• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція нежитлового приміщення під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини №11 по вул. Соборності, 13, м. Звягель Звягельського району Житомирської області (Коригування)

Завершена

1 985 165.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 851.65 UAH
Номер: 204bf2f3eb8943d4909807294fba693b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-15-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.01.2024 17:46 - 06.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.01.2024 № 3-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.01.2024 № 3-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2023-12-08-019088-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Інтерра Буд» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 27.12.2023 № 242, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Звягельської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.12.2023 № 112, тендерна пропозиція учасника приватного підприємства «Інтерра Буд» (далі - ПП «Інтерра Буд»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023 № 113, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2023, договір підряду від 27.12.2023 № 242, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 19.01.2024 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме: в пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «Інтерра Буд» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 10 Додатку № 8 до тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання, за підписом уповноваженої особи учасника, скан-копій наступних документів: договірної ціни, пояснювальної записки, локальних кошторисів, підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів та розрахунків показників загальновиробничих та адміністративних витрат. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Інтерра Буд» відсутня скан-копія пояснювальної записки, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 10 Додатку № 8 до тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 9 Додатку № 8 до тендерної документації від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання, копії діючої ліцензії на провадження відповідної діяльності, якщо вона передбачена чинним законодавством України або пояснення в довільній формі про відсутність даного документу. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 5 пункту 1 статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що ліцензія - це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Відповідно до підпункту 13 пункту 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема, надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Відповідно до пункту 2 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 визначено, що ліцензуванню, зокрема, підлягають роботи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Разом з тим, Додатком № 3 тендерної документації (технічне завдання), передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі, зокрема, виконання робіт протипожежного призначення з монтажу системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи централізованого пожежного спостерігання (зокрема, пункти 1-28 розділу «Кошторис №02-01-05 на монтаж системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи централізованого пожежного спостерігання» Додатку № 3 тендерної документації). Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Інтерра Буд» відсутня ліцензія на виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи централізованого пожежного спостерігання, а також відсутнє пояснення в довільній формі про відсутність вказаної ліцензії у складі тендерної пропозиції учасника, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 9 Додатку № 8 до тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Інтерра Буд» як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 05.02.2024 18:04 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2024 18:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку моніторингу від 05.02.2024 року до закупівлі робіт «Реконструкція нежитлового приміщення під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини №11 по вул. Соборності, 13, м. Звягель Звягельського району Житомирської області (Коригування)» (індикатор закупівлі UA-2023-12-08-019088-a), ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація», мною, уповноваженою особою Шуль Юлією Андріївною, було вжито всіх заходів щодо усунення виявлених порушень. Було підписано додаткову угоду №1 від 08.02.2024 року про розірвання договору про закупівлю № 242 від 27.12.2023 року з ПП «Інтерра Буд» та оприлюднено на електронному майданчику Держзакупівлі.онлайн. Додатки: - додаткова угода №1 від 08.02.2024 року про розірвання договору про закупівлю № 242 від 27.12.2023 року з ПП «Інтерра Буд».
Дата публікації звіту: 08.02.2024 15:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 13.02.2024 10:08

Запити/Пояснення