-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, буряк, капуста білокачанна, капуста цвітна, цибуля, помідори, огірки, яблука, банани, апельсини, мандарини, сливи, виноград, груші, перець салатний, часник, лимони, персик, баклажани, гарбузи, кабачки, зелень кропу, зелень петрушки, квасоля біла, квасоля червона, горіх волоський)
потреба на 2024 рік
Завершена
1 503 060.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 030.60 UAH
мін. крок: 1% або 15 030.60 UAH
Номер:
761a3b93e58249d3aa21f0dbfdc5895e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 12:15 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2024 № 7-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.02.2024 № 7-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
2. UA-2023-12-08-007722-a, яку проводить Відділ освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «27» лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання порядку розгляду тендерної пропозиції, правомірності укладання договору на закупівлю, дотримання принципів закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.12.2023 (протокол від 08.12.2023 № 219); тендерну пропозицію учасника – фізичної особи-підприємця Лянної Дар'ї Володимирівни; протокол розгляду тендерної пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; договір на закупівлю товару від 26.12.2023 № 500-23, додаткова угода до договору від 10.01.2024 № 1.
Період усунення порушень:
27.02.2024 17:27 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2024 17:27