-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення сміття)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер:
649e9a32f5914146b9429fe40d30b407
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000162
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 18:53 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-11-015536-a 11.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції
КП «ЛАДАН – ПОСЛУГА» Ладанської селищної ради, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922 -VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.12.2023 № 3 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію КП «ЛАДАН – ПОСЛУГА» Ладанської селищної ради (далі – Переможець), прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023, договір від 03.01.2024 № 2, додаткова угода від 22.01.2024 № 1, відповіді Замовника на запити від 18.01.2024 та від 24.01.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції учасників КП «ЛАДАН – ПОСЛУГА» Ладанської селищної ради з ціною 999 059,53 грн з ПДВ та ПП «СОФІЯ» з ціною
1 016 250,00 грн з ПДВ.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника КП «ЛАДАН – ПОСЛУГА» Ладанської селищної ради з ціною 999 059,53 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
06.02.2024 15:55 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2024 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
3241479ff58449ec9cc6f972b9b95fd3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2024 09:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
070f6ccb1fc5497eb017f1bc062920f4
Назва:
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://rada.info/upload/users_files/04412449/e76060aaa24c5875fc4d1060f54e5098.pdf
Дата опублікування:
18.01.2024 10:16
Опис:
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://rada.info/upload/users_files/04412449/e76060aaa24c5875fc4d1060f54e5098.pdf
Номер:
b8f6ed22cb0b4e2e9184557d8080e195
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2024 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2024 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 18.01.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 16.01.2024 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема запити комерційних пропозицій (не менше трьох) на момент оголошення процедури закупівлі та інші документи, що свідчать про аналіз ринку цін.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5f3bd0110f2342fabdb8bf93c143ddc8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.01.2024 16:16
Опис:
Враховуючи характеристику послуги, що закуповується (збирання і перевезення твердих побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами до полігону захоронення ТПВ), та умови її надання (збір по населених пунктах Ладанської територіальної громади згідно з Довідкою-дислокацією), очікувана вартість послуги визначалась на підставі закупівельних цін минулих закупівель, з коригуванням на індекс інфляції та з врахуванням потенційного коливання цін, зокрема на дизельне паливо та бензин, що є складовою транспортних витрат при наданні відповідної послуги.
При цьому, визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось на підставі електронних документів, а саме звітів про результати проведення попередніх процедур закупівель зазначеної послуги, автоматично сформованих вебпорталом Уповноваженого органу (за електронною адресою: https://prozorro.gov.ua/) .
Інформація про індекс інфляції та динаміку коливання цін на дизельне паливо отримувалась з інтернет порталу «Мінфін» (за електронною адресою: https://minfin.com.ua/).
Водночас, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено вимог щодо обов’язкового направлення запитів комерційних пропозицій на момент оголошення процедури закупівлі та іншого документування аналізу ринку цін. Зокрема, положення Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, мають рекомендаційний характер.
Водночас, згідно з пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зобов’язано Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На виконання зазначеної норми, на вебсайті Ладанської селищної ради розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), за посиланням:
https://rada.info/upload/users_files/04412449/e76060aaa24c5875fc4d1060f54e5098.pdf