-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ДНВК (ясла-садок) «Калинонька», Новомиргородської міської ради, корпус 1, за адресою м. Новомиргород, вул. Є. Присяжного, 57. Коригування.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
45 147 643.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225 738.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 225 738.22 UAH
Номер:
2544b5f73f9c42fca2ced21e06dcc2b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2024 00:00
Період моніторингу:
12.02.2024 14:00 - 05.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2023-12-11-020282-a 11.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від (протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 11.12.2023 б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» (далі – ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.12.2023
№ 748, від 16.01.2024 № 48, від 31.01.2024 № 103, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.01.2024, договір про закупівлю робіт від 02.02.2024 № 33 на суму 44 530 448,53 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 19.02.2024, 29.02.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
05.03.2024 18:31 - 09.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2024 18:31
Запити/Пояснення
Номер:
9441a13a579f404584bb39e44940ce5e
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2024 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту ДНВК (ясла-садок) «Калинонька», Новомиргородської міської ради, корпус 1, за адресою м. Новомиргород, вул. Є. Присяжного, 57. Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-020282-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5cff69be2ebf443c9d4ba0eb5ab6e513
Назва:
Пояснення на Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ під час здійснення моніторингу закупівлі UA-M-2024-02-12-000053 ● 2544b5f73f9c42fca2ced21e06dcc2b5
Дата опублікування:
19.02.2024 11:31
Опис:
Пояснення на Запит
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
під час здійснення моніторингу закупівлі
UA-M-2024-02-12-000053 ● 2544b5f73f9c42fca2ced21e06dcc2b5
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024 14:00.
Дата публікації запиту замовнику на пояснення: 2024-02-15 12:03:28
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту - Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-02-12-000053. За Запитом сформовано наступні питання:
«1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.»
Новомиргородська міська рада під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон): органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Новомиргородською міською радою (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів по предмету Капітальний ремонт ДНВК (ясла-садок) «Калинонька», Новомиргородської міської ради, корпус 1, за адресою м. Новомиргород, вул. Є. Присяжного, 57. Коригування (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-11-020282-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
Замовник надає пояснення на запит.
1. Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт в тому числі здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва.
Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій.
Відповідно до Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом Капітальний ремонт ДНВК (ясла-садок) «Калинонька», Новомиргородської міської ради, корпус 1, за адресою м. Новомиргород, вул. Є. Присяжного, 57. Коригування, виведено кошторисну вартість по вказаному об’єкту в сумі – 47831544,00 грн.
Отже, з урахуванням тих обставин, що для виконання робіт згідно об’єкту будівництва Замовником вжито заходів на розробку проектної-кошторисної документації по виконанню робіт за предметом закупівлі, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів, а так само у порядку державної експертизи проведено розгляд проектної документації, за результатами якого отримано позитивний експертний звіт. Тому, розрахунок очікуваної вартості робіт по предмету закупівлі повинен бути розрахований наступним чином з урахуванням показників наявних в Зведеному кошторисному розрахунку вартості об`єкта будівництва: кошти по зведеному кошторисному розрахунку (всього будівельних робіт та устаткування меблів та інвентарю) – 31948707,00 грн. і 1 774 581 грн. додати кошти на вiдрядження працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва – 3661382,00 грн. та кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) - 238 366,00 грн.. Оскільки вказані розміри коштів наведені без урахування податку на додану вартість, то відповідно до суму коштів варто додати відповідне оподаткування, що матиме наступний обґрунтований розрахунок:
31948707,00 + 1774581,00 + 3661382,00 + 238366,00 = 37623036,00;
37 623 036,00 х1.2 = 45 147 643,20 грн.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 45 147 643,20 грн. (Сорок п’ять мільйонів сто сорок сім тисяч шістсот сорок три гривні двадцять копійок) з ПДВ.
Вихідними документами слугували: Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додаються у вигляді файлу з ім’ям «ЗКР»), позитивного експертного звіту №12-0012/12-23 від 28.02.2023 року (файл «Експертний звіт») та Рішення виконавчого комітету Новомиргородської міської ради №28 від 01.03.2023 року (файл «Рішення») Перелічені в даному абзаці документи додаються до відповіді на запит.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформуємо що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так, преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права, які б зобов’язували уповноважену особу вносити інформацію в інше місце крім системи Prozorro
Частиною 4 статті 10 Закону передбачено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-12-11-010302-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-11-020282-a
Разом з тим, Замовник дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» та намагається їх вчасно виконувати, підтвердженням цьому відповідна інформація, що опублікована на ресурсі Замовника за посиланням: https://rada-novomirgorod.gov.ua/sites/rada-novomirgorod.gov.ua/files/inline-files/12.12.2023_5.pdf
Вважаємо наданої інформації цілком достатньо для підтвердження дотримання Замовником нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель.
Номер:
a9b1684e83e2463f847a64473e3e7e58
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
26.02.2024 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту ДНВК (ясла-садок) «Калинонька», Новомиргородської міської ради, корпус 1, за адресою м. Новомиргород, вул. Є. Присяжного, 57. Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-020282-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання:
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» (далі – Учасник) на відповідність вимогам пункту 5.1.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині відсутності в наданій Учасником довідці про наявність торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 15.01.2024 № 8/4 інформації та відповідного документального підтвердження котків ручних, 30-40 кг, що зазначені ним в поданій підсумованій відомості ресурсів (позиція
№ 79).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
23d064cd7ebb420a8cd80fba84c75f87
Назва:
Пояснення на Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ під здійснення моніторингу закупівлі UA-M-2024-02-12-000053 ● 2544b5f73f9c42fca2ced21e06dcc2b5
Дата опублікування:
29.02.2024 10:01
Опис:
Пояснення на Запит
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
під здійснення моніторингу закупівлі
UA-M-2024-02-12-000053 ● 2544b5f73f9c42fca2ced21e06dcc2b5
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024 14:00.
Дата публікації запиту замовнику на пояснення: 2024-02-26 10:45:21
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту - Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-02-12-000053. За Запитом сформовано наступні питання:
«Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» (далі – Учасник) на відповідність вимогам пункту 5.1.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині відсутності в наданій Учасником довідці про наявність торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 15.01.2024 № 8/4 інформації та відповідного документального підтвердження котків ручних, 30-40 кг, що зазначені ним в поданій підсумованій відомості ресурсів (позиція № 79).»
Новомиргородська міська рада під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон): органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Новомиргородською міською радою (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів по предмету Капітальний ремонт ДНВК (ясла-садок) «Калинонька», Новомиргородської міської ради, корпус 1, за адресою м. Новомиргород, вул. Є. Присяжного, 57. Коригування (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-11-020282-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
Замовник надає пояснення на запит.
1. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази Замовником було встановлено ряд вимог до учасників, а саме:
«5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації та з урахуванням поданої підсумкової відомості ресурсів, що входить до складу договірної ціни учасника.
5.1.2. Наявність зазначеної матеріально-технічної бази в учасника повинна бути документально підтверджена учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції наступних документів:
1) на підтвердження права власності/користування/споживання відповідних послуг наявними транспортними засобами та/або спеціальними/технологічними транспортними засобами:
- якщо транспорт/машини знаходиться на праві власності в учасника/задекларованого субпідрядника - свідоцтво про реєстрацію машини або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- якщо транспорт/машини перебувають в учасника/субпідрядника на праві користування - діючий договір оренди, з урахуванням статті 799 Цивільного кодексу України або діючий договір лізингу, тощо, разом з свідоцтвом про реєстрації машини або свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу;
- якщо учасник споживає послуги відповідного транспорту/машин – надається діючий договір про надання послуг, разом з свідоцтвом про реєстрацію машини або свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу).
2) на підтвердження наявності інших будівельних машин і механізмів учасник або його задекларований субпідрядник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості учасника, який підтверджує наявність таких будівельних машин і механізмів, або копії документів, що засвідчують факт придбання (видаткові накладні або рахунок фактура тощо) або договору оренди з переліком майна, що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком будівельних машин, механізмів). Найменування, марка, модель матеріально-технічної бази повинні співпадати між поданими документами та довідкою згідно пункту 5.1.1. цієї тендерної документації.».
Учасником ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" на виконання вказаних вимог подано наступні документи:
- підсумкову відомість ресурсів до Капітальний ремонт ДНВК (ясла-садок) «Калинонька», Новомиргородської міської ради, корпус 1, за адресою м. Новомиргород, вул. Є. Присяжного, 57. Коригування. (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), далі – ПВР;
- довідка про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі №83/14 від 15.12.2024 року;
- договір про надання послуг дорожньо-будівельної техніки №20/06 від 20.06.2023 року;
- договір оренди автомобілів та механізмів №07/06 від 07.06.2023 року (з додатком та актом);
- договір оренди автомобілів та механізмів №06/23 від 20.03.2023 року (з додатками та актами);
- договір оренди автомобілів та механізмів №11/08 від 11.08.2023 року (з додатком та актом);
- договір оренди автомобілів та механізмів №17/04 від 17.05.2023 року (з додатками та актами);
- договір оренди інструменту №1611/23 від 16.11.2023 (з додатком та актом);
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та механізмів (згідно вище перелічених договорів оренди та послуг);
- витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 3 квартал 2023 р. №83/18 від 15 грудня 2023 року, далі – Витяг ОСВ №83/18;
- витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 112 за 3 квартал 2023 р. №83/17 від 15 грудня 2023 року.
Але за описаними документами були виявлені невідповідності, що змусили Замовника оприлюднити 14 січня 2024 о 20 год. 04 хв. повідомлення про усунення невідповідностей, після чого учасник отримав можливість додати необхідну інформацію та документи. Так, ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" 15 січня 2024 року було надано ще ряд документів, зокрема:
- довідка про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі №8/4 від 15.01.2024 року, далі – Форма 5;
- витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 4 квартал 2023 року №8/5 від 15.01.2024 року, далі – Витяг ОСВ №8/5;
- витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 112 за 4 квартал 2023 року №8/6 від 15.01.2024 року.
Згідно Витягу ОСВ №83/18 який був поданий до публікації повідомлення про усунення невідповідностей, так і за Витягом ОСВ №8/5, що доданий учасником 15.01.2024 року, можливо спостерігати наявність Катка тротуарного (як в першому витягу так і в іншому дана позиція засобу відображена на першій сторінці). Знаючи про те, що бухгалтерський облік для основних засобів, до яких належить матеріальні активи, які підприємство утpимує з метою використання їх y процесі виробництва абo постачання товарів i послуг, викoнання робіт, надання в оренду iншим особам абo для здійснення адміністративних тa соціально-культурних функцій, очікувaний строк корисного використання (експлуатації) якиx більше одного року (aбo операційного циклу, якщо він дoвший за рік), складається суб’єктами господарювання відповідно до Рахунку №10 «Основні засоби», є можливість пересвідчитись у фактичному розпорядженні та/або користуванні та/або праві власності Катка тротуарного у товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД».
Разом з тим, якщо звернути увагу на призначення такого катка який є ручним, можливо осягнути цілі його використання, а саме в тих випадках коли неможливо використовувати асфальтоукладальники і важкі катки: при асфальтування пішохідних доріжок, тротуарів, місць паркування перед будинком, тощо. При ручному укладанні традиційної гарячої асфальтобетонної суміші (АБС) неможливо забезпечити якісне ущільнення суміші, тому ручна укладка не застосовується для асфальтування доріг загального користування. Відтак, ручна укладка АБС добре підходить для ямкового ремонту на будь-яких доріг і настилу нового асфальтобетонного покриття на невеликих та/або геометрично складних ділянках. Отже такий засіб/знаряддя є доречним у складно доступних місцях для великогабаритної техніки або територій, що потребують малих ділянок укладання асфальту.
Замовник усвідомлює для чого було поставлено органом фінансового контролю відповідний запит, оскільки Форма 5 подана учасником ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" не містить інформації, котра б відображала інформацію про наявність чи то користування ручного або тротуарного катка. Але з урахуванням того, що Форма 5 є власне лише відображенням інформації про наявність обладнання, техніки механізмів та транспортних засобів, а не її безпосереднім документальним підтвердженням, Замовник брав до уваги фактичні дані, що свідчили про наявність на праві власності або праві користування чи отримання послуг заявленою матеріально-технічною базою. Адже, Закон України «Про публічні закупівлі» перелічує кваліфікаційні критерії, згідно статті 16 та надає можливість їх використання Замовнику задля підтвердження відповідності гравця, його спроможності до виконання робіт, постачання товару чи надання послуг. Так і в даному випадку, Форма №5 насправді не являється документальним підтвердженням наявності матеріально-технічної бази, таким підтвердженням слугує перелік документів описаних за пунктом 5.1.2. розділу ІІІ тендерної документації, а тому розгляд слід робити в поєднанні з іншими документами тендерної пропозиції учасника.
Поряд з тим, якщо поглянути на інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, то кожна зацікавлена сторона має можливість ознайомитися з потребою в обсязі «Улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих асфальтобетонних сумішей дрібнозернистих та піщаних вручну з ущільненням ручними котками», а саме по локальному кошторису на благоустрій – 180 м2. А відтак, на місці майбутнього підрядника, таку площу ліпше буде і по якості, та і по економії часу ущільнювати віброплитою, а не катком ручним. Якщо пояснити доступними словами, що таке віброплита, то це пристрій для ущільнення грунту та інших сипких матеріалів. Принцип роботи віброплити полягає у створенні інструментом вібраційного тиску на площу, яку необхідно утрамбувати. Такий пристрій здебільшого використовують у дорожньо-будівельній сфері для поетапного трамбування дорожнього полотна. В свою чергу звіривши наявну інформацію від ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" за Формою №5 та документами, що підтверджують ту інформацію, слід відзначити що необхідні 180 м2 доцільніше утрамбувати такими віброплитами, як:
- 11- віброплита AGT PCL100;
- 45 - пневмотрабовка ПТ-6;
- 46 - віброплита WIBER UGMS-12 500*550мм;
- 54 – віброплита Swepac FB200.
Тож, задайте самі собі питання чим ліпше, в частині якості, виконати відповідний вид робіт, як «Улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих асфальтобетонних сумішей дрібнозернистих та піщаних вручну з ущільненням», ручним катком чи віброплитою? Відповідь наявно однозначна та зрозуміла для всіх - віброплита. Однак, враховуючи ті обставини, що учасники не повинні відхилятися від заданих параметрів розрахунків по обсягам і видам робіт, під час складання власної договірної ціни та супровідних кошторисних розрахунків, позаяк зміна виду робіт на кшталт з «Улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих асфальтобетонних сумішей дрібнозернистих та піщаних вручну з ущільненням ручними котками» на «Улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих асфальтобетонних сумішей дрібнозернистих та піщаних вручну з ущільненням віброплитами», призведе до безапеляційного відхилення тендерної пропозиції. Приклад такої позиції є наша попередня закупівля відкритих торгів UA-2023-11-16-010706-a за тим самим предметом Капітальний ремонт ДНВК (ясла-садок) «Калинонька», Новомиргородської міської ради, корпус 1, за адресою м. Новомиргород, вул. Є. Присяжного, 57. Коригування, де доречі прийняв участь один і той самий учасник – ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", але його тендерна пропозиція була відхилена за невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно учасники при складанні власних тендерних пропозицій повинні дотримуватися тих видів робіт та їх обсягів, що зазначено в інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, іншими словами дотримуватися тої конструкторської ідеї, яку мав проектант на момент виготовлення проектно-кошторисної документації.
Відтак, якщо Ваш запит має на меті встановити чи спроможний учасник ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", згідно заявленої та доведеної документами тендерної пропозиції матеріально-технічної бази, виконати необхідний обсяг робіт по предмету закупівлі, то наша відповідь однозначно так, бо в протилежному випадку Замовник не визначав би такого гравця переможцем та не укладав договір про закупівлю. Тому маємо відзначити, що оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» на відповідність вимогам пункту 5.1.1 розділу ІІІ тендерної документації, була реалізована з неухильним дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та з урахуванням решти вимог встановлених згідно документації та поданої інформації та документів в складі тендерної пропозиції учасника.
Разом з тим, якщо Ваш запит слугує передвісником встановлення факту порушення в сфері публічних закупівель, то прохання гарно поміркувати та зважити всі «за» та «проти» перш ніж формувати констатуючу частину висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Адже в разі наявності порушень, що будуть зафіксовані у Вашому висновку, то відповідний факт буде підставою для розірвання договору, про що зазначено в пункті 17.1. Договору про закупівлю робіт №33 від 02.02.2024 року. Тому, просимо виважено підійти до формування своєї позиції, адже на шальках терезів за Вашим рішенням, може стояти з одного боку статистичний показник виявлення порушення в сфері публічних закупівель, а з іншого недоотримання Україною 37 623 036,00 грн., що передбачено мають бути виділені з Європейського інвестиційного банку згідно рамкової угоди «Програма з відновлення України» на об’єкт: Капітальний ремонт ДНВК (ясла-садок) «Калинонька», Новомиргородської міської ради, корпус 1, за адресою м. Новомиргород, вул. Є. Присяжного, 57. Коригування. (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Підсумовуючи хочемо нагадати, що витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 4 квартал 2023 року №8/5 від 15.01.2024 року відображає факт наявності цікавлячої Вас одиниці засобу - котка ручного, (30-40 кг), щоправда його найменування має вигляд - каток тротуарний. Що ж стосується довідки за формою Додатку 5 до тендерної документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, то маємо повторити, що така довідка не є діловим папером, що посвідчує певний юридичний факт, підтверджує право на що-небудь, слугує доказом будь-чого. Натомість така довідка є нічим іншим як консолідованою або зведеною інформацією, в даному випадку про матеріально-технічну базу учасника процедури закупівлі. Більше того, навіть з урахуванням відображеної інформації за довідкою про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі №8/4 від 15.01.2024 року, можливо встановити повноту відображення машин, механізмів та засобів зазначених в підсумковій відомості ресурсів, як таких що необхідні для виконання робіт по об’єкту.
Вважаємо наданої інформації цілком достатньо для підтвердження дотримання Замовником нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель.