-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Виконання проектних робіт
Завершена
1 213 446.09
UAH без ПДВ
Номер:
0b8837b5f1f94082856228dd0f62785c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-06-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
06.02.2024 16:38 - 28.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-12-08-010228-a 08.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, договір від 06.12.2023 № 550 на суму 1 213 446,09 гривень, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.02.2024, звіт про виконання договору про закупівлю від 07.02.2024 року.
Період усунення порушень:
26.02.2024 17:20 - 01.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2024 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
034ab3b8a2d34ae5a2820bc8056d924f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.02.2024 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання проектних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-010228-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «МК-ГРАНД 2015» (ІПН 41291234)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
80af5c0f5f2d431b9ccb3635f748e153
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
14.02.2024 16:32
Опис:
1. Закупівля за предметом «Виконання проектних робіт» по об’єкту «Реконструкція (термомодернізація) будівлі гінекологічного корпусу КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" за адресою: Сумська область, м. Конотоп, вулиця Миколи Амосова, 7" здійснювалась на підставі наявної потреби на виконання заходів субпроекту «Підвищення енергоефективності громадських будівель в Конотопській міській територіальній громаді», що реалізується в рамках проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені згідно технічного завдання замовника та з врахуванням кошторисних норм України у будівництві. До формування опису предмета закупівлі були залучені фахівці технічної підтримки при Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури України, а також команда технічної підтримки ПРООН в Україні.
Визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено на основі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити методом порівняння ринкових цін. Замовником було направлено 3 (три) запити цінових пропозицій) проектним організаціям та ФОП, що мають досвід з виконання відповідних робіт.
2. Закупівля за предметом «Виконання проектних робіт» по об’єкту «Реконструкція (термомодернізація) будівлі гінекологічного корпусу КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" за адресою: Сумська область, м. Конотоп, вулиця Миколи Амосова, 7" здійснювалась шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Підставою для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є визначення предмету закупівлі та його вартісні показники.
Відповідно з п. 27 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 11 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.».
Тобто використовувати електронної системи закупівель є правом замовника, яким він може скористатися, а не обов’язком.
3. Оцінку можливих потенційних виконавців проектних робіт здійснено на підставі аналізу наявних комерційних пропозицій за принципом максимальної економії та ефективності. З метою економії бюджетних коштів під час воєнного стану, виконавця робіт вибирали за найнижчою ціновою пропозицію.
Замовником було направлено 3 (три) запити цінових пропозицій) проектним організаціям та ФОП, що мають досвід з виконання відповідних робіт. Оцінку можливих потенційних виконавців проектних робіт здійснено на підставі наданих комерційних пропозицій за принципом максимальної економії та ефективності. З метою економії бюджетних коштів під час воєнного стану, виконавця робіт вибирали за найнижчою ціновою пропозицію. Найвигіднішу комерційну пропозицію з найнижчою вартістю виконання проектних робіт надано ТОВ «МК-ГРАНД 2015» (ІПН 41291234). Для підтвердження надаємо три комерційні пропозиції отриманих від виконавців проектних робіт.