-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риба морожена
Завершена
1 860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 300.00 UAH
Номер:
3b7a23cfe1574aeab02b4be5866aae4e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-19-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2024 00:00
Період моніторингу:
19.02.2024 18:01 - 12.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2024 № 46
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-11-000384-a 11.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Пікор Плюс» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.12.2023 № 122 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол відхилення учасника ФОП Білан Б.О. від 21.12.2023 № 130, протокол відхилення учасника ТОВ «Торгівельна компанія «Океан» від 22.11.2023 № 131, тендерну пропозицію ТОВ «Пікор Плюс» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 25.12.2023 № 132, договір від 02.01.2024 № 2, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.02.2024 та від 23.02.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції наступних учасників: ФОП Білан О.Б з ціновою пропозицією 1 476 000,00 гривень без ПДВ, ТОВ «Торгівельна компанія «Океан» з ціновою пропозицією 1 728 000,00 грн з ПДВ та ТОВ «Пікор Плюс» з ціновою пропозицією 1 843 200,00 гривень з ПДВ.
Моніторингом установлено, що тендерні пропозиції ФОП Білан О.Б та ТОВ «Торгівельна компанія «Океан» відхилено згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
Перевіркою підстав відхилення ФОП Білан О.Б та ТОВ «Торгівельна компанія «Океан», зазначених в протоколах 21.12.2023 № 130 та від 22.12.2023 № 131, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Пікор Плюс» з ціною 1 843 000,00 гривень з ПДВ.
Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Пікор Плюс» умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII .
Відповідно до підпункту 6 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати діючий на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції договір на санітарну обробку всіх транспортних засобів, якими планується здійснюватись постачання товару, що є предметом закупівлі із додаванням акту або іншого документу про надані відповідні послуги на всі транспортні засоби, якими планується здійснюватись постачання товару, із внесенням відповідних записів, які дозволяють транспортування товару, що є предметом закупівлі за останній місяць відносно дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції, та банківські документи (завірені банком) про сплату за надані послуги за останні шість місяців (згідно укладеного договору, чи договорів надання послуг) відносно до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції (у разі проведення санітарної обробки всіх транспортних засобів, якими планується здійснюватись постачання товару, що є предметом закупівлі, на договірних засадах).
На виконання вищезазначеної вимоги учасником надано договір від 03.01.2023 № 161-09 на проведення дезінфекції транспортних засобів, якими планується здійснювати постачання товару, що є предметом закупівлі.
Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Пікор Плюс» на виконання вимоги підпункту 6 Додатку 2 до ТД та на підтвердження проведення робіт/надання послуг з санітарної обробки автотранспорту надано платіжне доручення від 01.12.2022 № 252.
Разом з тим, слід зазначити що банківські документи (завірені банком) про сплату послуг з санітарної обробки всіх транспортних засобів, відповідно до умов ТД Замовника, повинні бути видані не пізніше ніж за останні шість місяців відносно до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Відповідно до умов ТД, а саме пункту 1 розділу 4 до ТД, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 19.12.2023 року, 00:00 год, а отже надане платіжне доручення від 01.12.2022 № 252 видане раніше ніж за шість місяців до кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не може слугувати підтвердженням виконання робіт/надання послуг з санітарної обробки автотранспорту, яким планується здійснюватись постачання товару, що є предметом закупівлі, оскільки платіжне доручення від 01.12.2022 № 252 видане до моменту укладання договору на проведення санітарної обробки автотранспорту від 03.01.2023 № 161-09, чим не дотримано вимогу підпункту 6 Додатку 2 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
13.03.2024 17:04 - 28.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.03.2024 17:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — № UA-2023-12-11-000384-a, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть. Також зобов’язуюсь, як уповноважена особа, виконати вказівку керівника Сквирського ПНІ щодо проходження навчання по підвищенню кваліфікації для уповноважених осіб в найближчі терміни.
Дата публікації звіту:
15.03.2024 08:44
Запити/Пояснення
Номер:
b070c65f856846bc81dd0a3c642664b2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2024 09:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Риба морожена» (ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-000384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2af344118f254ab88209da15c525e6b3
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.02.2024 14:30
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Потреба у закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-11-000384-a) зумовлена необхідністю забезпечення якісного та безперебійного харчування підопічних Сквирського психоневрологічного інтернату для виконання натуральних добових норм харчування, встановлених відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики». Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», чинних ДСТУ, ТУ та підтверджуються протоколами випробувань, сертифікатами якості або декларацією виробника. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису по КЕКВ 2230 «Продукти харчування» та розрахунків до нього на 2024 рік на закупівлю риби мороженої в сумі 1860000 грн. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою згідно наказу № 275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Для розрахунку проведено аналіз середньоспоживчих цін на товари (послуги) по Київській області (моніторинг здійснено на інтернет-сайті Державної служби статистики https://ukrstat.gov.ua/). Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua. Всі документи, щодо закупівлі UA-2023-12-11-000384-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі. Власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Сквирський психоневрологічний інтернат не має, тому надає посилання на сайт державного органу, якому безпосередньо підпорядковується: https://koda.gov.ua. Інформація на веб-сайті головного розпорядника оприлюднена за грудень 2023 року.
Номер:
87e1c786747d4f20a8d37ee1b5a5026a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2024 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
1. Яким чином Замовником перевірено відповідність Учасника ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" вимогам пункту 1, Додатку 1 до тендерної документації, а саме в частині надання копій правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави оренди учасником на договірних засадах всіх транспортних засобів (що знаходяться в оренді), визначених змістом довідки у довільної формі, разом з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що вказані в змісті таких документів?
2. Яким чином Замовником перевірено відповідність Учасника ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" вимогам Додатку 2 до тендерної документації, а саме в частині надання документів, які підтверджують те, що учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах НАССР?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8147b7fa80a7474ca1e5e6734632a2dc
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
23.02.2024 08:28
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» на підтвердження відповідності його пропозиції вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації надані наступні документи: укладений нотаріальний договір оренди транспортних засобів на два автомобіля між власниками автомобілів та ПП «Авто Транс Про», договір на платне тимчасове користування транспортними засобами між ПП «Авто Транс Про» та ТОВ «ПІКОР ПЛЮС», а також надані скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
2. На підтвердження того, що Учасник ТОВ «ПІКОР ПЛЮС» запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах НАССР, свідчить наявність в складі його тендерної пропозиції таких документів, які видані на ім’я Учасника та відповідають адресі зареєстрованих потужностей Учасника:
- сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019), первинний звіт до цього сертифікату за результатами аудиту за 2022 рік та наступний щорічний звіт за 2023 рік;
- сертифікат на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015), первинний звіт до цього сертифікату за результатами аудиту за 2022 рік та наступний щорічний звіт за 2023 рік