-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015. 31120000-3. Генератор.
Торги відмінено
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер:
42b55778d35a4c2e878bf5c39a0442a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-26-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2024 00:00
Період моніторингу:
26.02.2024 13:32 - 19.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.02.2024 № 12-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 26.02.2024 № 12-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-08-020418-a 08.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених під час проведення процедури закупівлі, шляхом відміни відкритих торгів у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а також здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ужгородського ліцею імені Дойко Габора Ужгородської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.12.2023 №б/н; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІМ ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ВІМ ІНЖИНІРИНГ»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ВІМ ІНЖИНІРИНГ» від 20.12.2023; повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2023; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 26 та 27 лютого 2024 року
За нормами пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Замовнику 26 та 27 лютого 2024 було направлено запити про надання пояснень з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу, проте в порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII відповіді (пояснення) на поставлені питання Замовником надано 06.03.2024 (сьомий та шостий робочі дні).
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору встановлено наступне.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 20.12.2023 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю товару «ДК 021:2015. 31120000-3. Генератор» з ТОВ «ВІМ ІНЖИНІРИНГ», проте інформація щодо укладення договору із зазначеним учасником – переможцем в електронній системі закупівель відсутня.
Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
З огляду на вищенаведене, в ході проведення моніторингу закупівлі постала потреба в отриманні пояснень з питання укладання договору між Замовником та ТОВ «ВІМ ІНЖИНІРИНГ», відповідно Замовнику 26.02.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень.
Згідно з поясненнями, наданими Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області станом на 06.03.2024 (78 днів) договір з переможцем процедури закупівлі
ТОВ «ВІМ ІНЖИНІРИНГ» не укладено, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
Разом з тим, підпунктом 4 пункту 21 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацом четвертим пункту 49 цих Особливостей.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Період усунення порушень:
08.03.2024 10:28 - 23.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.03.2024 10:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язань порушення усунуто шляхом відміну процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
18.03.2024 09:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації:
18.03.2024 13:38
Запити/Пояснення
Номер:
c4ddbf477f224a128e00f5231ce1d141
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.02.2024 13:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015. 31120000-3. Генератор.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-08-020418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі – товариством з обмеженою відповідальністю "ВІМ ІНЖИНІРИНГ"?
У разі укладання договору вказати його №, дату укладення та з яких причин він не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо договір не укладався, вказати відповідні причини його не укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a33ebb4497554a26bb0db2955ec55fda
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
06.03.2024 21:03
Опис:
Договір Замовником не укладений у звязку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме пропущення строку укладання угоди. У звязку з чим Замовником буде у найкоротші терміни відмінено закупівлю.
Номер:
3a71066d0fde4a2fae048a70f9329369
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.02.2024 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015. 31120000-3. Генератор.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-08-020418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином Уповноваженою особою Ужгородського ліцею імені Дойко Габора Ужгородської міської ради Закарпатської області встановлена відповідність запропонованого учасником генератора GUCBIR GJR 90 вимогам, які встановлені у додатку 5 тендерної документації, зокрема: показники потужності (номінальна та резервна), паливний бак та інше.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7d46343e577a460e80bb9c9a1ecf275e
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
06.03.2024 20:57
Опис:
Договір Замовником не укладений у звязку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме пропущення строку укладання угоди. У звязку з чим Замовником буде у найкоротші терміни відмінено закупівлю.