-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури
Завершена
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Номер:
1b0a66da622b4b32a6c5f208a33ceefc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-19-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.02.2024 00:00
Період моніторингу:
19.02.2024 12:35 - 12.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.02.2024 № 3-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 16.02.2024 № 3-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-12-08-003555-a 08.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 14.12.2023 протокол № ІІІ-ТОТС-ВТ-2-2024 (зі змінами), тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Інженерно-виробнича фірма «РІВАС» (далі - ТОВ «Інженерно-виробнича фірма «РІВАС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.12.2023 № ІІІ-ТОТС-ВТ-3-2024, повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2023, договір від 26.12.2023 № 2044 (далі - Договір), відповідь Замовника на запит Управління від 21.02.2024.
Період усунення порушень:
04.03.2024 18:04 - 08.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2024 18:04
Запити/Пояснення
Номер:
1243783fd1b34671b3244f3d83ec29f2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2024 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання телекомунікаційної інфраструктури (код ДК 021:2015 - 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-003555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
86af2d158c0f4c3eab395fefc3e7b21b
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2024 15:06
Опис:
Технічні вимоги, якісні, кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, що закуповується, визначено з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Деталізація технічного завдання до предмету закупівлі обумовлена багатофункціональністю системи телекомунікаційної інфраструктури, складністю та специфікою обладнання у структурних підрозділах Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради, зокрема у відділах надання адміністративних послуг.
Очікувана вартість закупівлі складається з суми вартості складових переліку послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання телекомунікаційної інфраструктури, що є предметом закупівлі, включаючи всі супутні витрати для забезпечення надання якісної послуги: в разі проведення поточного ремонту обладнання та/або його складових - демонтаж і монтаж обладнання, придбання комплектуючих, витратних матеріалів, запчастин, а також транспортні та інші послуги, необхідні під час надання послуги, що є предметом закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) шляхом запиту цінових пропозицій.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному сайті Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку та доступно за посиланням:
https://ppr.kharkov.ua/ua/UA-2023-12-08-003555-a