- 
                    Відкриті торги з особливостями
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 
Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьку
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                51 033 912.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 255 169.56 UAH
        мін. крок: 0.5% або 255 169.56 UAH
                    Номер:
                    5fa4dcf06e334f3e8e4ca8cb0a56d451
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-02-09-000026
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    09.02.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    09.02.2024 14:47 - 02.03.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.02.2024                                                                                                                                                     № 7-з
Луцьк
Про початок моніторингу 
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ: 
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник                                                                                                                             Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1 
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.02.2024 № 7-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-07-020517-a від 07.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства «Луцькводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.12.2023 № 130 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Вельт Капітал», повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2023; договір про закупівлю робіт від 21.12.2023 № 577 на суму 48 911 547,62 грн, додаткова угода від 28.12.2023 № 1, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15.02.2024 року.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    20.02.2024 17:33 - 24.02.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    20.02.2024 17:33
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    b744eaffd99b4ba885265d9c2f29f517
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    12.02.2024 09:39
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    16.02.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-020517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
                
                        
                    Номер:
                    2a8314602df2486897efd276d84d3b1d
                
                                                                        
                    Назва:
                    Письмові пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    15.02.2024 17:01
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
 
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
12 лютого 2024 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьку, (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-07-020517.
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
В листопаді 2023р. під час здійснення обстеження каналізаційних мереж, працівниками КП «Луцькводоканал» було встановлено, що каналізаційна мережа із залізобетонних труб діаметром 900 мм. за адресою: вул. Карпенка-Карого в м. Луцьку знаходиться в критичному стані, потребує негайного капітального ремонту , оскільки загрожує небезпечними наслідками для населення міста Луцьк та може призвести до зупинення водовідведення та водопостачання.
З метою виконання вищезазначених робіт, підприємством було виготовлено проектно-кошторисну документацію на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьк». Також в порядку передбаченому нормами чинного законодавства, було проведено експертизу  проектно-кошторисної документації на виконання вищезазначених робіт.  
07.12.24р., уповноваженою особою КП «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю робіт: Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьк по процедурі відкриті торги з особливостями з очікуваною вартістю предмета закупівлі 51 033 912,00 грн. та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro» у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). 
При розробці тендерної документація по даній закупівлі, (в тому числі встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенні  очікуваної вартості по даній закупівлі) уповноважена особа керувалися вимогами встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, в яких зазначено, яку інформацію повинна містити тендерна документація. 
Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель (перелік робіт які необхідно виконати, та перелік необхідних матеріалів) в тендерній документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьк»,  були встановлені згідно даних, зазначених в проектно-кошторисній документації. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена згідно даних зазначених в проектно-кошторисній документації та підтверджених експертним звітом за робочим проектом «Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьк».  
 
 
Уповноважена особа                                                                                              А.Ф. Мосійчук