• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення даних відкритих торгів, у зв'язку з обмеженим фінансуванням.

Завершена

1 248 358.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 241.79 UAH
Номер: 521613437f714f24a2df41b00c7140ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-30-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 30.01.2024 14:50 - 21.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.01.2024 № 7-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 30.01.2024 № 7-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2023-12-08-016443-a від 08.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВАКІР», встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю послуг від 25.12.2023 за №66 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023 за №130, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВАКІР» (далі – ТОВ «ВАКІР»), протокол уповноваженої особи від 19.12.2023 за №131, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2023, договір про закупівлю послуг від 25.12.2023 за №66, пояснення (із долученими документами) Замовника від 06.02.2024 отримані через електронну систему закупівель. Аналізом пропозиції ТОВ «ВАКІР» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовником зазначено вимогу щодо подачі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою таблиці 2 (не менше двох водіїв зі стажем керування не менше трьох років) та надати в електронному вигляді кольорові скановані копії наступних документів: - документ, що надає право водію керувати автомобілем категорії «B», «Д»; - документ, який підтверджує досвідченість водіїв - стаж керування транспортним засобом не менш, як три роки (запис в трудовій книжці, наказ тощо). Учасником закупівлі ТОВ «ВАКІР» у складі пропозиції подано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій вказано про наявність трьох водіїв Гарагуля С.О., Челюк О.М., Ярмак О.І. Окрім цього, у цій довідці ТОВ «ВАКІР» зазначено: «Документ який підтверджує досвідченість водіїв - стаж керування транспортним засобом не менше, як три роки (запис в трудовій книжці, наказ тощо) – повідомляємо, що стаж керування транспортним засобом (не менше 3 років) підтверджується наявністю відкритої категорії» у посвідченні «Д», оскільки ця категорія відкривається (надається) уповноваженим органом виключно за умови наявності мінімум 3 років безперервного стажу». Також у складі пропозиції подано посвідчення водія на Гарагуля С.О., Челюк О.М., Ярмак О.І. Однак, документів, які підтверджують досвідченість цих водіїв - стаж керування транспортним засобом не менш, як три роки (запис в трудовій книжці, наказ тощо) у складі пропозиції ТОВ «ВАКІР» не виявлено. При цьому необхідно зазначити, що згідно абзацу третього пункту 9 Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою КМУ від 08.05.1993 за №340 (із змінами) право на керування транспортними засобами категорії D в територіальному сервісному центрі МВС надається особам, які мають посвідчення водія категорій В, С1, С, D1 або кількох з них, та навички керування транспортними засобами відповідної категорії більше трьох років протягом останнього часу, пройшли перепідготовку за встановленими програмами та склали теоретичний, практичний іспити на право керування транспортними засобами категорії D в територіальному сервісному центрі МВС. Під час проведення моніторингу, 31.01.2024, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВАКІР» в частині відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та якими документами учасник підтвердив досвідченість водіїв - стаж керування транспортним засобом не менш, як три роки (запис в трудовій книжці, наказ тощо). Замовником у відповіді від 05.02.2024 вказано: «…. Уповноваженою особою, під час розгляду тендерної пропозиції учасника, через неуважність, не було виявлено відсутність документів, які б підтверджували досвідченість водіїв – стаж керування транспортним засобом не менше, як три роки (запис в трудовій книжці, наказ тощо). Однак, при підписанні договору переможець самостійно надав копії наказів, які помилково не прикріпив до тендерної документації. Дані документи зберігаються в паперовому вигляді у тендерній документації замовника». Згідно пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 Замовником не оприлюднено вимогу про усунення ТОВ «ВАКІР» невідповідностей кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Отже, учасником закупівлі ТОВ «ВАКІР» у термін визначений у тендерній документації не подано документів, які підтверджують досвідченість водіїв - стаж керування транспортним засобом не менш, як три роки (запис в трудовій книжці, наказ тощо). Проте, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхидено пропозицію ТОВ «ВАКІР», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації. Згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник мав можливість усунути вказані порушення однак, в порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 не відмінив відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень. Окрім цього, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 30.01.2024 та від 31.01.2024, Замовником на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону надано відповіді лише 01.02.2024, тобто відповідно на п’ятий та четвертий робочий день.
Період усунення порушень: 07.02.2024 16:46 - 22.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2024 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 09.02.2024 11:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 19.04.2024 15:46

Запити/Пояснення