-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів, утримання та прибирання об’єкту благоустрою: сквер Прибережний
Завершена
4 189 918.59
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 949.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 949.59 UAH
Номер:
5e0f424c3d4a440e8dc3194a0b0bf390
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
06.02.2024 10:08 - 28.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2024 Одеса № 32
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.02.2024.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.02.2024 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
11 UA-2023-12-08-004179-a 08.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023 № 166, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОРСАШ-Т» (далі – ТОВ «КОРСАШ-Т»), рішення уповноваженої особи від 18.12.2023 № 181.1, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 18.12.2023 в електронній системі закупівель, договір про надання послуг від 25.12.2023 № 25 (далі – Договір), додаткову угоду від 17.01.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 17.01.2024, пояснення та документи отримані 09.02.2024 та 16.02.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до вимог частини 2 додатка 1 до ТД на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник має надати довідку згідно встановленої форми про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). Разом з тим, на підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці, щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, що підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Учасник ТОВ «КОРСАШ-Т» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідна знання та досвід, від 12.12.2023 № 1212/10, відповідно до якої у ТОВ «КОРСАШ-Т» працевлаштований працівник Лагерь Антон Олександрович.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 13.02.2024 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОРСАШ-Т» копії документів, що підтверджують факт працевлаштування робітника з благоустрою Лагеря Антона Олександровича, Замовник 16.02.2024 надав пояснення, що учасником ТОВ «КОРСАШ-Т» у довідці від 12.12.2023 № 1212/10 вказано Лагерь Антон Олександрович, робітник з благоустрою, дата працевлаштування 25.08.2023, а на підтвердження надано сканований оригінал наказ (розпорядження) від 23.08.2023 № 8-к про прийняття на роботу Лагеря Анатолія Олександровича з 25.08.2023, робітник з благоустрою. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення.
Проте учасник ТОВ «КОРСАШ-Т» у складі тендерної пропозиції не надав ані копію (оригінал) трудової книжки, ані копію (оригінал) наказу, що підтверджує факт працевлаштування працівника – робітника з благоустрою Лагеря Антона Олександровича, про якого йдеться в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.12.2023 № 1212/10, чим не дотримано вимоги частини 2 додатка 1 до ТД.
Відповідно до вимог пункту 1.4 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція учасника повинна містити сканований лист-гарантію (лист – підтвердження) за підписом уповноваженої особи учасника щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII; рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заході (санкцій)» (введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017) (зі змінами); постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) (із змінами, внесеними згідно з Рішенням Ради національної безпеки і оборони від 19.03.2019); постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 13.02.2024 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОРСАШ-Т» вищезазначеної довідки, Замовник 16.02.2024 надав пояснення, що учасник самостійно декларує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей. Учасником ТОВ «КОРСАШ-Т» у складі пропозиції надано довідку від 12.12.2023 № 1212/04 у файлі «Довідка п.47 Особливостей.pdf», в якій учасник підтвердив відсутність підстав для відхилення відповідно до пункту 47 Особливостей, в тому числі, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Проте учасник ТОВ «КОРСАШ-Т» у складі тендерної пропозиції не надав лист-гарантію (лист – підтвердження) за підписом уповноваженої особи учасника щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII; рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заході (санкцій)» (введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017) (зі змінами); постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) (із змінами, внесеними згідно з Рішенням Ради національної безпеки і оборони від 19.03.2019); постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», чим не дотримано вимоги пункту 1.4 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КОРСАШ-Т» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
22.02.2024 10:10 - 08.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2024 10:10
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позовну заяву до Дніпропетровського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку. Єдиний унікальний номер судової справи 160/5516/24 від 27.02.2024. Номер провадження відсутній, що відображено у Протоколі автоматизованого розподілу судової справи між суддями та у Витязі з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями.
Дата публікації:
28.02.2024 09:48
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», наказу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 05.02.2024 № 32 «Про початок моніторингу процедур закупівель» ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (далі – Орган державного фінансового контролю ) проводила моніторинг публічної закупівлі Послуги з благоустрою населених пунктів, утримання та прибирання об’єкту благоустрою: сквер Прибережний, ID закупівлі :UA-2023-12-08-004179-a. За результатами зазначеного складено висновок про результати проведення моніторингу від 22.02.2024, в якому орган державного фінансового контролю, дійшов до висновку про наявність під час здійснення даної закупівлі порушення законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОРСАШ-Т» (далі – ТОВ «КОРСАШ-Т») установлено порушення відповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації. Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КОРСАШ-Т» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, невідповідність тендерної пропозицій учасника ТОВ «КОРСАШ-Т» вимогам тендерної документації.
Вимогами пункту 1.4 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) вимагалося надання учасником листа-гарантії (лист-підтвердження) за підписом уповноваженої особи учасника щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII; рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заході (санкцій)» (введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017) (зі змінами); постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) (із змінами, внесеними згідно з Рішенням Ради національної безпеки і оборони від 19.03.2019); постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
При проведенні кваліфікації учасника ТОВ «КОРСАШ-Т» встановлено наступне. У формі електронної тендерної документації учасник самостійно декларує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей. Відповідно до відкритих даних електронної тендерної документації учасник ТОВ «КОРСАШ-Т» самостійно задекларував у п.8 відсутність підстав: У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Також учасником ТОВ «КОРСАШ-Т» у складі пропозиції надано довідку у файлі «Довідка п.47 Особливостей.pdf» (вих.1212/04 від 12.12.2023), в якій учасник підтвердив відсутність підстав для відхилення відповідно до п.47 Особливостей, в тому числі п.п.11.: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Замовником під час кваліфікації учасника ТОВ «КОРСАШ-Т», відповідно до п.47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, проведено перевірку чи є учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції” за посиланнями https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-company/?sort=name&order=ASC&country=ua та https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-person/?country=ua&date_from=25-06-1033&date_to=18-08-2023#filters. Відповідно до отриманих даних учасник ТОВ «КОРСАШ-Т» не знаходиться під санкціями.
Таким чином відсутність листа – гарантії у складі пропозиції учасника, склад та зміст якого є в наявності в інших документах, не впливає на зміст тендерної пропозиції. У зв’язку з чим, у Замовника були відсутні підстави прийняття рішення про невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «КОРСАШ-Т».
Згідно Додатку 1 ТД «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації», п.2 вимагається в тому числі: Довідка згідно форми** про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі).
На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, що підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
** ФОРМА ДОВІДКА
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п
ПІБ Посада
(зазначається з урахуванням останніх змін) Дата працевлаштування працівника на підприємстві
(зазначається дата початку роботи) Приналежність працівника (зазначається найменування роботодавця учасника або субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів)
1 2 3 4 5
Учасник ТОВ «КОРСАШ-Т» у складі тендерної пропозиції надав у файлі «Довідка працівники, накази.pdf» довідку від 12.12.2023 № 1212/10, в якій зазначено працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також в наданому файлі надані скановані оригінали наказів про прийняття на роботу.
Згідно форми** замовником вимагається у стовбці 2 «ПІБ», тобто учасник може самостійно зазначати або повністю Прізвище ім’я по-батькові або Прізвище та скорочені ініціали.
Учасником ТОВ «КОРСАШ-Т» у довідці від 12.12.2023 № 1212/10 під з/п 3 вказано Лагерь Антон Олександрович, робітник з благоустрою, дата працевлаштування 25.08.2023, приналежність працівника ТОВ «КОРСАШ-Т». На підтвердження надано сканований оригінал наказу (розпорядження) №8-к від 23 серпня 2023р. про прийняття на роботу Лагеря Анатолія Олександровича з 25 серпня 2023р., робітник з благоустрою.
Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Рішення про віднесення допущеною учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається уповноваженою особою.
Слід зазначити, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення. Наданий сканований оригінал наказу (розпорядження) №8-к від 23 серпня 2023р. підтверджує наявність у учасника процедури закупівлі працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід та факт його працевлаштування. Також учасник ТОВ «КОРСАШ-Т» наданою довідкою гарантував долучити необхідну кількість працівників для виконання послуг та всіх умов Договору у разі необхідності.
Таким чином у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «КОРСАШ-Т».
Враховуючи вищенаведену інформацію замовником прийняте рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «КОРСАШ-Т», так як відхилення по абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей було б неправомірним.
Враховуючи вищенаведене, замовником не здійснювалось порушення в частині проведення кваліфікації учасника ТОВ «КОРСАШ-Т» та прийнятті рішення щодо визначення переможця закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів, утримання та прибирання об’єкту благоустрою: сквер Прибережний» (ID закупівлі: UA-2023-12-08-004179-a). За результатами проведеної процедури закупівлі учасником – переможцем ТОВ «КОРСАШ-Т» виконані всі вимоги до тендерної документації та Особливостей, укладено відповідний договір про надання послуг № 25 від 25.12.2023р. за яким надаються відповідні послуги.
Враховуючи вищенаведене, замовником не здійснювалось порушення Особливостей, а такі звинувачення є необґрунтованими. В наслідок чого, вимоги ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо зобов’язання замовником усунути порушення під час здійснення даної процедури закупівлі є незаконними.
Дата публікації звіту:
22.02.2024 12:53
Запити/Пояснення
Номер:
e26ed722d14b4554811f3d9f5369f5fa
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a3b6e154301a406bb43b97a439a1bc99
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
09.02.2024 10:34
Опис:
На Ваш запит від 08.02.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою населених пунктів, утримання та прибирання об’єкту благоустрою: сквер Прибережний» (ID закупівлі: UA-2023-12-08-004179-a), пояснюємо наступне.
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
На виконання вищевказаної норми Закону Замовником було зазначено всю необхідну інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, яку було розміщено у Додатку № 2 до Тендерної документації у файлі «ТД.doc».
Розрахунок очікувальної вартості зазначеної послуги було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі послуги, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), а також на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі, щодо технічних, якісних та кількісних характеристики предмета закупівлі за процедурою закупівлі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (зі змінами) постановлено рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Отже, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов`язковим.
Але, підставою для визначення очікуваної вартості закупівлі, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі для замовника стали службова записка начальника служби благоустрою та утримання зелених зон Любові Чадіної; інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі; комерційні пропозиції від:
п/р Назва суб’єкта господарювання Загальна цінова пропозиція (грн.)
1 ТОВ «БЛАГОУСТРІЙ 2018» 4189918,59 грн з ПДВ
2 ТОВ «ДНІПРОБУД 2020» 4213820,51 грн без ПДВ
3 ТОВ «КОМБУД-ЕКО 77» 4234128,27 грн без ПДВ
Сформована ціна закупівлі складає: 4189918,59 грн.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами)» Замовником оприлюднене за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Дане посилання розміщено на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-08-004179-a у розділі «Інформація про замовників».
Звертаємо Вашу увагу, що інформацію з обґрунтуванням щодо даної закупівлі було також оприлюднено на сайті Дніпровської міської ради за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi
Додатки:
- службова записка на 1 арк;
- інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі на 2 арк;
- комерційна пропозиція від ТОВ «БЛАГОУСТРІЙ 2018» на 2 арк ;
- комерційна пропозиція від ТОВ «ДНІПРОБУД 2020» на 2 арк;
- комерційна пропозиція від ТОВ «КОМБУД-ЕКО 77» на 1 арк.
- кошторис витрат на 2024 рік на 1 арк.
Номер:
b98ea12ef52f4758a710c04ee244e0c1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.02.2024 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «КОРСАШ-Т» (далі – ТОВ «КОРСАШ-Т») вимогам пункту 1.4 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОРСАШ-Т» не надано лист-гарантію (лист – підтвердження) за підписом уповноваженої особи учасника щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII; рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заході (санкцій)» (введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017) (зі змінами); постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) (із змінами, внесеними згідно з Рішенням Ради національної безпеки і оборони від 19.03.2019); постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОРСАШ-Т» вимогам пункту 2 додатка 1 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОРСАШ-Т» не надано ані копію (оригінал) трудової книжки, ані копію (оригінал) наказу, що підтверджує факт працевлаштування працівника – робітника з благоустрою Лагеря Антона Олександровича, про якого йдеться в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.12.2023 № 1212/10?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bd0a6c4b966d4bf9ac12dd92ded21c26
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.02.2024 10:02
Опис:
На Ваш запит від 13.02.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою населених пунктів, утримання та прибирання об’єкту благоустрою: сквер Прибережний» (ID закупівлі: UA-2023-12-08-004179-a), пояснюємо наступне.
1. Щодо не надання учасником процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «КОРСАШ-Т» (далі – ТОВ «КОРСАШ-Т») лист-гарантію (лист – підтвердження) за підписом уповноваженої особи учасника щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII; рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заході (санкцій)» (введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017) (зі змінами); постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) (із змінами, внесеними згідно з Рішенням Ради національної безпеки і оборони від 19.03.2019); постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Вимогами пункту 1.4 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) вимагалося надання учасником вищезазначеного листа-гарантії (лист-підтвердження).
При проведенні кваліфікації учасника ТОВ «КОРСАШ-Т» встановлено наступне. У формі електронної тендерної документації учасник самостійно декларує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей. Відповідно до відкритих даних електронної тендерної документації учасник ТОВ «КОРСАШ-Т» самостійно задекларував у п.8 відсутність підстав: У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Також учасником ТОВ «КОРСАШ-Т» у складі пропозиції надано довідку у файлі «Довідка п.47 Особливостей.pdf» (вих.1212/04 від 12.12.2023), в якій учасник підтвердив відсутність підстав для відхилення відповідно до п.47 Особливостей, в тому числі п.п.11.: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Замовником під час кваліфікації учасника ТОВ «КОРСАШ-Т», відповідно до п.47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, проведено перевірку чи є учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції” за посиланнями https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-company/?sort=name&order=ASC&country=ua та https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-person/?country=ua&date_from=25-06-1033&date_to=18-08-2023#filters. Відповідно до отриманих даних учасник ТОВ «КОРСАШ-Т» не знаходиться під санкціями.
Таким чином відсутність листа – гарантії у складі пропозиції учасника, склад та зміст якого є в наявності в інших документах, не впливає на зміст тендерної пропозиції. У зв’язку з чим, у Замовника були відсутні підстави прийняття рішення про невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «КОРСАШ-Т».
2. Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОРСАШ-Т» вимогам пункту 2 додатка 1 до ТД.
Учасник ТОВ «КОРСАШ-Т» у складі тендерної пропозиції надав у файлі «Довідка працівники, накази.pdf» довідку від 12.12.2023 № 1212/10, в якій зазначено працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також в наданому файлі надані скановані оригінали наказів про прийняття на роботу.
Згідно Додатку 1 ТД «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації», п.2 вимагається в тому числі: Довідка згідно форми** про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі).
На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, що підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
** ФОРМА ДОВІДКА
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п ПІБ Посада
(зазначається з урахуванням останніх змін) Дата працевлаштування працівника на підприємстві
(зазначається дата початку роботи) Приналежність
працівника (зазначається найменування роботодавця учасника або субпідрядника(ів)
/співвиконавця(ів)
1 2 3 4 5
Згідно форми** замовником вимагається у стовбці 2 «ПІБ», тобто учасник може самостійно зазначати або повністю Прізвище ім’я по-батькові або Прізвище та скорочені ініціали.
Учасником ТОВ «КОРСАШ-Т» у довідці від 12.12.2023 № 1212/10 під з/п 3 вказано Лагерь Антон Олександрович, робітник з благоустрою, дата працевлаштування 25.08.2023, приналежність працівника ТОВ «КОРСАШ-Т». На підтвердження надано сканований оригінал наказ (розпорядження) №8-к від 23 серпня 2023р. про прийняття на роботу Лагерь Анатолій Олександрович з 25 серпня 2023р., робітник з благоустрою.
Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Рішення про віднесення допущеною учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається уповноваженою особою.
Слід зазначити, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення. Наданий сканований оригінал наказу (розпорядження) №8-к від 23 серпня 2023р. підтверджує наявність у учасника процедури закупівлі працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід та факт його працевлаштування. Також учасник ТОВ «КОРСАШ-Т» наданою довідкою гарантував долучити необхідну кількість працівників для виконання послуг та всіх умов Договору у разі необхідності.
Таким чином у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «КОРСАШ-Т».
Додатки:
- Довідка п.47 Особливостей.pdf
- Довідка працівники, накази.pdf