• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (вікова категорія - 6-11 років) та учнів пільгових категорій (вікова категорія 6-11р., 11-14р., 14-18р.)

Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів., (вікова категорія 6-11 років). та учнів пільгових категорій ( вікова категорія 6-11р., 11-14р., 14-18р.) 1 послуга ( орієнтовно 39072 гарячих сніданків) Обсяг надання послуг: 1 послуга (орієнтовно 39072 гарячих сніданків для учнів 1-4 класів ( вікова категорія – 6-11 років) та учнів пільгових категорій( вікова категорія 6-11р.,11-14р., 14-18р.). Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», та до примірного чотиритижневого сезонного меню, що рекомендоване Міністерством охорони здоров’я України та іншими чинними нормативно-правовими актами. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим нормативним документам. Відповідно до ст. 197.1.7 Податкового кодексу України та Постанови КМУ від 02.02.2011р. № 116 надавачі послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладах операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість.закупівля здійснюється відповідно до Постанови від 30.12.2022р № 1495 "Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами) .

Завершена

1 863 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 18 630.00 UAH
Номер: 363bef6cede24c8aaf35a5c364381197
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-18-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.01.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 18.01.2024 18:20 - 09.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.01.2024 №4-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 18.01.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 18.01.2024 №4-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-08-010987-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості №1178); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Моршинського ліцею імені Константина Малецького Моршинської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023; тендерну пропозицію ФОП Гульчій Микола Іванович; повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2023; договір від 27.12.2023 №79; додаткову угоду від 18.01.2024 №1; пояснення Замовника надані 23.01.2024 та 29.01.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до норм абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За наслідками проведеного моніторингу установлено, що згідно підпункту 2 пункту 13.1. розділу ХІІІ проєкту Договору викладеному у Додатку №4 до тендерної документації, Замовник передбачив підставу зміни істотних умов договору, таку як: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Проте, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації предмет закупівлі визначено як послуги. При цьому, вищевказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178 застосовується замовниками в разі закупівлі товарів. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище зміни істотних умов договору не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Таким чином, замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Закону, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178. Також, моніторингом установлено, що відповідно до підпунктів 3.1.1. та 3.1.2. пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання Учасником довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); аналогічним вважається договір, що укладений у 2021, 2022 2023 роках щодо надання послуг, спрямованих на організацію харчування та не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. Крім того, відповідно до підпункту 3.1.3. пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання Учасником копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці або лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання даного договору (обрати один із варіантів); інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. На виконання зазначених вимог учасник ФОП Гульчій Микола Іванович у складі своєї пропозиції надав лише довідку від 10.12.2023 №5 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файл - Довідка про аналогічний договір.pdf), зазначивши договір від 20.01.2023 №2 та копію вказаного договору, чим не дотримано вимог підпункту 3.1.3. пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до пояснення Замовника 29.01.2024, наданого на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, Замовник повідомив, Учасник ФОП Гульчій Микола Іванович надав лист - відгук про підтвердження виконання іншого Договору, про який навіть не було вказано у Довідці про виконання аналогічних Договорів. Разом з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у інформації та документах учасника ФОП Гульчій Микола Іванович та на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 не надав можливості учаснику виправити зазначену невідповідність.
Період усунення порушень: 30.01.2024 12:37 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2024 12:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA -2023-12-08-010987-а, здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-М-2024-01-18-000024, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: Наказ №4-3 від 18 січня 2024р., дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2024 18:20, за результатом якого органами фінансового контролю 30 січня 2024р в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок.Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» «З метою виконання зобов’язання щодо усунення виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі- Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (вікова категорія -6-11 років) та учнів пільгових категорій ( вікова категорія 6-11 р., 11-14р., 14-18р.) , код ДК 021:2015:55520000-1- Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, та оприлюднення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» На виконання даної вимоги, я уповноважена особа Моршинського ліцею імені Константина Малецького ММР, зобов’язуюсь в подальшій свої роботі не вчиняти порушень при здійсненні публічних закупівель. У своїй роботі керуватися виключно Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів , робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 ( зі змінами та доповненнями), положенням про Уповноважену особу та іншими нормативно – правовими актами. У зв’язку з встановленими порушеннями та притягненням до відповідальності винних осіб, мені , Уповноваженій особі, було оголошено догану – як захід дисциплінарного впливу, а також скеровано на позачергові курси підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель, відповідно до наказу директора Моршинського ліцею ім. К. Малецького ММР № 11/04-09 від 05.02.2024р.
Дата публікації звіту: 05.02.2024 15:03

Запити/Пояснення