• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Двигуни та їх частини для автомобілів МАЗ-533702, МАЗ-534035, МАЗ ВКК Спецмаш МКД-12-17; двигуни та їх частини для автомобілів ГАЗ-53, САЗ-3507, ГАЗ-ПМЗ-3501, ЗІЛ-431412, ЗІЛ-432921, ЗІЛ-138; двигуни та їх частини для автомобілів КамАЗ-53215, КамАЗ-5511, КамАЗ-53213; двигуни та їх частини для автомобілів ГАЗ-2705 Газель, ГАЗ-ЧАЗ-32213, ВАЗ-2107, ВАЗ-21063, ВАЗ-21093; двигуни та їх частини для навантажувача ПЕА, навантажувача ПГБ; двигуни та їх частини для автомобілів FORD CARGO, MERCEDES-BENZ ATEGO, RENAULT D18 HIGH

Завершена

19 825 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 750.00 UAH
Номер: 3bd44996101b4bf48aee1da81449c62b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 19.03.2024 10:16 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.03.2024 № 19-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/3653-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 19.03.2024 №19-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-12-07-019464-a 07.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Стецун А.В. по лотах 1, 3, ТОВ «АГРОПОЛІКОМ» по лоту 2, ТОВ «ЦАР ПАРТС» по лоту 6, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їхнього оприлюднення по лотах 1, 2, 3, 6, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах 1, 2, 3, 6 – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 14.12.2023 №251 (далі – ТД), перелік змін до ТД (Додаток 1 до протоколу від 14.12.2023 №251), реєстр отриманих тендерних пропозицій по лотах 1, 2, 3, 6, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Стецун Анатолій Вікторович (далі – ФОП Стецун А.В.) по лотах 1, 3, Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОПОЛІКОМ» (далі – ТОВ «АГРОПОЛІКОМ») по лоту 2, Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦАР ПАРТС» (далі – ТОВ «ЦАР ПАРТС») по лоту 6, протокол уповноваженої особи від 21.12.2023 №261 по лотах 1-6, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023 року по лотах 1, 2, 3, 6, договори про закупівлю товарів від 02.01.2024 №10з по лоту 1, від 02.01.2024 №13з по лоту 2, від 02.01.2024 №09з по лоту 3, від 02.01.2024 №05з по лоту 6, інформація про відміну по лотах 4, 5, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 22.03.2024 року та від 29.03.2024 року.
Період усунення порушень: 02.04.2024 11:52 - 06.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2024 11:52

Запити/Пояснення