-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкті: «Нове будівництво централізованої захисної споруди цивільного захисту населення (бомбосховища) для обслуговування потреб бюджетних установ та мешканців с. Пришиб на території «Ліцею «ЛІДЕР» Пришибської сільської ради» по вул. Центральна, 19 с. Пришиб Кременчуцького району Полтавської області»
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер:
d9f096b99e3e4770a7ac51823c66ebf4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000166
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:55 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 № 45-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
20.05.2024 № 45-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-12-11-019159-a, 11.12.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення закупівлі (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – замовник) UA-P-2023-12-11-006142-b на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.12.2023 (б/н) з додатками; запитання до процедури від 12 та 14 грудня 2023 року; роз’яснення до процедури від 15 грудня 2023 року (оприлюднені в електронній системі закупівель о 17:31 год. та о 17:32 год.); тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЙРЕНГ» на суму 444 600,00 грн. з ПДВ; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЙРЕНГ» від 26.12.2023 (б/н); тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДРІМБУДПРОДЖЕКТ» на суму 445000,00 грн. з ПДВ; обґрунтування аномально низької ціни; протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДРІМБУДПРОДЖЕКТ» від 02.01.2024 (б/н); тендерну пропозицію учасника ТОВ «Златограф-Проект» на суму 680000,00 грн. з ПДВ; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 19.01.2024 (б/н); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання ТОВ «Златограф-Проект» переможцем від 29.02.2024 (б/н); повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2024; Договір на виготовлення проектно-кошторисної документації від 04.03.2024 № 23 на суму 680000,00 грн. без ПДВ, укладений між замовником та ТОВ «Златограф-Проект»; Додаткова угода від 04.03.2024 № 1 до договору № 23 від 04.03.2024 про зміну договірної ціни на суму 680000,00 грн., з ПДВ; лист ТОВ «Златограф-Проект» від 29.04.2024 № 29/04-24-01 щодо продовження термінів виконання робіт до 30.08.2024; Додаткова угода від 30.04.2024 № 2 до договору № 23 від 04.03.2024; відповіді замовника на запити (від 21.05.2024 та від 28.05.2024) органу державного фінансового контролю з додатками, оприлюднені в електронній системі закупівель 23.05.2024 та 30.05.2024; веб-сайт за посиланням http://vokst.um.la/2023/12/12/oholoshennia-24/.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.
Так, після оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЙРЕНГ» на суму 444600,00 грн., з ПДВ.
Однак, замовником, протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.12.2023, на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АЙРЕНГ», як таку, що не відповідає Додатку 3 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»
Відповідно до пункту 43 Постанови № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції, подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації/документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації/документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
В ході моніторингу встановлено, що в абзаці 11 підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовником вимагається від учасника надання: «копії не менше ніж 1-го виконаного (або такого, що знаходиться у процесі виконання) аналогічного договору». Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «АЙРЕНГ» встановлено, що учасником подано в електронній системі закупівель довідку (у довільній формі) із зазначенням двох аналогічних договорів із зазначенням Ідентифікаторів закупівель в Прозоро. При цьому, копію цих аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції учасником не розміщено.
Також, в Додатку 3 тендерної документації замовником встановлено вимоги, зокрема щодо надання листів-згоди з умовою, що:
- Учасник-виконавець є замовником експертизи проектно-кошторисної документації та зобов’язується укласти договір з експертною установою на проведення експертизи проектної документації і супроводжувати проектні рішення при проходженні експертизи проекту до отримання позитивного висновку, та оплатити надані послуги. В разі, якщо за виконаним Виконавцем проектом протягом строку виконання робіт Замовник не отримав позитивний висновок державної експертизи, договір на виконання проектних робіт розривається і будь які зобов’язання сторін припиняються;
- Учасник закупівлі гарантує, що кошторисна частина виконується українською мовою, а також з використанням ліцензованого програмного комплексу (з наданням у складі пропозиції копії ліцензії).
Водночас, в Додатку 3 тендерної документації замовник вимагає надати копії відповідних документів, необхідних відповідно до законодавства, а саме: «…ліцензій та/або дозволів, та/або сертифікатів на виконання проектних робіт, та/або сертифікатів та свідоцтво про підвищення кваліфікації, які є актуальними на дату проведення закупівлі». При цьому, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЙРЕНГ», запитуваних замовником документів не надано. Поряд з цим, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівлі свідчать, що ТОВ «АЙРЕНГ» у складі тендерної пропозиції завантажено довідку у довільній формі, яка містить відомості про працівників учасника, у тому числі: їх кваліфікаційно-освітній рівень, зокрема, надано інформацію щодо кваліфікаційних сертифікатів: з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості; архітектурно-об’ємного проектування; технічного обстеження споруд; інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення економії енергії; інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки; інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації.
Отже, вказаний вище по тексту перелік документів, в розумінні пункту 43 Особливостей, є невідповідністю в документах.
Враховуючи наведене, замовник мав розмістити учаснику, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей. Натомість, протоколом уповноваженої особи від 26.12.2023, замовником прийнято рішення, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «АЙРЕНГ» не відповідає Додатку 3 тендерної документації та відхилив її згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 28.05.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником надано відповідь від 30.05.2024, що: «…Отримання позитивного висновку державної експертизи є однією з основних технічних характеристик. В складі тендерної пропозиції ТОВ «АЙРЕНГ» не підтверджено виконання вимог тендерної документації. Тим самим пропозиція учасника підлягає відхиленню…».
Вказане пояснення не спростовує порушення замовником права учасника на усунення невідповідності, оскільки, частиною другою абзацу 2 пункту 43 Постанови № 1178 встановлено, що: «…Невідповідністю в інформації/документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції».
Виходячи з викладеного, замовником на порушення пункту 43 Постанови № 1178 не надано вимогу про усунення невідповідностей.
За результатами тендеру, замовником укладено договір від 04.03.2024 № 23 з ТОВ «Златограф-проект» (зі змінами) на суму 680000,00 грн., з ПДВ.
Різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «АЙРЕНГ», яка становить 444600,00 грн., з ПДВ та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «Златограф-проект», яка становить 680000,00 грн., з ПДВ складає 235400,00 грн.
Період усунення порушень:
04.06.2024 17:26 - 19.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2024 17:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-11-019159-a від 04.06.2024р. відмічаємо: Відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Додаток 3 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі та технічну специфікацію. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Фактом подання Пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в Документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг / виконання робіт відповідно до вимог, визначених згідно з умовами Документації. Отримання позитивного висновку державної експертизи є однією з основних технічних характеристик.
Питання щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно Роз’яснень Мінекономіки, Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» вирішується Замовником самостійно, оскільки наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовник не зобов’язаний розміщувати повідомлення про усунення невідповідностей. Відмічаємо, що згідно законодавства Замовник визначає всі недоліки тендерної пропозиції у рішенні про відхилення тендерної пропозиції, оскільки усунення невідповідностей не було обов’язковим наявні невідповідності було додатково вказано у протоколі про відхилення тендерної пропозиції. Отже, при відхиленні тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АЙРЕНГ» Замовником дотримано вимог передбачених законодавством. У зв’язку з чим розміщення повідомлення про усунення невідповідностей не є обов’язковим для розміщення перед відхиленням пропозиції учасника процедури закупівлі.
В тому числі, повідомляємо про притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення шляхом проведення роз’яснювальних робіт по суті вказаного в ч.3 Розділу ІІ. Констатуючої частини висновку та недопущення зазначеного у подальшому.
Дата публікації звіту:
06.06.2024 08:59
Запити/Пояснення
Номер:
ecab8607db504c9096023596c07d5abf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2024 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкті: «Нове будівництво централізованої захисної споруди цивільного захисту населення (бомбосховища) для обслуговування потреб бюджетних установ та мешканців с. Пришиб на території «Ліцею «ЛІДЕР» Пришибської сільської ради» по вул. Центральна, 19 с. Пришиб Кременчуцького району Полтавської області», очікуваною вартістю 800 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-019159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c1c9735653ed4286b52e52b666bcf352
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
23.05.2024 10:51
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що очікувану вартість закупівлі розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до вищезазначеного Наказу Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг. Згідно вищезгаданого наказу Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни й та прайс-листів на момент вивчення ринку. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних державних закупівель з розроблення технічної документації із землеустрою, були використані ціни виконаних аналогічних договорів територіальних органів у за аналогічним предметом закупівлі а також Замовником було направлено звернення до різних можливих виконавців робіт щодо розрахунку вартості таких робіт. У зв’язку з тим, що отримані відповіді мали значну відмінність за ціною, Замовником було прийнято рішення не застосовувати право укладення договору без використання електронної системи закупівель передбачене п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості): 11. Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
З метою максимальної економії, ефективності та пропорційності Замовником було проведено процедуру відкритих торгів.
Обґрунтування розміщено за посиланням URL: http://vokst.um.la/2023/12/12/oholoshennia-24/
Номер:
b2704e5cd3d34fabbb249d1be8189b32
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2024 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкті: «Нове будівництво централізованої захисної споруди цивільного захисту населення (бомбосховища) для обслуговування потреб бюджетних установ та мешканців с. Пришиб на території «Ліцею «ЛІДЕР» Пришибської сільської ради» по вул. Центральна, 19 с. Пришиб Кременчуцького району Полтавської області», очікуваною вартістю 800 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-019159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із наступних питань:
- в Додатку 3 тендерної документації замовника, встановлено вимоги щодо надання учасником: листів гарантій про те, що проектно-кошторисна документація виконується відповідно до завдання на проектування; щодо видачі документації замовнику в чотирьох примірниках; що кошторисна частина виконується українською мовою, а також з використанням ліцензованого програмного комплексу (з наданням в складі пропозиції копії ліцензії) та що зауваження від експертної організації усуває проектна організація у встановлений законодавством термін. Також встановлено вимогу щодо наявності необхідних, відповідно до законодавства ліцензій та/або дозволів, та/або сертифікатів на виконання проектних робіт, та/або сертифікатів та свідоцтво про підвищення кваліфікації, які є актуальними на дату проведення закупівлі (Надати копії відповідних документів).
В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "АЙРЕНГ" не надано вищевказаних документів. Перелік цих документів в розумінні п. 43 Особливостей є невідповідністю в документах та/або інформації наданих в складі тендерної пропозиції учасника та підлягають виправленню, однак замовником не розміщено відповідного повідомлення щодо надання 24 години на виправлення, при цьому, пропозицію учасника відхилено. Поясніть зазначене.
- на підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b68d0b4f8b9041d9984ca110479c3d22
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
30.05.2024 10:37
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо: відповідно до Додатку 3 тендерної документації та протоколу про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі визначено: Учасник-виконавець є замовником експертизи проектно - кошторисної документації та зобов’язується укласти договір з експертною установою на проведення експертизи проектної документації і супроводжувати проектні рішення при проходженні експертизи проекту до отримання позитивного висновку, та оплатити надані послуги.
В разі, якщо за виконаним Виконавцем проектом протягом строку виконання робіт Замовник не отримав позитивний висновок державної експертизи, договір на виконання проектних робіт розривається і будь які зобов’язання сторін припиняються (Надати лист-згоду з цією умовою).
Учасник надає листи гарантії наступного змісту:
1. Учасник закупівлі гарантує, що проектно-кошторисна документація виконується відповідно до завдання на проектування.
2. Учасник закупівлі гарантує, видати документацію замовнику в чотирьох примірниках, (1 примірник на цифрових носіях).
3. Учасник закупівлі гарантує, що кошторисна частина виконується українською мовою, а також з використанням ліцензованого програмного комплексу (з наданням в складі пропозиції копії ліцензії).
4. Учасник закупівлі гарантує, що зауваження від експертної організації усуває проектна організація у встановлений законодавством термін.
Відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
ДОДАТОК 3 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі та ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Фактом подання Пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в Документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг / виконання робіт відповідно до вимог, визначених згідно з умовами Документації. Отримання позитивного висновку державної експертизи є однією з основних технічних характеристик. В складі тендерної пропозиції ТОВ «АЙРЕНГ» не підтверджено виконання вимог тендерної документації. Тим самим пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Питання щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» вирішується Замовником самостійно, оскільки наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовник не зобов’язаний розміщувати повідомлення про усунення невідповідностей. Відмічаємо, що згідно законодавства Замовник визначає всі недоліки тендерної пропозиції у рішенні про відхилення тендерної пропозиції, оскільки усунення невідповідностей не було обов’язковим наявні невідповідності було додатково вказано у протоколі про відхилення тендерної пропозиції. Отже, при відхиленні тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АЙРЕНГ» Замовником дотримано вимог передбачених законодавством.
Як повідомлялося раніше очікувану вартість закупівлі розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до вищезазначеного Наказу Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг. Згідно вищезгаданого наказу Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни й та прайс-листів на момент вивчення ринку. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних державних закупівель з розроблення технічної документації із землеустрою, були використані ціни виконаних аналогічних договорів територіальних органів у за аналогічним предметом закупівлі а також Замовником було направлено звернення до різних можливих виконавців робіт щодо розрахунку вартості таких робіт. Отримані відповіді додаються.