-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Закупівля робіт по об’єкту "Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту, сховище №29404 (інв. № 10043) насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61 в м. Запоріжжя" за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) Єдиного закупівельного словника
Закупівля здійснюється по об'єкту в цілому з локалізацією
Завершена
9 854 354.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98 543.54 UAH
мін. крок: 1% або 98 543.54 UAH
Номер:
dc7a1a02dd9548b6afa3e8305c32d8c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2024 00:00
Період моніторингу:
21.03.2024 12:22 - 12.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.03.2024 №63
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.03.2024 №63.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2023-12-09-000825-a, 09.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-12-09-000302-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 19.12.2023 №1/3; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як переможцем тендеру документи; договір №014/23/29 від 25.12.2023; додаткову угоду від 12.03.2024 №1 та повідомлення про внесення до договору, опубліковані з відповідною додатковою угодою; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
10.04.2024 17:47 - 16.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2024 17:47
Запити/Пояснення
Номер:
8decf2078ca74ddc92a84bb4ab61e341
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2024 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-09-000825-a, яка проводилась комунальним підприємством «Управління капітального будівництва» Одеської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Відповідно до пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Відповідно до вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, далі Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 15.2 розділу 15 проєкту договору (Додаток 9 до тендерної документації) підрядник встановлює гарантійний термін якості виконаних робіт протягом 120 місяців з моменту початку експлуатації об'єкта після завершення робіт.
Аналогічно, гарантійний термін встановлений в укладеному Замовником із переможцем тендеру ТОВ «Українські інвестиційні технології» договорі від 25.12.2023 № 014/23/29.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати обґрунтовані пояснення щодо гарантійного строку на роботи, що становить 120 місяців з моменту початку експлуатації об'єкта після завершення робіт за Договором від 25.12.2023 № 014/23/29?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
57d313ff06d746ba924e833f5d8acf2e
Назва:
Надання пояснення на запит органу державного фінансового контролю Західного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі за ID: UA-2023-12-09-000825-a (відкриті торги з особливостями): Закупівля робіт по об’єкту "Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту, сховище №29404 (інв. № 10043) насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61 в м. Запоріжжя" за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) Єдиного закупівельного словника, моніторинг закупівлі UA-М-2024-03-21-000003 від 21.03.2024 10:08 час
Дата опублікування:
25.03.2024 12:51
Опис:
Запит про надання пояснень:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Відповідь:
Згідно з листом №10403/03-30/11 від 07.10.2022 р. від заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Олексія Нікіфорова – Олександру Андреєву, директору Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» (далі – КП «УКБ») доручено виконати капітальний ремонт сховища захисної споруди цивільного захисту насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61, тобто виступити замовником з капітального ремонту.
Між КП «УКБ» та товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОВIДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ «ГІПРОПРОМ» (ЄДРПОУ 32343302) був укладений договір на виконання проектних робіт від 25.11.2022 року №035/22/01.
Проектно-кошторисна документація розроблена ТОВ «ППІ «ГІПРОПРОМ» на замовлення КП «УКБ» та зареєстрована в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційним номером: PD01:5237-8217-7102-3695.
В рамках виконання проектних робіт розроблена документація пройшла експертизу, що засвідчується звітом, який був виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» від 15.03.2023 року №08-0178/01-22. Експертний звіт зареєстрований в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційним номером: EX01:8843-8010-7532-0799
На виконання Постанови КМУ №560 від 11.05.2011 року (зі змінами) КП «УКБ» як замовник, затвердив проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту, сховище №29404 (інв. №10043) насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61 в м. Запоріжжя» наказом директора за №24/1-од від 18.05.2023 року (копія додається).
На підставі рішення міської ради від 03.11.2023 №29 «Про внесення змін до рішення від 07.12.2022 №129 «Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами) з бюджету Запорізької міської територіальної громади на об’єкт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту, сховище №29404 (інв. №10043) насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61 в м. Запоріжжя» виділено 8 283 701,00 грн.
На підставі наведеного та враховуючи необхідність реалізації проекту в терміни – 2023-2024 роках, керуючись кошторисними нормами України, а саме нормами «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року, кошторисною документацією, позитивним експертним звітом, провідним інженером -кошторисником КП «УКБ» Бриковою Є.В. був підготовлений розрахунок очікуваної вартості закупівлі (копія додається) та головним інженером КП «УКБ» Поповим А.В. відповідно до наказу директора про покладання обов’язків з підготовки обґрунтування підстави для проведення закупівель товарів, робіт, послуг від 01.08.2023 №46/1-ОД підготовлено обґрунтування необхідності закупівлі та затверджений розрахунок очікуваної вартості закупівлі, технічна специфікація на закупівлю робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту, сховище №29404 (інв. № 10043) насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61 в м. Запоріжжя за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) Єдиного закупівельного словника для підготовки тендерної документації на закупівлю.
До складу технічної специфікації до тендерної документації входять наступні види робіт:
- Ремонтно-будівельні роботи в сховищі з облаштуванням основного приміщення і санвузлу необхідним обладнанням, опорядженням всіх приміщень.
- Забезпечення приміщень сховища усіма внутрішніми інженерними комунікаціями згідно з нормативними вимогами.
- Підземне прокладання зовнішніх мереж водопостачання та каналізації з підключенням до існуючих внутрішньомайданчикових мереж.
- Підземне прокладання зовнішніх мереж електропостачання з підключенням до існуючих внутрішньомайданчикових електромереж з трасуванням по існуючим конструкціям будівлі насосної станції.
- Монтаж каналізаційної насосної станції.
- Влаштування підпірних стінок під обвалування сховища.
- Протипожежні заходи.
- Вентиляція і кондицювання повітря з монтажем фільтровентиляційної установки.
- Електромонтажні роботи.
- Пусконалагоджувальні роботи електротехнічних пристроїв; автоматичних систем управління;
- Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень;
- Монтаж системи зв’язку.
- Складання та розміщення устаткування, інвентарю та меблів.
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону.
Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Додатками до обґрунтування підстави здійснення закупівлі є:
1. Копія листа №10403/03-30/11 від 07.10.2022 р.
2. Копія експертного звіту від 15.03.2023 року №08-0178/01-22;
3. Копія наказу №24/1-од від 18.05.2023р.;
4. Проект (в електронному вигляді);
5. Кошторис (в електронному вигляді);
6. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі;
7. Технічна специфікація.
8. Наказ директора про покладання обов’язків з підготовки обґрунтування підстави для закупівлі робіт від 01.08.2023 №46/1-ОД
2. Надати обґрунтовані пояснення щодо гарантійного строку на роботи, що становить 120 місяців з моменту початку експлуатації об'єкта після завершення робіт за Договором від 25.12.2023 № 014/23/29.
Відповідь:
Відповідно до умов пункту 15.2 розділу 15 проекту договору (Додаток 9 до тендерної документації) підрядник встановлює гарантійний термін якості виконаних робіт протягом 120 місяців з моменту початку експлуатації об'єкта після завершення робіт.
Згідно ч.1 ст. 251 ЦК України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
У частині 1 ст. 252 ЦК України зазначено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Відповідно до ст. 254 ЦК України строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку. Строк, що визначений місяцями, спливає у відповідне число останнього місяця строку.
КП “УКБ” визначено гарантійний строк на роботи - 120 місяців, що дорівнює 10 рокам.
Враховуючи вищенаведене, КП “УКБ” як у проекті договору, так і у самому договорі підряду з переможцем тендеру дотримано вимоги ст. 884 ЦК України та п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668.