• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система моніторингу цілісності нервів) (НК 024:2023 – 46566 – Система моніторингу нейрофізіологічних показників)

Закупівля товару здійснюється згідно вимог Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (із змінами)

Завершена

1 690 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 900.00 UAH
Номер: d10160b05d76445f9a98f1139e65e050
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-31-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.01.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 31.01.2024 15:21 - 22.02.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.01.2024 № 21 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.01.2024 № 21. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 19. UA-2023-12-07-015728-a, 07.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Парфентьєвої Л.О. встановлено порушення вимог пунктів 3, 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Парфентьєвої Л.О. щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 – при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 21 лютого 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-12-07-007472-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Парфентьєвої Людмили Олександрівни (далі – ФОП Парфентьєва Л.О.); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника №178 від 18.12.2023; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ФОП Парфентьєва Л.О. як переможцем тендеру документи; договір від 25.12.2023 №931; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Згідно з пунктом 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, за нормами частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умовами тендерної документації Замовника (частини 1 розділу 3) визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що вимагаються у тендерній документації та підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, зокрема, інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям - згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Так, за вимогою підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Отже, Замовником визначено в тендерній документації (підпункт 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1) вимогу щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, про що учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка має містити інформацію про найменування, кількість та правові підстави володіння / користування відповідним майном. Водночас, моніторингом встановлено, учасником ФОП Парфентьєвою Л.О. надано у складі тендерної пропозиції Довідку (від 14.12.2023 №ПЛО 14/12-3) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору (файл «Цінова. Кваліфікація та відповідність.pdf»), у якій зазначено, що у разі акцепту її пропозиції ФОП Парфентьєва Л.О. гарантовано підтверджує наявність необхідного обладнання матеріально-технічної бази та технології, необхідних для виконання договору, зобов’язань перед Замовником на поставку товару, що є предметом закупівлі. Однак, у вказаній вище Довідці від 14.12.2023 №ПЛО 14/12-3 відсутня інформація про найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, їх кількості та правових підстав володіння / користування, чим недотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. У наданому під час моніторингу на запит органу державного фінансового контролю поясненні Замовник вказав, що учасником надана довідка в довільній формі вих.№ПЛО 14/12-3 від 14.12.2023, в якій прописано, що ФОП Парфентьєва Л.О. здійснює підприємницьку діяльність одноособово та гарантовано підтверджує наявність необхідного обладнання матеріально-технологічної бази технологій, необхідних для виконання договору на поставку товару. Проте, надане Замовником пояснення не спростосвує невиконання учасником вимоги тендерної документації (підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1) щодо надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, у якій необхідно було зазначити найменування, кількість та правові підстави володіння / користування. Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його тендерній пропозиції). Проте, за наявності вищенаведених невідповідностей у документах тендерної пропозиції учасника при підтвердженні кваліфікаційного критерію, Замовником повідомлення з вимогою щодо усунення таких невідповідностей не опубліковано, чим порушено норму пункту 43 Особливостей №1178. Як наслідок, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Парфентьєвої Л.О., а визначено її переможцем тендеру та укладено з нею договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 22.02.2024 16:59 - 08.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.02.2024 16:59

Оскарження висновку в суді

Опис: № 440/2810/24 від 22 березня 2024 року
Дата публікації: 22.03.2024 13:56
Дата відкриття провадження: 22.03.2024 00:00
Номер відкриття провадження: № 440/2810/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним некомерційним медичним підприємством "Лікарня інтенсивного лікування "Кременчуцька" 05.03.2024 року подано позовну заяву при визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-07-01572 Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2024.
Дата публікації звіту: 05.03.2024 16:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Враховуючи норми частини 1 статті 188 Господарського кодексу України та статей 652–654 Цивільного кодексу України, Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-07-015728-a Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2024, рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 20 травня 2024 року (справа № 440/2810/24), Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково припинити дію Договору № 931 від 25.12.2023 року з 03.06.2024 року.
Дата публікації: 07.10.2024 12:31

Запити/Пояснення