• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень 87,88,89,90 будівлі А-4 Львівського державного університету внутрішніх справ на вул.Городоцька,26, у м. Львів. Коригування

Обсяг фінансування робіт у 2023 році - 2725358,13 грн

Завершена

6 924 539.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 622.70 UAH
Номер: 1847bd1d4439458e814ceda4ed905c30
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-24-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 24.01.2024 15:13 - 15.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.01.2024 № 12-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 23.01.2024 № 12-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-12-08-017450-a, 12.08.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 148-03-66, sshkyrypijj@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на момент проведення торгів (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; надання роз’яснень до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № 53-ОЗ від 08.12.2023; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № 53-ОЗ від 12.12.2023; тендерну пропозицію учасника ТзОВ «БУДМОНТАЖРЕСУРС»; протокольне рішення № 53-ОЗ уповноваженої особи від 18.12.2023; повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2023; договір № 946 від 25.12.2023 на суму 6668956,0 грн, укладений з ТзОВ «БУДМОНТАЖРЕСУРС»; додаткові угоди №1 від 26.12.2023 та №2 від 27.12.2023 до договору № 946 від 25.12.2023; вимоги про усунення UA-2023-12-08-017450-a.c.1 та UA-2023-12-08-017450-a.b.1; відповідь замовника від 26.01.2024 на запит органу державного фінансового контролю. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТзОВ «БУДМОНТАЖРЕСУРС» укладено договір № 946 від 25.12.2023 на суму 6668956,0 гривень.
Період усунення порушень: 02.02.2024 12:30 - 08.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.02.2024 12:30

Запити/Пояснення