• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15110000 -2 М'ясо (Свинина, яловичина, філе куряче)

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер: 7cf3f7a7f706430e99cc69817a35aebc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-19-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.01.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 19.01.2024 14:44 - 10.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.01.2024 № 3-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.01.2024 № 3-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-08-002752-a від 08.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та повноти відображення інформації в оголошенні, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію (нову редакцію), затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 08.12.2023 № 135 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями від 08.12.2023 та роз’яснення Замовника від 11.12.2023, тендерну пропозицію ТОВ «Деражня-Агро»; протокольне рішення від 18.12.2023 № 161, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2023; договір про закупівлю від 25.12.2023 № 18 на суму 1 789 400,00 грн; пояснення Замовника від 23.01.2024 надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне: відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей, здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, зокрема відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону – тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Замовник має обов’язок щодо затвердження тендерною документацією умов укладання договору про закупівлю, а саме: згідно з пунктом 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Крім того, нормами пунктів 31та 36 Особливостей затверджено спосіб подання тендерних пропозицій та їх розгляд Замовником. Однак, Замовником у підпункті 6.4.1 пункту 4 розділу VI тендерної документації затверджено, що «Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та Особливостей, а також умов тендерної документації.». Тобто, при розробленні тендерної документації Замовником не враховано зміни, внесені до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471, зокрема те, що норми частини другої статті 41 Закону з 20.05.2023 не застосовуються. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норми Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 29.01.2024 18:00 - 13.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2024 18:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням освіти Могилів-Подільської міської ради було проведено роз'яснювальну роботу щодо не допущення у подальшому виявлених порушень та направлено Юхимчук А.В. на курси підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 01.02.2024 08:40

Запити/Пояснення