-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Капуста білоголова, червоноголова,капуста качанна пекінська, капуста морква, цибуля, буряк червоний, яблука, лимони,апельсини, мандарини, банани, ківі, огірки свіжі, помідори свіжі, перець овочевий ( солодкий), листя салату, петрушка свіжа)
Завершена
2 906 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 530.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 530.60 UAH
Номер:
0b3da6e66a7d4c3e8f86108ccc45684c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-07-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2024 00:00
Період моніторингу:
07.02.2024 16:30 - 29.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.02.2024
№ 11-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.02.2024 № 11-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2023-12-11-010042-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Злиденна Олена Василівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотриманні законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Меридіан» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація (зі змінами), затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.12.2023 № 79, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Злиденна Олена Василівна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 21.12.2023 № 104, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023, договір про закупівлю від 02.01.2024 № 6, додаткова угода до договору від 02.01.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 03.01.2024, пояснення Замовника з копіями документів, надане через електронну систему закупівель 13.02.2024.
Період усунення порушень:
28.02.2024 15:49 - 05.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2024 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
2963aca22c074d3badb7f4187d37ed8e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.02.2024 09:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капуста білоголова, червоноголова,капуста качанна пекінська, капуста морква, цибуля, буряк червоний, яблука, лимони,апельсини, мандарини, банани, ківі, огірки свіжі, помідори свіжі, перець овочевий ( солодкий), листя салату, петрушка свіжа» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-010042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3f78a7c55f164a70a16d3412da88ad32
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
13.02.2024 17:23
Опис:
Комунальне підприємство «Меридіан», забезпечує 38 закладів міста послугами харчуванням. Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах міста складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3. Норми споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Кількість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені послугами харчування школярів міста та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Вартість закупівлі розраховується на підставі моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Закупівля по предмету код ДК 021:201: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи ( Капуста білоголова, червоноголова, капуста качанна пекінська, капуста морква, цибуля, буряк червоний, яблука, лимони, апельсини, мандарини, банани, ківі, огірки свіжі, помідори свіжі, перець овочевий ( солодкий), листя салату, петрушка свіжа) передбачена для потреб школярів в навчальних закладах, тому має відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до неї ставляться достатньо високі вимоги відносно її безпеки і якості для здоров'я дітей.
Номер:
35c3778bea4747fc9e7422dc7e617ad1
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
13.02.2024 17:23
Опис:
Комунальне підприємство «Меридіан», забезпечує 38 закладів міста послугами харчуванням. Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах міста складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3. Норми споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Кількість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені послугами харчування школярів міста та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Вартість закупівлі розраховується на підставі моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Закупівля по предмету код ДК 021:201: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи ( Капуста білоголова, червоноголова, капуста качанна пекінська, капуста морква, цибуля, буряк червоний, яблука, лимони, апельсини, мандарини, банани, ківі, огірки свіжі, помідори свіжі, перець овочевий ( солодкий), листя салату, петрушка свіжа) передбачена для потреб школярів в навчальних закладах, тому має відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до неї ставляться достатньо високі вимоги відносно її безпеки і якості для здоров'я дітей.