повністю підтвердив, наявність можливості забезпечення проведення дезінфекції двох транспортних засобів до 31 грудня 2024 року, а тому вимоги підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником/Переможцем було дотримано.
Також, Замовник не погоджується з твердженням Органу державного фінансового контролю про невиконання Учасником/Переможцем пункту 25 Вимог до постачальника, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації.
Згідно з пунктом 25 Вимог до постачальника, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції скан-копії оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження, дійсний на 2024 рік, та актів надання ветеринарно-санітарних послуг за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції.
На виконання вищезазначеної вимоги, Учасником/Переможцем у складі тендерної пропозиції надано договір про надання ветеринарних послуг від 19.01.2023 № 147 (назва файлу: «52 договір про надання ветеринарних послуг.pdf») та акти надання послуг № 1641 від 28.11.2023 та № 1732 від 13.12.2023 (назва файлу: «52.1 акти про надання ветеринарних послуг.pdf»). Однак, в актах зазначено номер договору від 19.01.2023 № 154-Л. Проте, такі формальні розбіжності не можна розглядати як невідповідність Тендерній документації.
Пунктом 1.1 договору про надання ветеринарних послуг від 19.01.2023 № 147 передбачено, що Виконавець (Броварська районна державна лікарня ветеринарної медицини) зобов’язується надати Замовнику (Учасник/Переможець) ветеринарні послуги. За умовами додаткової угоди № 2 до цього договору, строк його дії продовжено до 31 грудня 2024 року.
З актів наданих послуг № 1641 від 28.11.2023 та № 1732 від 13.12.2023 вбачається, що Виконавцем (Броварська районна державна лікарня ветеринарної медицини) були надані Замовнику (Переможець) наступні послуги:
- органолептичні дослідження яєць та яйцепродуктів;
- визначення хлорорганічних сполук методом ТШХ у продуктах тваринного та рослинного походження;
- визначення фосфорорганічних сполук методом ТШХ у продуктах тваринного та рослинного походження.
В свою чергу, пункт 25 Вимог до постачальника, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації не висуває вимог до змісту актів надання ветеринарно-санітарних послуг та обмежується лише уточненням про час складання таких актів (за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції). Тому, є хибною думка Органу державного фінансового контролю, що ненадання Учасником/Переможцем у складі його тендерної документації договору від 10.01.2023 № 154-Л, зазначеного в актах наданих послуг № 1641 від 28.11.2023 та № 1732 від 13.12.2023, порушує вимоги пункту 25 Вимог до постачальника, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації.
Таким чином, зазначення в актах наданих послуг № 1641 від 28.11.2023 та № 1732 від 13.12.2023 номера договору (154-Л), який не співпадає з номером договору (147) про надання ветеринарних послуг від 19.01.2023, який міститься у складі тендерної пропозиції Учасника/Переможця, не свідчить, що Учасником/Переможцем не надані документи, які вимагалися пунктом 25 Вимог до постачальника, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації.
Слід зазначити, що вимога пункту 25 Вимог до постачальника, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації переслідує лише одну мету – впевнитись в наявності у учасника чинного протягом 2024 року договору, за яким йому надаватимуться послуги з проведення ветеринарно-санітарного контролю та нагляду за продукцією, яка є предметом закупівлі, а також у підтвердженні факту надання таких послуг за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції. Так, наданням Учасником/Переможцем договору про надання ветеринарних послуг від 19.01.2023 № 147 та актів наданих послуг № 1641 від 28.11.2023 та № 1732 від 13.12.2023 зазначену мету було дотримано.
З урахуванням вищезазначеного, тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації, тому підстав для її відхилення відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей у Замовника не було, а отже, виявлені Органом державного фінансового контролю порушення, які зазначені у Висновку, є надуманими. Тому, просимо Орган державного фінансового контролю скасувати Висновок.
Дата публікації звіту:
02.02.2024 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
3e73599520eb41dd8c0428db9312b0b2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.01.2024 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі столові вищої категорії для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району)» (код ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-020601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fa04ae896f1a466b8b5ebb20d253263a
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
05.01.2024 15:46
Опис:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби від 04.01.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 – 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі столові вищої категорії для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2023-12-11-020601-a.
Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 35 Закону України "Про дошкільну освіту", Закону України "Про охорону дитинства", Закону України "Про освіту", із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” та з метою забезпечення безперебійного, збалансованого, повноцінного харчування дітей у закладах освіти Оболонського району м. Києва протягом 2024 року, виникла потреба у здійсненні закупівлі яєць курячих столових вищої категорії, про що оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) за ідентифікатором № UA-2023-12-11-020601-a. Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305. Орієнтовний розмір бюджетних призначень, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205.
Очікувана вартість предмета Закупівлі розраховувалась з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Під час підготовки Закупівлі був здійснений моніторинг цін на аналогічний товар, який проводився шляхом пошуку, збору та аналізу комерційних (цінових) пропозицій продавців даного товару у мережі Інтернет (в т.ч. в ЕСЗ Prozorro та враховуючи моніторинг Мінфіну) та використаний метод порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість предмета Закупівлі визначена відповідно до середньоринкових цін на такий Товар, на підставі інформації щодо закупівлі продуктів харчування на 2024 рік, із врахуванням норм споживання та кількості дітей в закладах дошкільної освіти та деяких комунальних закладах загальної середньої освіти.
Моніторинг цін та розрахунок потреби додаються до пояснень.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/F31A6253BBC69470C2258A7F00577A26
(на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок оголошення).
Номер:
d80c2f3bc6c2492fb64870208a2e1a4d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2024 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2024 00:00
Опис:
Яким чином Замовником перевірено відповідність Учасника ТОВ "Інтегра Торг" вимогам підпункту 1.6, пункту 1, Додатку 1 до тендерної документації, а саме в частині надання документів, які підтверджують правові підстави дезинфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання товарів, а також актів виконання дезінфекційний робіт на автотранспорті, який буде задіяний для постачання товарів. Якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати вказані документи орендодавця або власника.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e8ee59f02523458097cd5039321ccc99
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
19.01.2024 16:17
Опис:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби від 19.01.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 – 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі столові вищої категорії для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2023-12-11-020601-a.
Відповідність учасника ТОВ «Інтегра Торг» вимогам підпункту 1.6, пункту 1, Додатку 1 до тендерної документації, перевірялась шляхом підтвердження уповноваженою особою Замовника факту надання цим Учасником в складі тендерної пропозиції файлів під назвами "36 договір дезінф. авто.pdf " та "37 акти дезінф.авто.pdf", де містяться Договір №164 від 08.12.2023 р. про надання послуг з дезінсекційних, дератизаційних та дезінфекційних робіт, укладений між Учасником та ФОП Руденко В.О. (строк дії до 31.12.2024 р.), а також акти виконаних робіт (послуг) щодо проведення дезінфекції транспортних засобів за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника (з підтвердженням своєчасного проходження санітарної обробки не рідше 1 разу на 10 днів).
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Інтегра Торг» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника у межах проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі столові вищої категорії для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району).
Файли "36 договір дезінф. авто.pdf " та "37 акти дезінф.авто.pdf" додаються до пояснень.