-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Завершена
2 032 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 324.40 UAH
мін. крок: 1% або 20 324.40 UAH
Номер:
e17441cfd08c4fa0b76966eb27173f5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2023 00:00
Період моніторингу:
26.12.2023 11:42 - 17.01.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 №91-3
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.12.2023 № 91-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-07-015588-a 07.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Муха Володимир Валерійович своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткових угод – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023року) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державної установи "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами) (далі – ТД), перелік змін, вимогу про усунення порушення №UA-2023-12-07-015588-a.a1, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Муха Володимир Валерійович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023 року, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2023, договір від 25.12.2023 №815 (далі – Договір), Додаткова угода № 1 до Договору від 26.12.2023, повідомлення про внесення змін до Договору від 26.12.2023 року, Додаткова угода № 2 до Договору від 05.01.2024, повідомлення про внесення змін до Договору від 05.01.2024 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 05.01.2024 року та від 09.01.2024 року.
Період усунення порушень:
11.01.2024 11:35 - 17.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.01.2024 11:35
Запити/Пояснення
Номер:
158cfb3b08594f518c85738838d0bd9d
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.01.2024 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-015588-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d37561b273034383bfcd6b57a9f0fda4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.01.2024 15:43
Опис:
На Ваш запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, повідомляю наступне:
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, на підставі обстеження складено дефектний акт, з урахуванням вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 Nº 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті ДУ «Івано-Франківський ОЦКПХ МОЗ»:
https://www.ses.if.ua/
а саме:
https://www.ses.if.ua/files/e85d4613e29068327faa_55429.pdf
Додаток:
Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта
Дефектний акт
Номер:
41bbdac973ed45b0b878bb38fcdf5175
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
04.01.2024 11:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт покрівлі Калуського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Калуш, вул. Каракая, 9 код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-015588-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Муха Володимир Валерійович, що учасником всупереч вимог Замовника зазначених у Таблиці «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації не надано у складі тендерної пропозиції наступні документи:
- документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння на матеріально-технічну базу, яку зазначено учасником у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, а саме - Офісне приміщення: адреса: м. Калуш, вул. Сівецька, будинок 7, квартира 65?
- копії посвідчень працівників, які пройшли навчання з питань охорони праці: з правил пожежної безпеки та з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті на покрівельників та електрогазозварника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3b29c6dacea24a5e933c1b6b1d39561e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.01.2024 15:47
Опис:
1.Щодо документу на правоволодіння офісного приміщення: адреса: м. Калуш, вул. Сівецька, будинок 7, квартира 65.
З тендерної пропозиції ФОП Муха Володимир Валерійович відомо, що зазначена інформація стосується власної квартири учасника з якої він здійснює провадження своєї діяльності про що свідчить копія паспорта надана в складі тендерної пропозиції (документ під назвою 7.Повноважння_виписка_паспорт_витяг.pdf) учасника ФОП Муха Володимир Валерійович (Додаток 1 до цього пояснення - додається). При розгляді тендерної пропозиції, мною враховано те, що законодавчо не встановлено обов’язку де саме має провадити свою діяльність ФОП, а також, враховуючи і те, що послуги мають бути надані на об’єкті Замовника, вважаю що інформація, яка міститься в документі, що підтверджує право власності власної квартири Учасника відношення до надання послуг немає. Матеріально-технічну базу, за допомогою якої будуть надані послуги Учасник підтвердив у достатньому обсязі.
2.Щодо електрогазозварника.
Вимогу щодо наявності електрозварника було скасовано, оскільки 09 грудня 2023 о 15:00 була посуплена вимога UA-2023-12-07-015588-a.a1 Наступного змісту: «До Замовника поясніть для чого нам у Вашому тендері двох даних спеціалістів , які функції їхні у Вашому замовленню вони будуть виконувати? Наявність працівника з допуском до роботи в електроустановках напругою до 1000 В і вище, що підтверджується посвідченням. Наявність електрозварника не нижче ІV розряду.Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. До Замовника Ви як списуєте вимоги і взагалі тендерну пропозицію то порада трохи читайте що вимагаєте, а тоді вже прописуйте. Просимо прибрати дані вимоги. З ПОВАГОЮ...Також звертаємось до Вас прибрати корупційну складову у вимозі огляду обєкту. Ми не маємо права до аукціону з Вами зустрічатись тільки вже для підписання договору. Просимо прибрати дану вимогу.З ПОВАГОЮ...»
Уповноважена особа частково погодилась із вимогою та внесла зміни до тендерної документації протокол щодо відповіді «Протокол уповноваженої особи» від 11.12.2023 (Додаток 2 – додається), та протокол щодо внесення змін до тендерної документації «Протокол уповноваженої особи» від 11.12.2023 (Додаток 3 – додається). Також разом із внесенням змін було оновлено Тендерну документацію на вимогу до ч.54 Постанови 1178.
3.Щодо копії посвідчень працівників, які пройшли навчання з питань охорони праці: з правил пожежної безпеки та з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті на покрівельників.
У додатку 1 до тендерної документації вимога щодо посвідчень прописана саме так: «Учасник має надати копію(ї) посвідчення(нь) працівника(ів), які пройшли навчання з питань охорони праці: загальний курс з ОП; з правил пожежної безпеки; з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та надати витяг з протоколу». Тобто вимоги щодо наявності посвідчень усіх працівників, яких планується залучити до надання послуг не встановлено, а тільки до працівників які пройшли навчання. Учасник міг надати посвідчення як на усіх працівників так і на одного, який це навчання пройшов. До того ж, учасник в складі тендерної пропозиції надав копію посвідчення працівника, якій пройшов навчання з питань охорони праці: з правил пожежної безпеки та з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті на покрівельників. (Додаток 4 – додається).