-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Прання білизни (ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)
Завершена
1 848 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 480.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 480.00 UAH
Номер:
e074d9ba59ee485482f8f70dd0a2b3a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 16:57 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2024 № 9-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 29.01.2024 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6
UA-2023-12-08-000892-a 08.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу другого пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує оприлюднити в електронній системі закупівель додаток №1 до Договору та дотримуватися вимог абзацу другого пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та додатків до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.12.2023 № 211, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.12.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СІВЕР КЛІН СЕРВІС» (далі – ТОВ «СІВЕР КЛІН СЕРВІС», протокол визначення переможця від 19.12.2023 № 222, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.12.2023, договір від 26.12.2023 № 684 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 05.02.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Згідно абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Проте, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу другого пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додаток №1 до Договору, а саме: асортимент, кількість, ціна за одиницю послуг, що надаються, зазначаються в специфікації та калькуляції з обґрунтуванням ціни на прання білизни, які згідно пункту 2.1 розділу II «Кількість та якість наданих послуг» Договору є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень:
15.02.2024 16:27 - 01.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2024 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усенене.
Дата публікації звіту:
16.02.2024 16:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Порушення в моніторингу усунуто шляхом оприлюднення додаткової угоди від 16.02.2024 №1
Дата публікації:
20.02.2024 09:18
Запити/Пояснення
Номер:
7fea75873e464cdfb1a6bb1fce3b1f89
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.02.2024 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з прання білизни Код національного класифікатора України ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-000892-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Комунальним некомерційним підприємством "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області(далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
be6c04ba15e243afb0c14697285f0e8f
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
05.02.2024 09:24
Опис:
КНП «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області надає пояснення по процедурі закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-08-000892-a Прання білизни (ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)