-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ліквідація несанкціонованих звалищ відходів на території Заводського району м. Миколаєва з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів
Завершена
6 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
Номер:
38d98befe30b4340bc19a6bbbd62b371
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-27-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2024 00:00
Період моніторингу:
27.05.2024 16:40 - 18.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 № 40-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.05.2024 № 40-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2023-12-11-017522-a 11.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, виконання рішень Комісії АМКУ як органу оскарження, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПОЖПРОЕКТ» та ТОВ «ТОП ФАЄР», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) як органу оскарження; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом засідання уповноваженої особи від 11.12.2023 № 15/12/2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників комунального підприємства «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» (далі – КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЛАН» (далі – ТОВ «ВАЛАН»); рішення Комісії АМКУ від 11.01.2024 № 690-р/пк-пз; протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 22.12.2023 № 30/12/2023, від 27.12.2023 № 34/12/2023, від 28.12.2023 № 35/12/2023, від 17.01.2024 № 05.01.2024; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю за державні кошти від 23.01.2024 № ВТО 1; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
04.06.2024 15:34 - 08.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2024 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
7daf00aa21164a6db44e37424b0700f9
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.05.2024 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ліквідації несанкціонованих звалищ відходів на території Заводського району м. Миколаєва з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів за ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-017522-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
9a863c1e57f048fb9ffb94637e01a5b2
Назва:
ВІДПОВІДЬ
Дата опублікування:
30.05.2024 21:35
Опис:
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів", "Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів", затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 р № 54, "Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів", затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 р. №213 та ін. Якість та порядок надання послуг повинні відповідати вимогам: "Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві". Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі кошторисної документації, бюджетного запиту та кошторису на 2023 рік. Збільшення очікуваної вартості послуг в 2024 році порівняно з 2023 роком відбулося за рахунок наступних чинників: - відповідно до прогнозу Національного банку України індекс інфляції за 2023 рік становитиме 10,6% (https://bank.gov.ua/ua/news/all/komentar-natsionalnogo-banku-schodo-rivnya-inflyatsiyi-u-lipni-2023-roku); - згідно ст. 8. проєкту Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», у 2024 році збільшується мінімальна заробітна плата з 1 січня – 7100 грн., з 1 квітня – 8000 грн.; - збільшення вартості витратних та паливно-мастильних матеріалів; - збільшення оплати праці та відрахувань з неї в соціальні фонди; - збільшення загальновиробничих витрат (оренда баз, офісів, оренда машин тощо) у зв’язку із переглядом НКРЕКП граничних цін на електроенергію для бізнесу. 2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту адміністрації Заводського району ММР, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1p8MUsf2_Zk8MsljTvrW7SFArT7hslB-424zHUx6udIo/edit?usp=sharing.
Номер:
8eff79cd4919493c8541107a67aef360
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
28.05.2024 17:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-017522-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації «на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку». При цьому «для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками (накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки* (сторінки, які містять запис) та/або трудові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) та/або цивільно-правові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) тощо).
У складі тендерної пропозиції учасник надав «Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 19.12.2023 № 1546, до якої включив інформацію про наступних працівників, а саме:
«Піулькін Павло Ігорович, вантажник;
Багіров Валерій Рамізович, вантажник;
Рябоштан Володимир Миколайович, вантажник;
Жимбей Віталій Георгійович, вантажник;
Коровін Олександр Борисович, прибиральник територій;
Морозов Сергій Андрійович, прибиральник територій;
Гладун Юрій Леонідович, механік з випуску;
Романенко Юрій Вікторович, слюсар ремонтник 4р».
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами встановлено (зазначити файл тендерної пропозиції), що учасником Комунальне підприємство «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» для підтвердження інформації, наведеної у довідці стосовно вищезазначених працівників, надані «документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками (накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки* (сторінки, які містять запис) та/або трудові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) та/або цивільно-правові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) тощо)», а його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
572213c30b12485fbedc63366fe394ed
Назва:
ВІДПОВІДЬ
Дата опублікування:
31.05.2024 09:14
Опис:
Надаємо інформвцію (файли тендерної пропозиції Учасника), яка підтверджує наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками (накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки* (сторінки, які містять запис) та/або трудові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) та/або цивільно-правові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) тощо:
Файл «Довідка про наявність працівників вдповідної кваліфікації.pdf», Файл «Повідомлення про прийняття працівників на роботу.pdf»,.
Файли (трудові книжки-сторінки, які містять запис):
- «трудова книжка Багіров В.Р..pdf»;
- «трудова книжка Гладун Ю.Л..pdf»;
- «трудова книжка Жимбей В.Г..pdf»;
- «трудова книжка Коровін О.Б..pdf»;
- «трудова книжка Піулькін П.І..pdf»;
- «трудова книжка Романенко Є.В..pdf»;
- «трудова книжка Рябоштан В.М..pdf»;
- «трудова книжкі Морозов С.А,.pdf»;