-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
1 156 560.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 782.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 782.80 UAH
Номер:
8b56a036899f446bb9ffc7795174ce29
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 16:03 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 5-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.01.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.01.2024 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2023-12-07-016311-a 07.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік міського комунального підприємства «Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника 07.12.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.12.2023; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання охоронних послуг від 25.12.2023 № 264; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.02.2024 15:00 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2024 15:00
Запити/Пояснення
Номер:
0d7bed4fb8414da1898120bb2645c50c
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
18.01.2024 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8df9570606524e2bba4d4742cc37bfdf
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.01.2024 07:58
Опис:
На вимогу органу державного фінансового контролю надаємо наступні пояснення щодо проведення процедури закупівлі UA-2023-12-07-016311-a.
І. Щодо підстав і обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі МКП "Покровводоканал" користується рекомендаціями, які надані в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, у тому числі:
1.Відповідно до п.1 Розділу ІІ рекомендацій Примірної методики №275 потреба в послугах охорони на 2024 рік, в тому числі кількісні та якісні показники (характеристики) послуг, були визначені замовником на підставі аналізу фактичного використання послуг охорони для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах. Ніяких змін в кількісних та якісних показниках (характеристиках) послуг не відбувалось і на період 2024 року не планувалось.
Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено замовником самостійно на підставі фактичних даних про надання послуг охорони в минулих періодах.
2.Відповідно до абз.11, 12 п.1 Розділу ІІІ рекомендацій Примірної методики №275 для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовником були направлені письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) підприємствам, що надають послуги охорони, на які було отримано відповіді від:
-ПП “Скорпіон-Охорона” (34409113) з ціновою пропозицією: 1 141 920,00 грн.;
-ТОВ «Явір ДНІПРО-1» (41780221): 1 124 532,00 грн.;
-ПП «Гуард-Січ» (36480156): 1 203 408,00 грн.;
(копії додаються).
На підставі отриманих даних замовником визначене середньоарифметичне значення цін, яке дорівнює: (1141920,00+1124532,00+1203408,00) / 3 = 1156620,00 грн.
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена замовником за методом порівняння ринкових цін на рівні 1156620,00 грн., що було вказано в річному плані закупівлі UA-P-2023-12-07-005719-a та в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-12-07-016311-a.
Для участі в торгах була подана лише одна тендерна пропозиція від ПП "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА" (42829922) з ціновою пропозицією 1 156 620,00 грн. і відповідно до Закону та Особливостей №1178 замовник обрав цього учасника переможцем торгів.
ІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
При проведенні процедури закупівлі UA-2023-12-07-016311-a залучення бюджетних коштів не передбачалось (джерело фінансування - власні кошти від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з чим не було підстав для оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Просимо врахувати ці пояснення при проведенні моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-07-016311-a.
Уповноважена особа Андрій МОТРОНЧУК
МКП "Покровводоканал"