-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Завершена
3 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 250.00 UAH
Номер:
afa1c549b71e4217a35dd045535972ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-31-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2024 00:00
Період моніторингу:
31.01.2024 15:14 - 22.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024 № 12-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2024 № 12-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-11-019719-a 11.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Галицька лікарня» Галицької міської ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженою особою від 18.12.2023 б/н, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «МЕЛЬНИЧУК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА» (далі – ФОП «МЕЛЬНИЧУК Н.В.»), протокол уповноваженої особи від 26.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.12.2023, договір від 01.01.2024 № 1 на суму 3 450 000,00 грн, укладений між Замовником та ФОП «МЕЛЬНИЧУК Н.В.», пояснення надане 09.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.02.2024 18:00 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2024 18:00
Запити/Пояснення
Номер:
7e7d652a4a8c4ad3863ffcfae452370c
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.02.2024 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «ЄЗС ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)», код ДК 021:2015: 55520000-1: Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-11-0019719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
51fb0eae0ca94315befee115197dd828
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.02.2024 11:07
Опис:
Згідно ч.4 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовник здійснив визначення очікуваної вартості предмета закупівлі керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Методика).
Згідно Методики Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
У 2023 році очікувана кількість ліжкомість становила 32800. Провівши консультації з іншими працівниками Замовника та врахувавши прогнозований зріст потреби в госпіталізації Було затверджено такі кількісні показники:
Розрахунок очікуваного обсягу надання послуг:
№ з/п Назва послуги Орієнтована кількість ліжкомісць
1 Послуги з організації харчування 34500
Замовником було здійснено Аналіз ринку.
Згідно індексу споживчих цін https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/index/ ціни на продукти харчування за 12 місяців(грудень 2022 – грудень 2023) виросли у ціні.
Картопля 1 кг з 9,77 до 17,38
Свинина грудинка 1 кг з 169 до 189
Курятина філе 1 кг з 133,69 до 158,14
Продукти харчування є складовою Послуги з харчування.
Також Замовником встановлено, що із набуттям чинності закону про держбюджет-2024 в Україні з 1 січня 2024 року зросли мінімальна зарплата та прожитковий мінімум.
З 1 січня "мінімалка" підвищується із встановлених у жовтні 2022 року 6 700 грн до 7 100 грн. Друге заплановане на 2024 рік підвищення відбудеться 1 квітня – до 8 000 грн.
Оплата праці працівників, які надаватимуть послуги є складовою Послуги з харчування.
Під час проведення ринкових консультацій замовник направив учасникам ринку запити з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі та з проханням повідомити про ринкові ціни на послуги з врахуванням попереднього технічного завдання.
Зацікавлені учасники ринку надали свої пропозиції, зокрема:
1. ФОП Марчак Ольга Романівна
2. ФОП Мельничук Наталія Василівна
3. ФОП Мальон Михайло Михайлович
Копії цінових пропозицій додаються.
Замовником було здійснено Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. І прийнято рішення встановити очікувану вартість закупівлі визначивши очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
(94 + 102 + 104) / 3 = 100
Отже очікувана вартість харчування одного ліжкомісця в день була встановлена в розмірі 100,00 грн методом порівняння ринкових цін.
Оскільки кількість ліжкомість була розрахована у кількості 34500 очікувана вартість предмету закупівлі була обрахована наступним чином:
34500 * 100 = 3 450 000,00 грн
Керівництвом Замовника було прийнято рішення про суму призначень на даний рядок витрат у сумі 3 450 000,00 грн