-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Рентгенодіагностична система на базі дистанційно-керованого рентгенівського апарату на 3 робочих місця з цифровим плоскопанельним детектором (НК 021:2023:37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова) за кодом ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Завершена
9 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 90 000.00 UAH
Номер:
bcb548cc46394458a294d8a4e53b2c23
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 14:32 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 3-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.01.2024 №3-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-08-021025-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Великодолинський консультативно-діагностичний центр» Великодолинської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023; тендерну пропозицію ТОВ «Медгарант»; повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2023; договір про закупівлю від 26.12.2023 № 2612/107; додаткові угоди №1 від 27.12.2023, №2 від 29.12.2023; №3 від 01.01.2024.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 11.01.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Станом на 17.01.2024 відповідь Замовником не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
18.01.2024 12:58 - 02.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.01.2024 12:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на запит про надання пояснення та інформація про усунення порушення
На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 11.01.2024 року о 15:37 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Рентгенодіагностична система на базі дистанційно-керованого рентгенівського апарату на 3 робочі місця з цифровим плоско панельним детектором (НК 021:2023:37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова) за кодом ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини з очікуваною вартістю 9 000 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-021025-a), щодо надання інформації (пояснення) із питання: яким чином та на підставі яких документів комунальним некомерційним підприємством «Великодолинський консультативно – діагностичний центр» Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо таке:
1. Щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, зазначаємо, що закупівля товарів здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності).
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог Замовника.
Очікувана вартість закупівлі «Рентгенодіагностична система на базі дистанційно-керованого рентгенівського апарату на 3 робочі місця з цифровим плоско панельним детектором (НК 021:2023:37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова) за кодом ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини з очікуваною вартістю 9 000 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-021025-a), сформована відповідно до п.1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих МЕДІПРАЙМ, ГУДМЕДІКА, ТОВ «ЛОРАН ГРУП» (додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, зазначених у комерційних пропозиціях потенційних постачальників для забезпечення роботи Замовника.
Крім того, у відповідності до Рішення ХХХХ (позачергової) сесії VIII скликання Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області «Про розгляд комерційних пропозицій комунальних підприємств» було виділено кошти з місцевого бюджету Великодолинської селищної територіальної громади на придбання комунальними підприємствами Великодолинської селищної ради майна, на виконання заходів Програми підтримки комунальних підприємств Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області на 2022 – 2025 року та програми Розвитку та підтримки КНП «Великодолинський консультативно – діагностичний» центр Великодолинської селищної ради на 2022 – 2025 роки, а саме були виділено кошти Комунальному некомерційному підприємству «Великодолинський консультативно – діагностичний центр» Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області на придбання рентгенологічної системи очікуваною вартістю 9 000 000,00 гривень (копія рішення додається).
2. Щодо надання інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Відповідно до укладеного Договору про закупівлю №2612/107 від 26.12.2023 року за результатами закупівлі «Рентгенодіагностична система на базі дистанційно-керованого рентгенівського апарату на 3 робочі місця з цифровим плоско панельним детектором (НК 021:2023:37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова) за кодом ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини з очікуваною вартістю 9 000 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-021025-a) ще не було оплати.
Відповідно до п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 16.01.2024 року включно.
Зважаючи на те, що Замовник несвоєчасно оприлюднив пояснення в електронній системі закупівель через об’єктивні обставини, які не залежали від Замовника, на уповноважену особу Дорощук М.В. було оголошено догану за порушення трудової дисципліни (несвоєчасна підготовка відповіді на запит).
Замовник зобов’язується у майбутньому не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення та підтвердити факт усунення порушення.
Дата публікації звіту:
19.01.2024 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
7e86ec8b08bc4a47b6ff65bd82f90154
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2024 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 33111800-9 — Рентгенодіагностичні системи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-021025-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.