-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Ремонт (реставраційний ) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання в будівлі за адресою: м.Одеса, вул.Успенська, 4 ( ДК 021 : 2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Завершена
1 499 921.16
UAH без ПДВ
Номер:
5013438aa5014449bef4e1e8e5983038
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-17-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2024 00:00
Період моніторингу:
17.01.2024 14:24 - 08.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2024 № 6
Львів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2024 № 6.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-11-009508-a, 11.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 07 лютого 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління обласної ради з майнових відносин (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-29-004139-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; опубліковані 11.12.2023 звіт про договір про закупівлю, договір від 08.12.2023 №29 та додаткову угоду від 21.12.2023 №1 до вказаного договору; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
08.02.2024 17:49 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2024 17:49
Запити/Пояснення
Номер:
043cd38d00474e89aa75aeacec4a391a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2024 12:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-12-11-009508-a, яка проведена Управлінням обласної ради з майнових відносин (далі - Замовник) виникла необхідність в наданні пояснення.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для її надання саме приватне підприємство «ПОЖБУД-ПІВДЕНЬ», з яким укладений договір від 08.12.2023 №29 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1d5429087d69478f8e1032a04e83d6a8
Назва:
На Запит Західного офісу Держаудитслужби від 19.01.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання в будівлі за адресою: м. Одеса, вул. Успенська, 4 за ДК 021:2015:45310000-3 -Електромонтажні роботи (ID номер у Prozorro UA -2023-12-11-009508-а)
Дата опублікування:
23.01.2024 10:09
Опис:
На запит від 19.01.2024 відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:
Щодо першого питання, про надання інформації, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до Розпорядження Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 17.07.2023
№ 477/А-2023 «Про внесення змін до розпорядження голови ( начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 23 грудня 2022 року № 903/А-2022», «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів Україні від 01 серпня 2005 року № 668, «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Експертного звіту від 29 вересня 2023 року № ЕК-5273/09-23 (реєстраційний номер
ЕХ01:4669-2610-5841-0163), виданого Одеською філією ДП «НДІпроектреконструкція»;
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до потреби Замовника з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Щодо другого питання, про надання інформації та документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повідомляємо що підставами для здійснення закупівлі шляхом укладення договору закупівлі без застосування відкритих торгів є:
- Експертний звіт від 29 вересня 2023 року № ЕК -5273/09-23 (реєстраційний номер ЕХ01:4669-2610-5841-0163), виданий Одеською філією ДП «НДІпроектреконструкція» за робочім проектом «Ремонт реставраційний по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання в будівлі за адресою: м. Одеса, вул. Успенська, 4» ( надаємо у додатку до пояснень);
- Закон України «Про публічні закупівлі», а саме, пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро - і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
- Порядок визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, де у пункті 4 розділу 1 встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301;
- вимоги ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( далі- Особливості), де у п.11 встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а саме не пізніше ніж 10 робочих днів з дня укладання такого договору.
Розпорядженням Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 17.07.2023 № 477/А-2023 «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 23 грудня 2022 року
№ 903/А-2022», кошти на закупівлю включено до обсягу капітальних вкладень місцевого бюджету.
Під час прийняття рішення про визначення КЕКВ Замовник користувався напрямом, за яким затверджено видатки в кошторисі замовника для закупівлі необхідних робіт та з метою використання коштів тільки за їх цільовим призначенням, тобто відповідно до бюджетних асигнувань, визначених кошторисом видатків визначив відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства Фінансів України від 12 березня 2012 року № 333 КЕКВ: 3143 - Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури, оскільки будівля, де виконуються роботи є пам’яткої культури, історії та архітектури.
Таким чином, відповідно до вищевикладеного, предмет закупівлі робіт, визначений за об’єктом будівництва та оскільки розмір закупівлі не виходив за вартісні межі, встановлені пунктом 11 Особливостей для даної Закупівлі робіт, а саме складає
1 499 921,16 грн, що є меншим 1,5 млн грн, прийнято рішення про здійснення Закупівлі без використання електронної системи закупівель за пунктом 11 Особливостей без обґрунтування підстав закупівлі та оприлюднення, оскільки ця вимога встановлена для закупівель без використання електронної системи закупівель, здійснених за пунктом 13 Особливостей.
Щодо третього питання, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі та вибрано для її надання саме приватне підприємство «ПОЖБУД - ПІВДЕНЬ», з яким укладено Договір від 08.12.2023 № 29 без використання електронної системи закупівель, повідомляємо, що, як зазначено вище, предметом закупівлі не є послуги, а є роботи та при виборі виконавця робіт враховувались комерційні пропозиції.
Додаток:
Експертний звіт від 29 вересня 2023 року № ЕК -5273/09-23 (реєстраційний номер ЕХ01:4669-2610-5841-0163).
Номер:
ff8f756fcdaf45408c262990f381738e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.02.2024 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-12-11-009508-a, яка проведена Управлінням обласної ради з майнових відносин (далі - Замовник) виникла необхідність в наданні пояснення.
Згідно з відповіддю на запит Західного офісу Держаудитслужби від 19.01.2024 Замовником укладено з ТОВ «Торговий дім «Альфатех» договір від 10.11.2023 №10 ТО/ПО на технічне обслуговування спецтехніки (екскаватори-навантажувачі Hyndai R180W-9S- 1 од., Hyndai R140W-9S – 1 од., Bobcat B730R – 2 од. та трактор колісний YTO NLX 1024).
Також, у відповіді зазначено, що «гарантія на колісний ковшовий екскаватор-навантажувач Hyundai розповсюджується на 24 місяці або 3 000 мотогодин, в залежності від того, що настане раніше, з урахуванням положень Гарантійного полісу на товар. Гарантія розповсюджується при дотриманні наступного порядку технічного обслуговування товару: перше ТО – при напрацюванні 50 мото-годин, друге при напрацюванні 500 мотогодин, всі наступні- через кожні 500 мотогодин, з обов’язковим залученням співробітників сервісної служби Продавця, на предмет чого Сторони повинні укласти відповідний договір сервісного обслуговування. Термін гарантії виробника на трактор колісний YTO NLX 1024 не менше 12 календарних місяців або 1 000 мотогодин в залежності, що настане раніше. Гарантія розповсюджується при дотриманні наступного порядку технічного обслуговування товару: ТО – при напрацюванні кожних 250 мотогодин з обов’язковим залученням співробітників сервісної служби Продавця, на предмет чого Сторони повинні укласти відповідний договір сервісного обслуговування».
Відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків, зокрема: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання (з документальним підтвердженням):
1. Яким документом підтверджується відсутність конкуренції з технічних причин (гарантійний талон, сервісна книжка тощо), що стало підставою для укладання договору про закупівлю від 10.11.2023 №10 ТО/ПО без застосування відкритих торгів?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
54d6a185cc13488e967cb68414c02c59
Назва:
Помилково опубліковано запит.
Дата опублікування:
01.02.2024 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2024 00:00
Опис:
Помилково опубліковано запит!!!