-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Активні навушники 32340000-8 Мікрофони та гучномовці за кодом ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» (32342200-4 Навушники)
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
4 845 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 48 450.00 UAH
Номер:
4b8f45bd441f49aa8e99c6f1f8216979
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-08-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
08.02.2024 17:21 - 01.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21. UA-2023-12-07-018817-a, 07.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації установлено порушення абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), своєчасності надання роз’яснень на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2023-12-06-005436-c Миколаївської обласної військової адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з внесеними змінами (протокол від 07 грудня 2023 року №60), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 11 грудня 2023 року, відповіді Замовника від 15 грудня 2023 року, вимоги про усунення порушення від 15 грудня 2023 року за номерами UA-2023-12-07-018817-a.b1, UA-2023-12-07-018817-a.a2, рішення Замовника від 18 грудня 2023 року, тендерні пропозиції Фізичної особи -підприємця «Коворотня Кіра Сергіївна», ТОВ «Партпостач», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 та 22 грудня 2023 року №№85/23, 86/23, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28 грудня 2023 року №56 та пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 20 лютого 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що під час проведення закупівлі, в електронній системі закупівель без ідентифікації особи 11 грудня 2023 року оприлюднено звернення за роз’ясненнями до Замовника щодо змісту тендерної документації.
Проте, Замовником на порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178 надано відповідь на звернення 15 грудня 2023 року, тобто з перевищенням трьохденного строку з дня його оприлюднення.
Період усунення порушень:
29.02.2024 17:35 - 15.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.02.2024 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник що зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII ( далі - Закон), діє з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівль товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Частиною 6 статті 8 Закону передбачено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох днів з дня його складання.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти днів з дня оприлюднення органом фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та /або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства в сфері публічних закупівель, викладених у висновку , або аргументовані запереченні до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області 29.02.2024 року оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу закупівлі ( далі – Висновок), за предметом закупівлі Активні навушники за кодом ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці (32342200-4 Навушники), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-12-07-018817-a. (далі - Закупівля).
Під час моніторингу проаналізовано звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 11 грудня 2023 року, відповіді Замовника від 15 грудня 2023 року, вимоги про усунення порушення від 15 грудня 2023 року за номерами UA-2023-12-07-018817-a.b1, UA-2023-12-07-018817-a.a2.
Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу установлено, що під час проведення закупівлі, в електронній системі закупівель без ідентифікації особи 11 грудня 2023 року оприлюднено звернення за роз’ясненнями до Замовника щодо змісту тендерної документації. Проте, Замовником на порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178 надано відповідь на звернення 15 грудня 2023 року, тобто з перевищенням трьохденного строку з дня його оприлюднення.
У висновку встановлено правопорушення не своєчасності надання роз’яснень на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, тобто порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178.
Проаналізувавши висновок управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області було визначено про здійснення заходів направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проходженням уповноваженою особою навчального курсу з метою підвищення практичних знань та компетентностей закупівельника щодо публічних закупівель в системі Прозорро та Прозоро Маркет.
Дата публікації звіту:
06.03.2024 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
598b1817514d4f1c999b6475ee808b49
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2024 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі активних навушників (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-07-018817-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Вами дотримано вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в частині надання роз’яснення на звернення від 11 грудня 2023 року протягом трьох днів з дати його оприлюднення?
3. Яким чином дотримано вимоги абзацу 3 пункту 54 Постанови №1178, в частині оприлюднення переліку змін в окремому файлі, що вносились в електронній системі закупівель під час розміщення нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації?
4. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами пункту 12.2 Розділу 12 «Строк дії договору» договору від 28 грудня 2023 року №56 (далі – Договір) визначено, що строк його дії до 31 грудня 2023 року (включно), а в частині зобов’язань, у тому числі гарантійних, які виникли в період дії даного Договору, і відповідальності за їх виконання, - до повного їх виконання, проведеного в належному порядку?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5aaed9bb0edf4c0bb00551b6b33ed7cd
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
20.02.2024 14:43
Опис:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області оприлюднено в електронній системі закупівель наказ від 08.02.2024 №14-з «Про початок моніторингу закупівель».
Згідно з наказом органом державного фінансового контролю розпочато моніторинг процедури закупівлі з ідентифікатором: № UA-2023-12-07-018817-a.
Ідентифікатор моніторингу: № UA-M-2024-02-08-000039.
15.02.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
Запит про надання пояснень:
У межах проведення моніторингу закупівлі активних навушників (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-07-018817-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Вами дотримано вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в частині надання роз’яснення на звернення від 11 грудня 2023 року протягом трьох днів з дати його оприлюднення?
3. Яким чином дотримано вимоги абзацу 3 пункту 54 Постанови №1178, в частині оприлюднення переліку змін в окремому файлі, що вносились в електронній системі закупівель під час розміщення нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації?
4. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами пункту 12.2 Розділу 12 «Строк дії договору» договору від 28 грудня 2023 року №56 (далі – Договір) визначено, що строк його дії до 31 грудня 2023 року (включно), а в частині зобов’язань, у тому числі гарантійних, які виникли в період дії даного Договору, і відповідальності за їх виконання, - до повного їх виконання, проведеного в належному порядку?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
По першому питанню:
Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яким передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі - Активні навушники за кодом ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці (32342200-4 Навушники) здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаної методики, а саме отримання комерційних (цінових) пропозицій від постачальників. Замовником було отримано такі цінові пропозиції:
1. ФОП Блєднов Олексій Сергійович за ціною 4250 грн за одиницю.
2. ТОВ «Головна мануфактура» за ціною 4200 грн за одиницю.
3. ТОВ «МІНВІК» за ціною 4300 грн за одиницю.
Для визначення очікуваної вартості було обрано середню запропоновану ціну.
Формула, що використовувалась для розрахунку середньої ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву даних:
Цср = (ЦІ +... + Цк) / К,
де Цср — середня ціна за одиницю;
ЦІ, Цк — ціни з комерційних пропозицій, отриманих від постачальників.
К — кількість цін з комерційних пропозицій, отриманих від постачальників.
Копії комерційних пропозицій додаються.
Щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі повідомляємо наступне.
Закупівля проводиться відповідно до клопотання військової частини та Цільової програми територіальної оборони у Миколаївській області на 2022 – 2026 роках, з метою забезпечення обороноздатності держави, територіальної оборони, розв’язання потреб матеріально-технічного забезпечення військової частини, якісного виконання відповідних завдань щодо забезпечення воєнної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності держави, стримування і відсічі агресії з боку російської федерації.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб військової частини та оптимального співвідношення ціни та якості.
Замовник здійснює закупівлю даного товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у Додатку № 2 до тендерної документації.
Також на виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному вебсайті за посиланням - / https://mk.gov.ua/ Додаємо посилання на публікацію: https://mk.gov.ua/ua/pub_info/1593067446/1611844271/.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі додається.
По другому питанню:
Враховуючи технічну складність предмета закупівлі, наявну значну кількість звернень, вимог, уточнень за процедурою закупівлі (звернення), та базуючись на принципах повного та неупередженого вивчення заявлених звернень, Замовник скористався нормами абзацу четвертого-п’ятого пункту 54 Особливостей:
«У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично зупиняє перебіг відкритих торгів.
Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні.».
Звернення за роз’ясненням до тендерної документації в електронній системі закупівель надійшло 11.12.2023 Замовником було надано відповідь 15.12.2023 та відразу ж було внесено зміни до Тендерної документації та до оголошення про проведення відкритих торгів в частині кінцевого строку подання пропозицій, а саме кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений до 20.12.2023, тобто Замовником було дотримано вимоги пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
По третьому питанню:
Відповідно до абзацу другого пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Замовником 15.12.2023 було внесено зміни до Тендерної документації, а саме – в «Розділ 4. Подання та розкриття тендерних пропозицій», якими було продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 20.12.2023. Також в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюдено на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-07-018817-a, було продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 20.12.2023 та оприлюднено в електронній системі закупівель файл «ТД Навушники». Більше ніяких змін до тендерної документації не вносилися. Підтвердженням внесення змін до тендерної документації є протокол Уповноваженої особи від 15.12.2023 №70.
Замовником дотримано вимоги абзацу третього пункту 54 Постанови №1178 в частині оприлюднення змін до Тендерної документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів. Жодних змін щодо технічних, якісних або будь яких інших відомостей до предмету закупівлі внесено не було.
У зв’язку з великою навантаженістю на Уповноважену особу з приводу закінчення бюджетного року, оголошення закупівель для потреб Замовника на 2024 рік та враховуючи важку ситуацію в країні, а саме воєнний стан і часті оголошення повітряної тривоги помилково не було завантажено окремий файл з переліком змін до тендерної документації. Однак жодних інших змін до тендерної документації щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі внесено не було, що ніяким чином не могло вплинути і не вплинуло на проведення закупівлі та об’єктивне визначення переможця закупівлі. Замовником було дотримано принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Протокол про затвердження змін до Тендерної документації від 15.12.2023 №70 додається.
По четвертому питанню:
За результатами проведення закупівлі - Активні навушники за кодом ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці (32342200-4 Навушники) Замовником було укладено Договір № 56 від 28.12.2023 з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАРТПОСТАЧ». Згідно з п.5.1 Розділу 4 строк поставки товару - грудень 2023 р. Поставка товару здійснюється у повному обсязі протягом 7 (семи) календарних днів з дня підписання договору. На виконання умов Договору Постачальником був поставлений товар 28.12.2023, що підтверджується Накладною №00106 від 28.12.2023, яка була зареєстрована в органах казначейства 28.12.2023, проте оплата за поставлений товар не була здійснена з наступних, незалежних від Замовника, причин.
На період дії воєнного стану Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2022 №590». Цей Порядок визначає механізм виконання в особливому режимі повноважень Казначейством та органами Казначейства, пов’язаних із здійсненням казначейського обслуговування бюджетних коштів та коштів інших клієнтів в умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях (далі - особливий режим). Пункт 19 Порядку визначає черговість розрахунків Казначейства та органів Казначейства, які здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка. Оплата за поставлений товар не була здійснена, тому що закуплений і поставлений товар не відноситься до першої черги для здійснення розрахунуків через органи Державної казначейської служби.
Умовами пункту 12.2. Розділу 12 передбачено, що строк Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 12.1 цього Договору, та діє до 31.12.2023 (включно), а в частині зобов’язань, у тому числі гарантійних, які виникли в період дії цього Договору, і відповідальності за їх виконання, - до повного їх виконання, проведеного в належному порядку.
Згідно з п. 12 частини першої ст. 10 Закону № 922 звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднюється Замовником протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовник не має підстав оприлюднювати звіт про виконання Договору, тому що Договір не виконаний в частині фінансових зобов’язань з боку Замовника, а саме оплата поставленого товару не була здійснена, що підтверджується Звітом про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) на 01 січня 2024 року (кредиторська заборгованість).
Додається :
1.Копія Накладної №00106 від 28.12.2023 року.
2.Копія платіжної інструкції № 14 від 28.12.2023 року.
3.Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7м) на 01 січня 2024 року.