• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція інженерних мереж зовнішнього електропостачання для кисневих станцій КНП "Міська клінічна інфекційна лікарня" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7. Коригування»

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Завершена

23 390 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 952.00 UAH
Номер: e6b33940aa3a4a08845a817d7d104802
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-15-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.01.2024 15:51 - 06.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.01.2024 № 5 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.01.2024 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2023-12-08-020108-a 08.12.2023 Управління капітального будівництва Одеської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів встановлено порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ", своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII та Особливостями №1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель здійснити заходи щодо недопущення такого порушення в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закон №922 та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену Протоколом уповноваженої особи від 08.12.2023 № 86Т/-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.12.2023, рішення уповноваженої особи щодо наміру укласти договір з переможцем процедури закупівлі від 20.12.2023, тендерну пропозицію учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ", вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 20.12.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 27.12.2023, договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 26.12.2023 № 62-23/П, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24.01.2024 на запит Східного офісу від 19.01.2024. В ході моніторингу установлено, що згідно Державного вебпорталу бюджету для громадян https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04056902/profile Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ 04056902, КВК 15 є головним розпорядником коштів місцевого бюджету. Нормами пункту 4¹ Постанови № 710 визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі на сайті головного розпорядника бюджетних коштів Управління капітального будівництва Одеської міської ради https://omr.gov.ua/ua/city/offices/ukb/ відсутня інформація про зазначену закупівлю, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пояснення Замовник зазначив, що розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим. Таким чином, замовником не забезпечено дотримання вимог пункту 4¹ Постанови № 710.
Період усунення порушень: 25.01.2024 16:51 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2024 16:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням капітального будівництва Одеської ради здійснюються заходи щодо розробки веб- сайту для розміщення бґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710.
Дата публікації звіту: 01.02.2024 17:15

Запити/Пояснення