-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів; послуги охорони приміщень кабінетів та спеціалізованих приміщень, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони).
Завершена
1 635 395.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 176.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 176.98 UAH
Номер:
50076622d69144649551a2a3b7156afa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-17-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2024 00:00
Період моніторингу:
17.01.2024 15:19 - 08.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024 № 4-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.01.2024 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2.UA-2023-12-11-011633-a від 11.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕ-ОХОРОНА», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.12.2023 за №12, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.12.2023 №22, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕ-ОХОРОНА» (далі – ТОВ «ЗЕ-ОХОРОНА»), повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2023 року, договір закупівлі від 28.12.2023 за №10, пояснення Замовника від 19.01.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.01.2024 16:22 - 31.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2024 16:22
Запити/Пояснення
Номер:
4b5df309107547f3abef306927a638f9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.01.2024 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з охорони об’єктів; послуги охорони приміщень кабінетів та спеціалізованих приміщень, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони).» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-011633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0f9dc175d5304a8393a909d5a5da9d8f
Назва:
надання відповіді
Дата опублікування:
19.01.2024 13:31
Опис:
Надання відповіді щодо запиту до закупівлі UA-2023-12-11-011633-a за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги».
1. Надаємо інформацію щодо питання: «Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?».
Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю у забезпечені охорони громадського порядку, безпеки персоналу під час лікувального процесу та збереження майна підприємства.
Визначення потреби в послугах (кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося на підставі аналізу фактичного надання та використання послуг за минули періоди для забезпечення діяльності замовника.
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено відповідним фахівцем замовника, який відповідає за забезпечення подальше використання послуг. Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю у забезпечені, у межах наданих повноважень, охорони порядку Об’єктів «Замовника» та охорони товарно-матеріальних цінностей підприємства, від протиправний дій третіх осіб, а саме: для забезпечення безпеки підприємства та громадян.
Визначення очікуваної вартості закупівлі зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняних ринкових цін, отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням цін на момент проведення закупівлі та проведеними консультаціями з потенційними Учасниками.
2. Надаємо інформацію щодо питання: «надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
КП «РМЦРЗ» ДОР» функціонує у організаційно-правовій формі, як комунальне підприємство та відповідно до вимог Господарського кодексу України - є самостійною юридичною особою, що діє на підставі статуту.
За інформацією з єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів підприємство відноситься до одержувачів бюджетних коштів.
Підприємство не є розпорядником бюджетних коштів. Кошти з державного або місцевих бюджетів на закупівлю охоронних послуг підприємство не отримує. Витрати підприємства здійснюється відповідно до фінансового плану.
Основним джерелом надходження коштів є отримання оплати за послуги відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров’я України та інших юридичних та фізичних осіб.
Закупівля UA-2023-12-11-011633-a за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги». (Послуги з охорони об’єктів; послуга охорони приміщень кабінетів та спеціалізованих приміщень), (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) була проведена за рахунок надходжень коштів отриманих за рахунок платних коштів, тобто отриманні від господарської діяльності підприємства.
Враховуючи вище викладене дана закупівля не підпадає під вимоги постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 де рекомендовано «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Підприємство включено до закладів охорони здоров’я, які залучені для надання медичної допомоги військовослужбовцям та населенню з інших областей яке постраждало від російської агресії. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями, дію веб-сайту підприємства призупинено.
Сподіваємось на порозуміння та забезпечення єдиного підходу при здійснені повноважень у визначеному законодавством порядку.
Копії документів додаються:
- рапорт на проведення закупівлі з додатками та комерційними пропозиціями.