-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Бактеріологічні дослідження – 29 найменувань)
Завершена
1 214 909.00
UAH без ПДВ
Номер:
c7248a758040471c94d89946295ae54a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 12:44 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.02.2024 №43
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 23. UA-2023-12-11-010682-a, 11.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом та Особливостей №1178; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав та правомірність проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня №5» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2023-12-11-003667-b); опубліковане в електронній системі закупівель обгрунтування підстави для здійснення закупівлі від 11.12.2023 (погоджене директором Замовника) згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей №1178; звіт про договір про закупівою, договір від 11.12.2023 №87-П; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-29-007617-a; наявну у вільному доступі в електронній системі закупівель інформацію про процедуру закупівлі Замовника за ID: UA-2023-11-29-007617-a; опубліковані Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
19.03.2024 14:52 - 23.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.03.2024 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
cfa7d960099b4333be0326875e5e120d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.03.2024 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-11-010682-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Миколаївської міської ради «Міська лікарня №5» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета (з долученням відповідного документального підтвердження)?
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська лікарня №1»?
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Під час моніторингу встановлено, що за закупівлею UA-2023-12-11-010682-a без використання електронної системи Замовником 11.12.2023 опубліковано в електронній системі обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (погоджене директором Замовника), відповідно до якого підставою проведення даної закупівлі є підпункт 6 пункту 13 Особливостей №1178.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 при проведенні закупівлі UA-2023-12-11-010682-a?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
691751a5ceb94e8e8c3d09d8700b8a5e
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
05.03.2024 16:25
Опис:
1. Після проведення моніторингу на послуги, які зазначені у рапорті ініціатора закупівлі (медичного директора Матвієнка С.О. № 2790 від 13.09.2023 року), визначили очікувану вартість предмета закупівлі.
Оскільки отримана лише одна цінова пропозиція (КНП ММР «Міська лікарня №1) за необхідними технічними характеристиками, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовником враховується Рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 05.08.2022 р № 460 «Про встановлення тарифів на платні медичні послуги, що надаються комунальним некомерційним підприємством Миколаївської міської ради «Міська лікарня №1» та відповідний Наказ директора підприємства №87 від 17.08.2022р. «Про введення в дію тарифів на платні послуги, які надаються КНП ММР «Міська лікарня №1» (з долученням відповідного документального підтвердження)
2. Замовник оголосив відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Бактеріологічні дослідження – 29 найменувань), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-11-29-007617-a. Електронна система закупівель 07.12.2023 року автоматично відмінила цю закупівлю через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. Неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах як підставу для відміни відкритих торгів підтверджує звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-29-007617-a, оприлюднений в електронній системі закупівель.
У зв’язку з тим, що у замовника залишається наявна потреба провести закупівлю послуг за предметом закупівлі ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Бактеріологічні дослідження – 29 найменувань), очікувана вартість якого становить 1 214 909,00 грн (далі — Закупівля), відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей він має право провести Закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
З огляду на зазначене та необхідність оперативно забезпечити потребу замовника за предметом закупівлі ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Бактеріологічні дослідження – 29 найменувань), наявні підстави провести Закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації.
Вимоги які зазначив замовник до учасників були викладені в Додатку 3 ТД:
- Лабораторія Учасника повинна мати діючу ліцензію на здійснення господарської діяльності з медичної практики (на проведення вище зазначених послуг).
КНП ММР «Міська лікарня №1» надала Витяг затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 09.10.2019 № 2055 на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики (з долученням відповідного документального підтвердження)
- Надати скановану копію акредитаційного посвідчення лабораторії, чинного на період надання послуг або таке інше.
Так як зараз на території України воєнний стан, акредитація лабораторії входить до складу КНП ММР «Міська лікарня №1»
- Виконавець повинен мати змогу провести бактеріологічні дослідження та біохімічні дослідження згідно технічної специфікації. Якість послуг повинна відповідати чинним нормативним актам (для даного виду послуг) на території України, чинним стандартам, технічним умовам, та вимогам, які звичайно пред’являються до послуг даного виду.
КНП ММР «Міська лікарня №1» надала
- довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології виконання досліджень
- відомості щодо наявності та стану засобів вимірювальної техніки
- відомості щодо наявності та складу допоміжного обладнання.
(з долученням відповідного документального підтвердження)
- З метою дотримання критеріїв точності та достовірності не допускається тривале зберігання біоматеріалу пацієнта для запобігання втраті його діагностичної інформативності. Обладнання, на якому виконується дослідження, має знаходитись у м. Миколаїв.
Місцезнаходження КНП ММР «Міська лікарня №1» м.Миколаїв , вул. 2 Екіпажна, буд.4
Учасник , який буде знаходитися в іншому місті буде нести за собою підвищення ціни послуг, і ризик втрати діагностичної інформативності.
- Виконавець надає Замовнику результати лабораторних досліджень в паперовому та/або електронному вигляді на бланках відповідної форми, які затверджені чинним законодавством України. Електронний вид результату діагностики має бути у форматі, що є загальнодоступним для його використання у медичному закладі: PDF, MicrosoftWord тощо. Результат діагностики має видаватись державною мовою.
- Строк виконання досліджень Виконавцем повинен становити не більше 10 робочих днів з моменту відправлення матеріалу для досліджень. У разі виявлення патогенних культур, та у інших, передбачених методиками випадках, повинна надаватись попередня відповідь за установленою формою.
- Надати довідку у довільній формі про те які Учасник передбачає необхідні заходи із захисту довкілля: здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність учасника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів; використовує сертифіковані матеріали; дотримується правил та умов використання, застосування, зберігання, виробництва, транспортування, утилізації, знищення щодо запропонованої послуги; в разі необхідності, компенсує шкоду заподіяну забрудненням або іншим негативним впливом на навколишнє середовище при поставці послуги.
КНП ММР «Міська лікарня №1» надала Гарантійний лист (з долученням відповідного документального підтвердження)
3. Враховуючи викладане, з метою задоволення потреби в закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Бактеріологічні дослідження – 29 найменувань) замовник укладає договір на загальну суму 1 214 909,00 грн., без використання електронної системи закупівель на підставі п.п.6 п.13 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями :
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2023-11-29-007617-a, дата формування звіту 07.12.2023 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-29-007617-a/print/report/pdf).
Номер:
808a689c59284f1ebb8683029082df0f
Назва:
Аналогічні договори
Дата опублікування:
06.03.2024 12:50
Опис:
Додаю аналогічні договори за предметом закупівлі та звіт про оголошення відкритих торгів