-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Патологогістологічні дослідження операційного і біопсійного матеріалів, цитологічні дослідження
Закупівля послуг на період січень - грудень 2024 року.
Завершена
2 091 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 458.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 458.00 UAH
Номер:
5dcfc487377b433d81c99b88159bcac6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-06-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2024 00:00
Період моніторингу:
06.02.2024 16:19 - 28.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
06.02.2024 № 14
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.02.2024 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2023-12-07-014219-a 07.12.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" (далі - Замовник) UA-P-2023-12-07-005039-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №153 від 07 грудня 2023 року, тендерну пропозицію учасника КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 19.12.2023, договір від 26.12.2023 №600, запити про надання пояснень від 21.02.2024 та 22.02.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 26.02.2024 та 27.02.2024 року.
Період усунення порушень:
01.03.2024 12:07 - 07.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.03.2024 12:07
Запити/Пояснення
Номер:
3fe9062113aa49dd9b04b5092ec05bff
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: Патологогістологічні дослідження операційного і біопсійного матеріалів, цитологічні дослідження, код 85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-014219-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином виконані вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
6350064a904941648b6f5599301eb147
Назва:
Патологогістологічні дослідження операційного і біопсійного матеріалів, цитологічні дослідження
Дата опублікування:
26.02.2024 11:06
Опис:
Процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 851110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (патологогістологічні дослідження операційного і біопсійного матеріалів, цитологічні дослідження) було розпочато на підставі службової записки медичного директора КНП «ПЦМЛ» від 05.12.2023 (додається) про необхідність проведення закупівлі медичних послуг (гістологічних, цитологічних досліджень) в рамках виконання вимог Національної служби здоров’я України.
В службовій записці були зазначені необхідний перелік послуг та їх орієнтовна кількість, які були сформовані завідувачами відділень хірургічного профілю, виходячи з аналізу фактично отриманих (придбаних) послуг у 2023 році під час безпосереднього надання медичної допомоги населенню та узагальнені медичним директором. Якісні та технічні вимоги до зазначених послуг були надані відповідними фахівцями (лікарями) та узагальнені Уповноваженою особою в Додатку 2 до тендерної документації.
На підставі вищезазначеної службової записки медичного директора Уповноваженою особою було проведено моніторинг аналогічних закупівель в електронній системі закупівель «Prozorro» (посилання на аналогічні закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-15-014031-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-01-007297-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-01-007297-a), а також використано інформацію стосовно цін з попередньої власної закупівлі за аналогічним договором.
Стосовно дотримання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Уповноваженою особою було проаналізовано аналогічні закупівлі, які містяться в електронній системі закупівель «Prozorro» (проте всі потенційні надавачі аналогічних послуг розташовані поза межами Чернігівського регіону), тому було прийняте рішення проведення розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі закупівельних цін попередньої закупівлі.
Номер:
675f1fa503114005a58112cd52b9a2f1
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
22.02.2024 15:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: Патологогістологічні дослідження операційного і біопсійного матеріалів, цитологічні дослідження, код 85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-014219-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до п.5 Додатка 1 до тендерної документації, стосовно іншої інформації, встановленої відповідно до законодавства для Учасників, необхідно надати достовірну інформацію, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру. Учасник надав Витяг з Переліку здобувачів ліцензій, за заявами яких прийнято рішення для отримання ліцензій на провадження господарської діяльності з медичної практики, в якому зазначено що ліцензія видана комунальному некомерційному підприємству «Чернігівське обласне паталогоанатомічне бюро» Черніговської обласної ради (ЄДРПОУ 03356631), з переліком місць провадження діяльності. Однак, виконавцем послуг є відокремлений структурний підрозділ «Прилуцьке паталоганатмічне відділення» комунального некомерційного підприємства «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради (ЄДРПОУ 02006113), з яким укладено договір. Яким чином Учасником підтверджена інформація, щодо наявності чинної ліцензії, або документів дозвільного характеру на провадження даного виду діяльності?
2. На виконання вимог п.1 Додатка 1 до тендерної документації, стосовно переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, щодо «наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для виконання вимог замовника із зазначенням переліку обладнання та матеріально-технічної бази, за місцем здійснення діяльності, де будуть надаватися послуги», Учасником (Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради) надана відповідна довідка в якій перелічене обладнання. При цьому, в довідці не зазначене місце здійснення діяльності, а також не надано інформації щодо приміщення де будуть надаватись послуги (власне або орендоване). Просимо надати пояснення чому вищезазначена невідповідність не врахована під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Комунального некомерційного підприємством «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
a5ef11d0d85c42549ffc5e13481a35f2
Назва:
Патологогістологічні дослідження операційного і біопсійного матеріалів, цитологічні дослідження
Дата опублікування:
27.02.2024 12:50
Опис:
1. Відповідно до пункту 5 Додатку 1 Тендерної документації Замовником було стосовно іншої інформації, встановленої відповідно до законодавства для Учасників, необхідно надати достовірну інформацію, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру.
Так, Учасником було надано Витяг з Переліку здобувачів ліцензій, за заявами яких прийнято рішення для отримання ліцензій на провадження господарської діяльності з медичної практики, в якому зазначено що ліцензія видана комунальному некомерційному підприємству «Чернігівське обласне патологоанатомічне бюро» Чернігівської обласної ради (ЄДРПОУ 03356631), з переліком місць провадження діяльності. В той же час Учасником в електронну систему закупівель було завантажено файл «15_Правонаступництво» в якому було зазначено, що КНП «Чернігівське обласне патологоанатомічне бюро» ЧОР було реорганізоване шляхом приєднання до КНП «Чернігівська обласна лікарня». 24.10.2023 року КНП «Чернігівське обласне патологоанатомічне бюро» ЧОР було припинено як юридична особа і як наслідок КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР стало його правонаступником, про що зроблений запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань.
Частиною 4 статті 15 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що «4. Якщо ліцензіат припиняється в результаті злиття, приєднання чи перетворення або все його майно передається приватному партнеру, концесіонеру і його правонаступник або приватний партнер, концесіонер має намір провадити вид господарської діяльності, на провадження якого ліцензіат мав ліцензію, такий правонаступник або приватний партнер, концесіонер має право для забезпечення завершення організаційних заходів, пов’язаних з отриманням нової ліцензії на його здійснення, провадити у строк, що не перевищує шести місяців, такий вид господарської діяльності на підставі раніше виданої ліцензії. Після закінчення цього строку правонаступник або приватний партнер, концесіонер зобов’язаний отримати нову ліцензію, а раніше видана ліцензія підлягає анулюванню.
Отже, станом на момент проведення процедури закупівлі Учасник, як правонаступник, мав право здійснювати діяльність за ліцензією ліцензіата (КНП «Чернігівське обласне патологоанатомічне бюро» ЧОР).
2. Щодо надання переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, щодо «наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для виконання вимог замовника із зазначенням переліку обладнання та матеріально-технічної бази, за місцем здійснення діяльності, де будуть надаватися послуги». На виконання вимог зазначених в пункті 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником була надана відповідна довідка в якій перелічене обладнання. Щодо місця здійснення (провадження) діяльності – то така інформація зазначена у Витягу з Переліку здобувачів ліцензій, за заявами яких прийнято рішення про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики від 15.05.2020 №1141 «Про ліцензування медичної практики» (файл в системі «Prozorro» «8. Ліцензія супровід, витяг»).
Відповідно до пункту 15 частини першої статті 7 і абзацу першого частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” (далі – Закон) Кабінетом Міністрів України затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з медичної практики (Постанова КМУ №285 від 02.03.2016) (далі – Ліцензійні умови). Такі Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики (далі - ліцензія).
Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати.
Дія Ліцензійних умов поширюється на всіх юридичних осіб незалежно від їх організаційно-правової форми та фізичних осіб - підприємців, які провадять господарську діяльність з медичної практики.
Згідно таких Ліцензійних вимог ліцензіат зобов’язаний мати у наявності прилади, обладнання, оснащення відповідно до профілю та рівня надання медичної допомоги. Мінімальний перелік обладнання, устаткування та засобів, необхідних для оснащення конкретного типу закладу охорони здоров’я, його відокремленого структурного підрозділу, а також для забезпечення діяльності фізичних осіб - підприємців визначається табелем матеріально-технічного оснащення.
Здобувач ліцензії для її отримання подає у спосіб, передбачений частиною першою статті 10 Закону, до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії за встановленою формою.
Однією з умов отримання ліцензії (окрім заяви про отримання ліцензії та документів, передбачених статтею 11 Закону) є надання здобувачем ліцензії або уповноваженої ним особи відомостей про стан матеріально-технічної бази, наявність персоналу із зазначенням його освітнього і кваліфікаційного рівня.