-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лампи в асортименті
Торги не відбулися
8 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 250.00 UAH
Номер:
d8c44491826b4c7098b4a3faa23f4acf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-10-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2024 00:00
Період моніторингу:
10.04.2024 13:04 - 02.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-12-08-018707-a 08.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання рішення колегії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), виконання Замовником рішення постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міськсвітло» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 08.12.2023 б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 24.01.2024 № 1466-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника надані 19.04.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
26.04.2024 10:56 - 02.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2024 10:56
Запити/Пояснення
Номер:
75913f35900745cab45c580d01a33d51
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з благоустрою населених пунктів-послуги з ліквідації аварійної ямковості дорожнього покриття (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-018707-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо причин невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.01.2024
№ 1466 р/пк-пз про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
5ad768822ad64d5290680e3cdcd9a445
Назва:
на запит Держаудитслужби
Дата опублікування:
19.04.2024 09:05
Опис:
На запит замовнику на пояснення в межах проведення закупівлі за номером ID: UA-2023-12-08-018707-a, предмет закупівлі «Лампи в асортименті» повідомляємо про неможливість надання інформації щодо процедури закупівлі послуг з благоустрою населених пунктів-послуги з ліквідації аварійної ямковості дорожнього покриття, оскільки закупівлі з таким предметом підприємством не проводились.
Разом з цим по закупівлі, в якій розміщено запити, надаємо інформацію згідно з питаннями запиту:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля проводиться за власні кошти підприємства, бюджетні витрати за цією закупівлею не передбачаються. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі визначеної потреби в обсягах придбання та середньої вартості відповідних товарів, що розрахована на підставі комерційних пропозиції суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність в даній сфері. Усього підприємством отримано три комерційні пропозиції на поставку відповідних номенклатурних позицій ламп, на підставі яких і проведено розрахунок. Надання таких комерційних пропозицій через систему публічних закупівель неможливо, оскільки вони містять комерційну таємницю осіб, відмінних від підприємства, згоди на оприлюднення таких даних не передавали. За потреби аудиторської служби відповідні документи можуть бути надані за окремим запитом поза межами системи закупівель, із забезпеченням з боку ДАСУ умов належного збереження такої інформації.
2. Надати інформацію щодо причин невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.01.2024 № 1466 р/пк-пз про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ».
Рішення Комісії Антимонопольного комітету від 24.01.2024 № 1466 р/пк-пз оскаржено в судовому порядку до Київського окружного адміністративного суду, Єдиний унікальний номер судової справи 320/16122/24. Після отримання ухвали про відкриття провадження в справі відповідна інформація буде розміщена в системі закупівель.
Витяг з протоколу автоматизованого розподілу додаємо.
Номер:
23fbe6256eb646489dc7aef27e7e13f7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2024 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з благоустрою населених пунктів-послуги з ліквідації аварійної ямковості дорожнього покриття (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-018707-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо причин невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.01.2024 № 1466 р/пк-пз про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
afc2a71e3b264b9d929ad596f5ce99f8
Назва:
на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
19.04.2024 09:06
Опис:
На запит замовнику на пояснення в межах проведення закупівлі за номером ID: UA-2023-12-08-018707-a, предмет закупівлі «Лампи в асортименті» повідомляємо про неможливість надання інформації щодо процедури закупівлі послуг з благоустрою населених пунктів-послуги з ліквідації аварійної ямковості дорожнього покриття, оскільки закупівлі з таким предметом підприємством не проводились.
Разом з цим по закупівлі, в якій розміщено запити, надаємо інформацію згідно з питаннями запиту:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля проводиться за власні кошти підприємства, бюджетні витрати за цією закупівлею не передбачаються. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі визначеної потреби в обсягах придбання та середньої вартості відповідних товарів, що розрахована на підставі комерційних пропозиції суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність в даній сфері. Усього підприємством отримано три комерційні пропозиції на поставку відповідних номенклатурних позицій ламп, на підставі яких і проведено розрахунок. Надання таких комерційних пропозицій через систему публічних закупівель неможливо, оскільки вони містять комерційну таємницю осіб, відмінних від підприємства, згоди на оприлюднення таких даних не передавали. За потреби аудиторської служби відповідні документи можуть бути надані за окремим запитом поза межами системи закупівель, із забезпеченням з боку ДАСУ умов належного збереження такої інформації.
2. Надати інформацію щодо причин невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.01.2024 № 1466 р/пк-пз про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ».
Рішення Комісії Антимонопольного комітету від 24.01.2024 № 1466 р/пк-пз оскаржено в судовому порядку до Київського окружного адміністративного суду, Єдиний унікальний номер судової справи 320/16122/24. Після отримання ухвали про відкриття провадження в справі відповідна інформація буде розміщена в системі закупівель.
Витяг з протоколу автоматизованого розподілу додаємо.