-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15540000-5 Сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний)
Закупівля на 2024 рік
Завершена
2 748 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 740.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 740.00 UAH
Номер:
f72eae371fff41d4b4a04369e2e0c76a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000125
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 20:00 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 2-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 11.01.2024
№ 2-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" UA-2023-12-08-015941-a 08.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023 №08/12/1554-П, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника-переможця – Товариство з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест XXI» (далі – ТОВ «Проект Інвест XXІ»), протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель щодо визначення переможця процедури закупівлі від 18.12.2023р. №18/12/1554-П, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.12.2023 №4П на суму 2 729 400,00 грн з ПДВ, відповіді Замовника на питання для пояснення від 19.01.2024 та 26.01.2024.
Період усунення порушень:
31.01.2024 10:17 - 06.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2024 10:17
Запити/Пояснення
Номер:
80347ccef3954cd6894780d0fc119dcf
Назва:
питання для надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2024 09:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-08-015941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-12-08-015941-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f501306128b149d18372f4beb96f686d
Назва:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-12-08-015941-a
Дата опублікування:
19.01.2024 12:45
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-12-08-015941-a – у зв’язку з необхідністю своєчасного забезпечення безперервного харчування дітей в закладах освіти, підпорядкованих Комунальній установі "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" розпочато процедуру відкритих торгів.
Харчування здійснюється з дотриманням вимог наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Продукція повинна відповідати вимогам відповідних діючих ДСТУ або ТУ, з показниками не гіршими за ДСТУ. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» в частині вимог до Постачальника, про що зазначено у Додатку 1 до Тендерної документації.
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі UA-2023-12-08-015941-a – розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку до проекту кошторису Комунальної установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" на 2024 рік.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-12-08-015941-a – очікувана вартість закупівлі визначена на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Керуючись Положенням про уповноважену особу, на підставі аналізу ринку, отриманих комерційних пропозицій потенційних постачальників та відкритих джерел інформації було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі по тендерній процедурі.
Також, враховано середню кількість днів харчування, а також орієнтовну кількість відвідувачів (дітей), надану закладами освіти, які підпорядковані Комунальній установі "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси", дислокація яких визначено у Додатку 2 до проекту договору про закупівлю товарів.
Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів:
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-primor/
Номер:
4a019ad6a20a41c7a1e0deccdcee4b6d
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
23.01.2024 19:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-08-015941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати розрахунок до проекту кошторису Комунальної установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" на 2024 рік, відповідно до якого визначено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі UA-2023-12-08-015941-a.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність саме до інформації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за номером UA-2023-12-08-015941-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8d017324c8c84dd99a4812f29a31556d
Назва:
Відповідь Замовника на вимогу
Дата опублікування:
26.01.2024 11:37
Опис:
1. Надати розрахунок до проекту кошторису Комунальної установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" на 2024 рік, відповідно до якого визначено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі UA-2023-12-08-015941-a.
Відповідь: Відповідно до пункту 14 розрахунку видатки на харчування для дошкільних закладів освіти (1010) складають 12 029,8 тис.грн. Скан-копія розрахунку додається.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність саме до інформації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за номером UA-2023-12-08-015941-a.
Відповідь:
Посилання на обґрунтування: https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/12/ua-2023-12-08-015941-a.pdf