• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні Набори готових вакуумно упакованих продуктів - готова до вживання їжа: сніданок: одна страва, чай та цукор; обід: дві страви, чай та цукор; вечеря: одна страва, чай та цукор.

Завершена

1 988 635.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 886.35 UAH
Номер: 794981aed25c40b78c95ab66e2d66297
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 08.02.2024 11:14 - 01.03.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.02.2024 № 8-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.02.2024 № 8-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2023-12-08-000642-a від 08.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, питання наявності підстав щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» та ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», своєчасності укладення договору, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Одеській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023 за №3 та тендерну документацію зі змінами затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.12.2023 за №4, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» (далі - ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» (далі - ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (далі - ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023 за №7, від 20.12.2023 за №8 та від 21.12.2023 за № 9, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023, договір про закупівлю продуктових наборів для харчування затриманих ITT ГУНП в Одеській області за кошти державного бюджету від 01.01.2024 за №2, додаткову угоду від 01.01.2024 за №1, пояснення Замовника від 12.02.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 23.02.2024 15:27 - 29.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2024 15:27

Запити/Пояснення