• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро

Завершена

7 322 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 612.00 UAH
Номер: 18a161d7b6664ff483b4216eaf445eec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-19-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.02.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 19.02.2024 12:36 - 12.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.02.2024 №3-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 16.02.2024 № 3-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-08-009963-a 08.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 140-96-88, SmirikaV84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу : 04 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178); дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710); відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерна документація затверджена рішенням Замовника від 08.12.2023 року № 118; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР» (далі – ТОВ «ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР»); повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2023; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця від 20.12.2023 № 126; договір про закупівлю від 02.01.2024 № 1 (далі - Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.02.2024 року. За результатами відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що у пункті 12 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» Додатку 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації міститься вимога про те, що Переможець процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі, яка підтверджує, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що є порушенням вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 04.03.2024 11:27 - 19.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2024 11:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про аргументовані заперечення до висновку За результатами моніторингу Північно-східний офіс Держаудитслужби 04 березня 2024 року опублікував висновок про результати моніторінгу, щодо закупівлі «Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро» (ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) (UA-2023-12-08-009963-a). За результатами відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону України встановлено, що у пункті 12 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» Додатку 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації міститься вимога про те, що Переможець процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі, яка підтверджує, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що є порушенням вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України. Закупівля «Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро» (ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) (UA-2023-12-08-009963-a), проводилась по процедурі відкриті торги з особливостями, тендерну документацію розроблено відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості). Згідно з пунктом 47 Особливостей «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Підпунктом 12 пункту 47 Особливостей передбачено «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.» Отже, з огляду на вищевикладене, Замовником в тендерній документації у пункті 12 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» Додатку 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», не порушено вимоги діючого законодавства. Крім цього, звертаємо Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів з особливостями Замовник жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень керувався виключно нормами Закону України з урахуванням Особливостей. Інспекцією з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради взяті до уваги всі зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області та в подальшому будуть використані при здійсненні закупівель.
Дата публікації звіту: 06.03.2024 10:27

Запити/Пояснення