-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15540000-5 - Сирні продукти
Завершена
9 886 733.86
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 433.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 433.67 UAH
Номер:
de28ea27d8c74fd1a70e6a151b15c77a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 15:03 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 № 28-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 18 березня 2024 року № 003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 19.03.2024 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-12-11-005471-a, 11.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості встановлено, що Замовник не дотримався вимог пункту 3 частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо здійснення в подальшому закупівель з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 8 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти Полтавської міської ради на 2024 рік (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.12.2023 № 76; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Ковальчука Р. А. (далі – ФОП Ковальчук Р. А.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Ковальчуком Р. А. у тендерній пропозиції; документи, надані учасником процедури закупівлі ФОП Ковальчуком Р.А. протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольне рішення уповноваженої особи від 25.12.2023 № 100; пояснення та документи Замовника, надані 27.03.2024 та 01.04.2024 через електронну систему закупівель; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Ковальчуком Р. А. відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 05.01.2024 № 28У на суму 4 391 198,00 грн без ПДВ; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткові угоди від 16.01.2024 № 1 та від 04.03.2024 № 2; повідомлення про внесення змін до договору.
Відповідно до частини сьомої статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
За інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, очікувану вартість предмета закупівлі за ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти Замовник визначив у розмірі 9 886 733,86 грн, тоді як договір про закупівлю укладений з переможцем відкритих торгів ФОП Ковальчуком Р.А., який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, на суму 4 391 198,00 грн. Загалом було подано 4 тендерні пропозиції, з яких ціна найбільш економічно вигідної за результатами аукціону склала 4 391 198,00 грн, а найдорожчої – 6 030 156,94 грн, що на 55 і 40 відсотків відповідно менше очікуваної вартості.
На запит Держаудитслужби щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник пояснив, що при визначенні розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, взяв до уваги ціни на сайті АТБ-маркет та на сайті магазинів Сільпо, інших відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними характеристиками. Замовник надав інформацію щодо рівня середніх споживчих цін на товари (послуги) по Україні у 2023 та 2024 роках, яка не містить рівня середніх споживчих цін щодо предмета закупівлі, та не надав інформацію, яка б містила дані про звернення для надання цінових пропозицій від потенційних учасників. Пояснення та документи Замовника, отримані 27.03.2024 та 01.04.2024 через електронну систему закупівель, не містять інформації про ціну за одиницю товару, яка взята для розрахунку очікуваної вартості придбання 44 459 кг сиру кисломолочного (не нижче 9 % жирності) та 3 571 кг сиру твердого (не нижче 45 % жирності).
Отже, Замовник не обґрунтував розмір бюджетного призначення для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, чим не дотримався основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених пунктом 3 частини першої статті 5 Закону – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Період усунення порушень:
09.04.2024 10:59 - 24.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2024 10:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА
УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
вул. Смілянська, 120/1, м. Черкаси, 18000
Інформація на висновок
за процедурою UA-2023-12-11-005471-a
Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши висновок від 09.04.2024 року, повідомляє наступне, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Своїм рішенням, згідно з моніторингом за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості встановлено, що Замовник не дотримався вимог пункту 3 частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору – порушень не встановлено.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовник не обґрунтував розмір бюджетного призначення для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, чим не дотримався основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених пунктом 3 частини першої статті 5 Закону – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Департамент освіти Полтавської міської ради є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон № 922), Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування) та, керуючись частиною першою статті 10 Закону, самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом.
Замовник при обґрунтуванні розміру бюджетного призначення для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі керувався наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними характеристиками з використанням інтернет-ресурсу, який знаходиться у відкритому доступі. Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а саме: взяті до уваги ціни на товар, що є предметом даної закупівлі, на сайті АТБ маркет https://www.atbmarket.com/. та на сайті магазинів Сільпо https://shop.silpo.ua/.
З боку Департаменту освіти Полтавської міської ради листом № 01-09-01.308/1115 від 27.03.2024 року з додатками до нього та листом від 01.04.2024 року з додатками до нього надана відповідь на запит, а саме: посилання щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://drive.google.com/file/d/1XPm9KKJvcKBIdUR9A_4wBOBNPbYFkWwg/view.
Замовник взяв до уваги зауваження ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ та вживатиме заходи, щодо їх недопущення в подальшому.
Уповноважена особа Ігор ІВАНОВ
Дата публікації звіту:
10.04.2024 08:44
Запити/Пояснення
Номер:
f4d2973dd1b041c0b0c58887fe6bc117
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2024 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-005471-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати документи, що підтверджують факт коливання ціни товару, що є предметом закупівлі, на ринку, внаслідок чого Замовником укладено додаткову угоду від 04.03.2024 № 2 до договору від 05.01.2024 № 28У, укладеного з ФОП КОВАЛЬЧУК Р.А.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
15208f6b38d84229ab12cbd456c80d3b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
27.03.2024 16:01
Опис:
Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши запит на пояснення 25.03.2024 року, повідомляє наступне, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На ваш запит, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них - принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Методика).
Отже, на підставі вищевикладеного Замовник при визначені технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначені його очікуваної вартості керувався та застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними характеристиками з використанням інтернет-ресурсу, який знаходиться у відкритому доступі. Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Середні споживчі ціни на товари за посиланням: https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm
Аналіз цін у prozorro за посиланням: https://bi.prozorro.org/sense/app/ec65fa69-14a5-4337-b907-23682ef09702/sheet/6a7ce1a3-738f-493b-bb07-daca9128794b/state/analysis
Замовник також взяв до уваги лист Міністерство фінансів України (Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2024 рік, а саме індекс споживчих цін на товари)
Замовник наголошує, що харчування дітей повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Усі підтверджуючі документи стосовно обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість додаються до запиту окремими файлами.
Положенням п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 встановлено, що з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Веб - сайт Департаменту освіти Полтавської міської ради http://osvitapoltava.gov.ua/. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1XPm9KKJvcKBIdUR9A_4wBOBNPbYFkWwg/view
Просимо надати документи, що підтверджують факт коливання ціни товару, що є предметом закупівлі, на ринку, внаслідок чого Замовником укладено додаткову угоду від 04.03.2024 № 2 до договору від 05.01.2024 № 28У, укладеного з ФОП КОВАЛЬЧУК Р.А.
Відповідно до п.19 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Договору від 02.01.2024 № 11У пп. 2 п 11.1., розділ XI, відповідно з вищезазначеного сторони договору мають право внести зміни до істотних умов договору у разі: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення»
При цьому, постачальником ФОП КОВАЛЬЧУК Р.А. було надано лист від 22.02.2024р. № б/н та підтвердження зростання ціни на товар, що є предметом договору № 28У від 05.01.2024 року на внутрішньому ринку в м. Полтава та Полтавській області відповідною довідкою Торгово-промислової палати №24.14-05/39 від 02.02.2024 року. (підтверджуючі документи коливання ціни товару, а також інші документи завантажено окремими файлами)
Директор Департаменту освіти Жанна КАПЛОУХ
Номер:
a9d64a1b518447729f8b8b282b4c71df
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
27.03.2024 16:57
Опис:
Надаємо середні споживчі ціни на товари (послуги) по Україні1 у 2023 році/ та середні споживчі ціни на товари (послуги) по Україні1 у 2024 році/
Номер:
e6f601f18f5d4dd396ae6e9f207ec664
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.03.2024 12:32
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-005471-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Просимо надати відповідні документи - комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запит.
Номер:
911ca7698d9f4657a0d4550f2133e483
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
01.04.2024 14:33
Опис:
Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши запит на пояснення 29.03.2024 року, повідомляє наступне, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На ваш запит щодо надання відповідних документів - комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них - принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Методика).
Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними характеристиками з використанням інтернет-ресурсу, який знаходиться у відкритому доступі. Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Середні споживчі ціни на товари за посиланням: https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm
Аналіз цін у prozorro за посиланням: https://bi.prozorro.org/sense/app/ec65fa69-14a5-4337-b907-23682ef09702/sheet/6a7ce1a3-738f-493b-bb07-daca9128794b/state/analysis.
Департаментом освіти Полтавської міської ради були взяті до уваги ціни на товар, що є предметом даної закупівлі, на сайті АТБ маркет https://www.atbmarket.com/. та на сайті магазинів Сільпо https://shop.silpo.ua/.
Отже, на підставі вищевикладеного Замовник при визначені розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості керувався та застосовував Методику та вищевказані сайти.
Директор Департаменту освіти Жанна КАПЛОУХ