• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з перевезення працівників підприємства

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Номер: 6345d2622a664ee9b5828c94dc0882a8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-09-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.02.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 09.02.2024 13:56 - 02.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.02.2024 Одеса № 34 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.02.2024. В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.02.2024 № 34 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2023-12-08-013472-a 08.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.12.2023 № 280, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ЄВРОТРАНС-СЕРВІС» (далі – ПП «ЄВРОТРАНС-СЕРВІС»), протокольне рішення уповноваженої особи від 18.12.2023 № 287, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.12.2023, договір від 29.12.2023 № 04/24, пояснення та документи Замовника, отримані 15.02.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 18 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Враховуючи, що предметом закупівлі є послуги, Замовником у ТД не вказано вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У підпункті 1.1 пункту 1 Додатка 1 до ТД Замовник зазначив, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відбитком печатки (подається без відбитку печатки, у разі якщо учасник, здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (з копіями підтверджуючих документів), який зазначено в даній документації. Учасником ПП «ЄВРОТРАНС-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 11.12.2023 № 49, в якій міститься інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 09.12.2022 № 191/22 (далі – Договір), укладеного з Комунальним підприємством «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, та завантажено Договір. Проте учасником ПП «ЄВРОТРАНС-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано Договір не у повному обсязі, а саме: відсутня друга сторінка Договору, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.02.2024 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «ЄВРОТРАНС-СЕРВІС» умовам ТД, Замовник 15.02.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що чинним законодавством України не визначено поняття аналогічного договору, але з аналізу нормативно-правових актів, можливо зробити висновок, що аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір від 09.12.2022 № 191/22, укладений з Комунальним підприємством «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, де зазначено: дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента, а також, що договір підписаний та скріплений печаткою. Таким чином договір від 09.12.2022 № 191/22 містить достатньо відомостей для підтвердження виконання договору з аналогічним предметом закупівлі та відповідності до вимог тендерної документації. Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності тендерної пропозиції підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ПП «ЄВРОТРАНС-СЕРВІС» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднено в електронній системі закупівель 18.12.2023), при цьому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «ЄВРОТРАНС-СЕРВІС» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «ЄВРОТРАНС-СЕРВІС» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо надання Договору, який відповідатиме вимогам ТД Замовника.
Період усунення порушень: 16.02.2024 14:40 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.02.2024 14:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про застосування заходів реагування за порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 21.02.2024 13:44

Запити/Пояснення