-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир м’який 40% жирності, ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Завершена
1 452 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 260.00 UAH
Номер:
2313fca6320a4cd5b1e22f1cb957bf8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-06-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2024 00:00
Період моніторингу:
06.02.2024 16:09 - 28.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
06.02.2024 № 14
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.02.2024 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-12-11-013708-a 11.12.2023 Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення вимог частини 8 статті 12 Закону № 922.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2023-12-11-006939-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", вимогу про усунення невідповідностей до 20 грудня 2023, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 19.12.2023 № 226 та від 20.12.2023 № 234, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 20.12.2023, Договір про закупівлю товару від 02.01.2024 № 1-3/2024, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 22.02.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що умовами розділу ІІ. «Перелік документів, що подаються Переможцем процедури закупівлі» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» до тендерної документації Замовника передбачено наступне: «переможцем процедури закупівлі документи указані в розділі ІІ цього додатку Документації надаються Замовнику через електронну систему закупівель. У разі відсутності технічної можливості завантажити такі документи (інформацію) в електронну систему закупівель Учасник особисто надає Замовнику оригінали чи нотаріально посвідчені копії таких документів разом із листом-поясненням щодо не можливості їх подачі в електронній системі закупівель», чим порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону № 922, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
28.02.2024 11:30 - 14.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2024 11:30
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржений до Кіровоградського окружного адміністративного суду
Справа № 340/1287/24
Дата публікації:
05.03.2024 08:08
Дата відкриття провадження:
04.03.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
340/1287/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
d5fd8ef7ed31444db2d96bf925ac3b16
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2024 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сир м’який 40% жирності, ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти» за ДК 021:2015: 15540000-5: Сирні продукти (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-013708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
f0562459507e463cbb7a7212b08dc102
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.02.2024 11:16
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби України
Питання: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі службової записки медичної сестри з дієтичного харчування КНП «ОКОЦ КОР», в тому числі враховувались оптимальні складові для найякіснішого харчування пацієнтів нашого закладу.
Харчування пацієнтів є складовою Наказу МОЗ України № 931 від 29.10.2013р.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі моніторингу цін через глобальну мережу Інтернет, моніторингу цін на ідентичну продукцію виробників та постачальників, а також на підставі отриманих ТРЬОХ комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, розташованих в Кіровоградській області.
Крім того, уповноваженою особою з публічних закупівель проведено аналіз ринку із застосуванням ринкових консультацій, а також використовуючи загальнодоступну інформацію з відкритих джерел щодо цінової політики на предмет закупівлі.
Поміж того, вираховування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалась за вимогами наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
З повагою, уповноважена особа
Олександр МАЙСТРОВ
Номер:
ce7510176b08432498c0a00c3224d7f7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.02.2024 11:24
Опис:
Питання: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення.
Відповідь: власні кошти підприємства, які підприємство заробляє за договорами на медичне обслуговування населення , які підписані з Національною службою здоров"я України.
Номер:
f1a054e0d8c54f7a9fb4acd44c332df0
Назва:
Посилання на механізм виконання Висновку
Дата опублікування:
04.03.2024 13:19
Опис:
Добрий день. Прошу повідомити послідовний та точний механізм виконання Висновку моніторингу, зважаючи на те, що Вами у висновку чітко вказано "З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення....".
Якщо відсутній механізм усунення порушень, яким чином нашому підприємству виконати вимоги Висновку?
У відповіді прошу чітко вказати на посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.