-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті)
Завершена
34 886 444.40
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 174 432.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 174 432.22 UAH
Номер:
d9652fe4d32d4ec0aebba609b76a22d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 14:29 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-12-08-020279-a 08.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП», КДП «НМУ «ЕПМ» та DP-MASTER MANUFACTURING CO.,LTD – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.12.2024 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/2, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.01.2024 № 1953-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.12.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП»), тендерну пропозицію Київського дочірнього підприємства «НМУ» «ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ» (далі – КДП «НМУ «ЕПМ»), тендерну пропозицію DP-MASTER MANUFACTURING CO.,LTD. (далі – DP-MASTER MANUFACTURING CO.,LTD.), протоколи щодо відхилень тендерних пропозицій від 15.01.2024 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/4 та від 16.01.2024 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/5, протокол рішення уповноваженої особи Замовника від 28.12.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/3 та від 23.01.2024 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/6 щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій, протокол рішення уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/7 щодо визначення переможця процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.02.2024, пояснення та документи Замовника надані 07.03.2024, 15.03.2024 та 19.03.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.03.2024 16:11 - 28.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.03.2024 16:11
Запити/Пояснення
Номер:
6503e2ac997d4b65ab7845f1859ca14f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2024 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-020279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7b81f8c6c73a45578b5f3a26307b9f72
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
07.03.2024 15:12
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 04.03.2024р. щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість пропонується надати наступні пояснення:
Бурильні труби (БТ) необхідні під час проведення капітальних ремонтів нафтових та газових свердловин та використовуються для спуску в свердловину інструменту та проведення операцій таких як буріння, фрезування, ловильні роботи та інше. Альтернативи проведення капітальних ремонтів без бурильних труб не існує. На даний час цехи капітального ремонту ПАТ «Укрнафта» використовують бурильні труби, які відпрацювали значний термін та підійшли до межі терміну експлуатації, тому оперативна заміна БТ є вкрай важлива. Саме тому ПАТ «Укрнафта» було оголошено торги на закупівлю труб бурильних в асортименті.
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні вимоги на закупівлю бурильних труб 2 3/8” та 2 7/8” сформовані на основі стандарту API 5DP “Specification for Drill Pipe”. Відповідно до вищезгаданого стандарту встановлено вимоги до рівня виробництва PSL-3. Зокрема виробник повинен мати ліцензію на право нанесення монограми API 5DP на виготовлену продукцію, що є підтвердженням виготовлення труб у відповідності до вимог стандарту.
Деталізація щодо технічних та якісних характеристик:
• Діаметри труб 2 3/8” та 2 7/8” відповідають стандартному ряду API 5DP.
• Бурові замки NC 26LH та NC 31 LH є стандартними буровими замками для труб 2 3/8” та 2 7/8”.
• Кут заплечика муфти 90 градусів зумовлено наявністю відповідних елеваторів для спуску бурильної труби.
• Фосфатування різьби на бурильних трубах виконується для захисту різьби.
• Захист різьби бурильних труб ковпаками необхідній для уникнення пошкоджень при транспортуванні.
• Внутрішнє покриття (ТК-34 або аналог) створює для бурових труб протизносне та термостійке покриття на внутрішній поверхні, що зменшує вплив корозійних середовищ на під час буріння.
• Зносостійке захисне твердосплавне покриття (ARNCO або аналог) забезпечує значне підвищення довговічності бурового обладнання та зменшення зносу бурових труб в процесі експлуатації.
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (процедура № 19650453) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
https://smarttender.biz/ (процедура № 19650453).
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від трьох потенційних постачальників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією, що відповідає вимогам ПАТ «Укрнафта».
- Vorex LLC (КП від 10.07.23);
- DP-Master Manufacturing Co., Ltd (КП від 16.05.23; КП від 23.08.23);
- ТОВ «Метал Імпекс» ( КП від 21.04.23).
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
Номер:
7f13177cdb504de2a7dc0d22ddb0b802
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2024 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-020279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) документально підтвердженої інформації щодо наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору з переможцем торгів - DP-MASTER MANUFACTURING CO.,LTD. У разі укладання договору надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8a1873214a3349f09f92d084e26414b6
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
15.03.2024 10:02
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 12.03.2024р. щодо надання пояснень (інформації та документів) документально підтвердженої інформації щодо наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору з переможцем торгів - DP-MASTER MANUFACTURING CO.,LTD повідомляємо наступне:
Керуючись вимогами статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) та пунктом 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до п. 6 Розділу VI тендерної документації Учасник-переможець повинен надати замовнику банківську гарантію щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, яка повинна набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Наразі триває процес оформлення компанією DP-MASTER MANUFACTURING CO.,LTD банківської гарантії іноземного банку, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch,’ Moody's, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий).
Беручи до уваги вищезазначене строк укладання договору було обґрунтовано продовжено до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору до 60 днів зазначене у протокольному рішенні Уповноваженої особи від 05.03.2024 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/8 (додається). Вказане обґрунтування може бути розміщено в електронній системі закупівель Прозорро тільки при оприлюдненні укладеного договору, з огляду на технічні можливості електронного майданчику.
Номер:
f34af38dc79f45c0912ec650c3101437
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2024 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-020279-a) встановлено, що відповідно до протоколу уповноваженої особи від 15.01.2024 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/4 тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП» відхилено, як таку що надано недостовірну інформацію щодо взаємозв’язку із виробником запропонованого товару.
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, що підтверджують інформації щодо наявності у Замовника підстав для відхилення ТОВ «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП», зазначених в протокольному рішенні від 15.01.2024 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/4.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fa01822f7e7042b18812d05a811c5615
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
19.03.2024 10:41
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 14.03.2024р. щодо надання документів, що підтверджують інформацію щодо наявності у Замовника підстав для відхилення ТОВ «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП», зазначених в протокольному рішенні від 15.01.2024 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/4 пропонується надати наступні пояснення:
21.12.2023 р. в електронній системі закупівель Prozorro відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників відкритих торгів з особливостями по Закупівлі.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності, а саме:
1. Згідно вимог підпункту 3.6 пункту 3 Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати скан-копії документів, які підтверджують взаємозв'язок Учасника із виробником (по предмету закупівлі): договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, або лист виробника про можливість реалізації його продукції Учасником. Якщо Учасник пропонує продукцію від посередника, він повинен надати документи, які підтверджують його зв’язок з виробником через посередника (договора, сертифікати представників, листи про реалізацію, тощо).
*Якщо потенційний постачальник передбачає поставку товару від декількох різних виробників, потрібно надати документи, які підтверджують взаємозв'язок Учасника з кожним виробником (по предмету закупівлі).
Якщо Учасник є виробником продукції, документи не надаються.
На вимогу даного пункту Учасник надав документ (файл «manufacture LKG letter Переклад.pdf»), у якому відсутня інформація про можливість реалізації Учасником продукції виробництва “SHANDONG MINGZHU DRILLING TOOLS CO., LTD.”
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовник скористався своїм правом передбаченим пунктом 42 Особливостей та звернувся до виробника “SHANDONG MINGZHU DRILLING TOOLS CO., LTD.” за підтвердженням наданої у складі тендерної пропозиції інформації щодо взаємозв'язку Учасника із виробником “SHANDONG MINGZHU DRILLING TOOLS CO., LTD.” та за підтвердженням автентичності наданих ним документів в складі тендерної пропозиції.
У відповідь на вищезазначений лист 11.01.2024 від виробника було отримано інформацію, що компанія “SHANDONG MINGZHU DRILLING TOOLS CO., LTD.” не надавала Учаснику права участі у даних торгах, а будь який наданий Учасником лист або документи за підписом та з печаткою “SHANDONG MINGZHU DRILLING TOOLS CO., LTD.” - це підробка. “SHANDONG MINGZHU DRILLING TOOLS CO., LTD.” не гарантує за якість продукції, що пропонується Учасником.
Враховуючи викладене, Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку Замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Таким чином, Учасник процедури закупівлі підлягає відхиленню відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, як такий, що зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей, що викладено в протокольному рішенні від 15.01.2024 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/4.
Документи, що додаються:
- протокольне рішення від 15.01.2024 № 01/01/09/03/13-01/1-402-ВД/4.
- документ «manufacture LKG letter Переклад.pdf»
- запит замовника на виробника “SHANDONG MINGZHU DRILLING TOOLS CO., LTD.”
- лист “SHANDONG MINGZHU DRILLING TOOLS CO., LTD.” від 11.01.2024р.