• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Активні навушники 32340000-8 Мікрофони та гучномовці за кодом ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» (32342200-4 Навушники)

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

4 845 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 450.00 UAH
Номер: 4b8f45bd441f49aa8e99c6f1f8216979
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-08-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 08.02.2024 17:21 - 01.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.02.2024 №14-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024, 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.02.2024 №14-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21. UA-2023-12-07-018817-a, 07.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації установлено порушення абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), своєчасності надання роз’яснень на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2023-12-06-005436-c Миколаївської обласної військової адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з внесеними змінами (протокол від 07 грудня 2023 року №60), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 11 грудня 2023 року, відповіді Замовника від 15 грудня 2023 року, вимоги про усунення порушення від 15 грудня 2023 року за номерами UA-2023-12-07-018817-a.b1, UA-2023-12-07-018817-a.a2, рішення Замовника від 18 грудня 2023 року, тендерні пропозиції Фізичної особи -підприємця «Коворотня Кіра Сергіївна», ТОВ «Партпостач», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 та 22 грудня 2023 року №№85/23, 86/23, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28 грудня 2023 року №56 та пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 20 лютого 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу установлено, що під час проведення закупівлі, в електронній системі закупівель без ідентифікації особи 11 грудня 2023 року оприлюднено звернення за роз’ясненнями до Замовника щодо змісту тендерної документації. Проте, Замовником на порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178 надано відповідь на звернення 15 грудня 2023 року, тобто з перевищенням трьохденного строку з дня його оприлюднення.
Період усунення порушень: 29.02.2024 17:35 - 15.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.02.2024 17:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник що зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII ( далі - Закон), діє з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівль товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Частиною 6 статті 8 Закону передбачено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох днів з дня його складання. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти днів з дня оприлюднення органом фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та /або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства в сфері публічних закупівель, викладених у висновку , або аргументовані запереченні до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області 29.02.2024 року оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу закупівлі ( далі – Висновок), за предметом закупівлі Активні навушники за кодом ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці (32342200-4 Навушники), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-12-07-018817-a. (далі - Закупівля). Під час моніторингу проаналізовано звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 11 грудня 2023 року, відповіді Замовника від 15 грудня 2023 року, вимоги про усунення порушення від 15 грудня 2023 року за номерами UA-2023-12-07-018817-a.b1, UA-2023-12-07-018817-a.a2. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу установлено, що під час проведення закупівлі, в електронній системі закупівель без ідентифікації особи 11 грудня 2023 року оприлюднено звернення за роз’ясненнями до Замовника щодо змісту тендерної документації. Проте, Замовником на порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178 надано відповідь на звернення 15 грудня 2023 року, тобто з перевищенням трьохденного строку з дня його оприлюднення. У висновку встановлено правопорушення не своєчасності надання роз’яснень на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, тобто порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178. Проаналізувавши висновок управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області було визначено про здійснення заходів направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проходженням уповноваженою особою навчального курсу з метою підвищення практичних знань та компетентностей закупівельника щодо публічних закупівель в системі Прозорро та Прозоро Маркет.
Дата публікації звіту: 06.03.2024 16:47

Запити/Пояснення