-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба патрана, с/ заморожена б/г)
Завершена
3 465 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 325.00 UAH
Номер:
286dd84cec9141578f1fa1e8c8523d64
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-24-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2024 00:00
Період моніторингу:
24.01.2024 16:00 - 15.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2024 № 6-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 24.01.2024 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-12-08-014509-a 08.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Комунальної установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси" (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.12.2023 № 124; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» (далі – ТОВ «Проект Інвест ХХІ»); вимога про усунення невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Проект Інвест ХХІ» від 21.12.2023 № 146; повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023 року; договір від 02.01.2024 № 2 К; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 25 січня 2024 року.
Період усунення порушень:
05.02.2024 17:50 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 17:50
Запити/Пояснення
Номер:
fced5210d3874bb8a2b78724cfd7734b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.01.2024 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба патрана, с/ заморожена б/г)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-014509-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f72914d188464a41967297cf0500fdfd
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
30.01.2024 09:47
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за номером ID: UA-2023-12-08-014509-a здійснено відповідно до нормативно правових актів, якими встановлено порядок організації харчування у закладах освіти, вимоги до безпечності та якості харчових продуктів тощо. Організація харчування здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України № 305 від 24.03.2021 року "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку". Безпосередньо якісні характеристики товару визначаються у нормативно-технічних документах, які діють на території України, (продукція повинна відповідати вимогам ДСТУ 4378:2005 Риба океанічного промислу заморожена. Технічні умови / ТУ або інше) та встановлюють основні вимоги до якісних показників, умов транспортування, зберігання та приймання товару, Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Постачання продуктів харчування має здійснюватися у відповідності до вимог наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
2.Очікувана вартість закупівлі ID: UA-2023-12-08-014509-a визначена з урахуванням Наказу №275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Очікувана вартість закупівлі розрахована на основі середнього значення цін на продукцію в торгівельній мережі та відкритих джерелах інформації. Також, враховaнo середню кiлькiсть днiв харчування, opiєнтовну кiлькiсть вихованців (дiтей) закладів освiти Київського району м.Одеси.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі визначено відповідно до розрахунку до проекту кошторису Комунальної установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси" на 2024 рік
3. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ID: UA-2023-12-08-014509-a https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/12/ua-2023-12-08-014509-a.pdf.