-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Двигуни та їх частини для автомобілів МАЗ-533702, МАЗ-534035, МАЗ ВКК Спецмаш МКД-12-17; двигуни та їх частини для автомобілів ГАЗ-53, САЗ-3507, ГАЗ-ПМЗ-3501, ЗІЛ-431412, ЗІЛ-432921, ЗІЛ-138; двигуни та їх частини для автомобілів КамАЗ-53215, КамАЗ-5511, КамАЗ-53213; двигуни та їх частини для автомобілів ГАЗ-2705 Газель, ГАЗ-ЧАЗ-32213, ВАЗ-2107, ВАЗ-21063, ВАЗ-21093; двигуни та їх частини для навантажувача ПЕА, навантажувача ПГБ; двигуни та їх частини для автомобілів FORD CARGO, MERCEDES-BENZ ATEGO, RENAULT D18 HIGH
Завершена
19 825 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 750.00 UAH
мін. крок: 0% або 5 750.00 UAH
Номер:
3bd44996101b4bf48aee1da81449c62b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 10:16 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 19-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/3653-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.03.2024 №19-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-07-019464-a 07.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Стецун А.В. по лотах 1, 3, ТОВ «АГРОПОЛІКОМ» по лоту 2, ТОВ «ЦАР ПАРТС» по лоту 6, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їхнього оприлюднення по лотах 1, 2, 3, 6, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах 1, 2, 3, 6 – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 14.12.2023 №251 (далі – ТД), перелік змін до ТД (Додаток 1 до протоколу від 14.12.2023 №251), реєстр отриманих тендерних пропозицій по лотах 1, 2, 3, 6, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Стецун Анатолій Вікторович (далі – ФОП Стецун А.В.) по лотах 1, 3, Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОПОЛІКОМ» (далі – ТОВ «АГРОПОЛІКОМ») по лоту 2, Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦАР ПАРТС» (далі – ТОВ «ЦАР ПАРТС») по лоту 6, протокол уповноваженої особи від 21.12.2023 №261 по лотах 1-6, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023 року по лотах 1, 2, 3, 6, договори про закупівлю товарів від 02.01.2024 №10з по лоту 1, від 02.01.2024 №13з по лоту 2, від 02.01.2024 №09з по лоту 3, від 02.01.2024 №05з по лоту 6, інформація про відміну по лотах 4, 5, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 22.03.2024 року та від 29.03.2024 року.
Період усунення порушень:
02.04.2024 11:52 - 06.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.04.2024 11:52
Запити/Пояснення
Номер:
e8f98450d27740cd91cf1f70952873f1
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
19.03.2024 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Двигуни та їх частини для автомобілів МАЗ-533702, МАЗ-534035, МАЗ ВКК Спецмаш МКД-12-17; двигуни та їх частини для автомобілів ГАЗ-53, САЗ-3507, ГАЗ-ПМЗ-3501, ЗІЛ-431412, ЗІЛ-432921, ЗІЛ-138; двигуни та їх частини для автомобілів КамАЗ-53215, КамАЗ-5511, КамАЗ-53213; двигуни та їх частини для автомобілів ГАЗ-2705 Газель, ГАЗ-ЧАЗ-32213, ВАЗ-2107, ВАЗ-21063, ВАЗ-21093; двигуни та їх частини для навантажувача ПЕА, навантажувача ПГБ; двигуни та їх частини для автомобілів FORD CARGO, MERCEDES-BENZ ATEGO, RENAULT D18 HIGH» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-019464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7b9234f1c6e342c4811403e4db0f10ac
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.03.2024 16:30
Опис:
Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» запит про надання інформації розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення та документи.
По-перше, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі діючих ГОСТ, ДСТУ та ТУ до товару, що закуповується. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі закупівельних цін минулої закупівлі за попередній період. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось" згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: на підставі цін попередньої закупівлі, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro». Крім того, було зібрано комерцйні пропозиції потенційних учасників ринку, копії надаються.
Посилання на сторінку сайту підприємства - https://skt.km.ua/storage/files/zakupki/2024/UA-2023-12-07-019464-a.pdf.
Номер:
d4fa350ffbc74b7ea9e865bc56485787
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2024 13:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Двигуни та їх частини для автомобілів МАЗ-533702, МАЗ-534035, МАЗ ВКК Спецмаш МКД-12-17; двигуни та їх частини для автомобілів ГАЗ-53, САЗ-3507, ГАЗ-ПМЗ-3501, ЗІЛ-431412, ЗІЛ-432921, ЗІЛ-138; двигуни та їх частини для автомобілів КамАЗ-53215, КамАЗ-5511, КамАЗ-53213; двигуни та їх частини для автомобілів ГАЗ-2705 Газель, ГАЗ-ЧАЗ-32213, ВАЗ-2107, ВАЗ-21063, ВАЗ-21093; двигуни та їх частини для навантажувача ПЕА, навантажувача ПГБ; двигуни та їх частини для автомобілів FORD CARGO, MERCEDES-BENZ ATEGO, RENAULT D18 HIGH» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-019464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасників надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням інформації про аналогічні договори по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, найменування організацій (замовників), з адресою, контактним телефоном, номером та датою укладення договору, суми договору, які укладені в 2020-2022 роках, разом із копією аналогічних договорів (по одному за кожен рік), що вказані в довідці та актом приймання – передачі товару або видатковою накладною, або відгуком.
Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Стецун А.В. (по лотах 1, 3), якщо на підтвердження вищевказаного ФОП Стецун А.В. надано договір про закупівлю товарів від 25.01.2022 №24з на суму 348000,00 грн, тоді як видаткову накладну від 12.05.2022 №СБ00004062 надано на суму 24477,08 грн, яка не підтверджує саме виконання наданого учасником договору за 2022 рік?
2. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасників надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням інформації про аналогічні договори по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, найменування організацій (замовників), з адресою, контактним телефоном, номером та датою укладення договору, суми договору, які укладені в 2020-2022 роках, разом із копією аналогічних договорів (по одному за кожен рік), що вказані в довідці та актом приймання – передачі товару або видатковою накладною, або відгуком.
Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Агрополіком» (по лоту 2), якщо на підтвердження вищевказаного ТОВ «Агрополіком» надано договір про закупівлю від 06.05.2020 №92 на суму 189564,00 грн, тоді як видаткові накладні надано на загальну суму 81979,20 грн, які не підтверджують саме виконання наданого учасником договору за 2020 рік?
3. Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Стецун А.В. (по лотах 1, 3), якщо на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ФОП Стецун А.В. надано:
- видаткову накладну від 12.05.2022 №СБ00004062 на суму 24477,08 грн, яка не містить посади особи (покупця), відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистого підпису або інших даних, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції;
- видаткову накладну від 07.04.2021 №СБ00002285 на суму 4598,86 грн, яка не містить посади і прізвища особи (покупця), відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистого підпису або інших даних, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції;
- видаткову накладну від 22.12.2020 №14428 на суму 2942,12 грн, яка не містить посади і прізвища (покупця), відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення?
Відповідно до частини першої статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV (зі змінами) (далі – Закон №996-XIV) підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Відповідно до статті 1 Закону №996-XIV первинний документ – це документ, який містить відомості про господарську операцію. При тому, Закон містить певні вимоги щодо первинних документів. Зокрема, згідно частини другої статті 9 Закону №996-XIV первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9d76e04ccdd54d45a308c4f250de3ce7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.03.2024 10:20
Опис:
Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» запит про надання інформації розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення.
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасників надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням інформації про аналогічні договори по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, найменування організацій (замовників), з адресою, контактним телефоном, номером та датою укладення договору, суми договору, які укладені в 2020-2022 роках, разом із копією аналогічних договорів (по одному за кожен рік), що вказані в довідці та актом приймання – передачі товару або видатковою накладною, або відгуком. Зі змісту даної вимоги випливає, що Замовник не вимагав документального підтвердження повного виконання умов договору. Достатньо лише підтвердження часткового його виконання.
ФОП Стецун А.В. надано видаткову накладну від 12.05.2022 №СБ00004062 на суму 24477,08 грн, яка містить посилання на договір про закупівлю товарів від 25.01.2022 №24з, що в повній мірі відповідало умовам тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасників надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням інформації про аналогічні договори по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, найменування організацій (замовників), з адресою, контактним телефоном, номером та датою укладення договору, суми договору, які укладені в 2020-2022 роках, разом із копією аналогічних договорів (по одному за кожен рік), що вказані в довідці та актом приймання – передачі товару або видатковою накладною, або відгуком. Зі змісту даної вимоги випливає, що Замовник не вимагав документального підтвердження повного виконання умов договору. Достатньо лише підтвердження часткового його виконання.
ТОВ «Агрополіком» надано видаткові накладні, які підтверджують поставку товарів контрагенту, що в повній мірі відповідало умовам тендерної документації.
3. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасників надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням інформації про аналогічні договори по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, найменування організацій (замовників), з адресою, контактним телефоном, номером та датою укладення договору, суми договору, які укладені в 2020-2022 роках, разом із копією аналогічних договорів (по одному за кожен рік), що вказані в довідці та актом приймання – передачі товару або видатковою накладною, або відгуком. Умовами тендерної документації вимог до документів, які підтверджують факт виконання договорів встановлено не було, а тому тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації.