• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція нежитлового приміщення магазин «Господарчі товари» під ЦНАП за адресою: вул.Центральна, 105д, с.Троїцьке Павлоградського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015 45454000-4 - Реконструкція)

Завершена

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Номер: cd8ccb9de28f4ce68a7f0359374298ab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-14-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 14.02.2024 12:48 - 07.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.02.2024 № 12-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 13.02.2024 № 12-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 14. UA-2023-12-07-010507-a 07.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності умов договору нормам ЦКУ. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення під час проведення тендеру, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Виконавчого комітету Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника б/д, б/н (зі змінами), звернення з вимогою про усунення порушення від 08.12.2023 за номером ID: UA-2023-12-07-010507-a.c1, відповідь Замовника від 11.12.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.12.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОСТРОЙ» (далі ¬¬– ТОВ «НІКОСТРОЙ»), протокол від 19.12.2023 № 13-пер, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.12.2023, договір від 01.01.202 № 0101/24 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 19.02.2024 та від 23.02.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Абзацом першим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації має міститися проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Проект договору на закупівлю робіт з реконструкції нежитлового приміщення магазин «Господарчі товари» під ЦНАП за адресою: вул. Центральна, 105д, с. Троїцьке Павлоградського району Дніпропетровської області викладений Замовником у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації та є невід’ємною частиною тендерної документації. Моніторингом встановлено, що у пункті 2.2 розділу 2 «Якість робіт» проекту договору зазначено, що «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку. Гарантійний строк на виконані роботи складає не менше 3-х років з дати здачі об’єкту, якщо більший строк не буде встановлено законодавством. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. Також Підрядник протягом трьох років після введення об’єкта в експлуатацію відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні». Також, в пункті 5.2. розділу 5 «Виконання робіт» проекту договору установлено, що «Підрядник гарантує якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. (Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у договорі та(або) проектно-кошторисній документації, і можливість їх експлуатації протягом гарантійного терміну, який становить не менше 3-х років)». Крім того, в пункті 8.1. розділу 8 «Гарантійні строки якості закінчених робіт та порядок їх усунення» проекту договору також вказано, що «Підрядник гарантує якість закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта не менше 3-х років з моменту здачі його в експлуатацію». Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України (далі – ЦКУ, ГКУ) з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови), які відповідно до ЦКУ визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва. Положення Загальних умов застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до пункту 5 Постанови № 668 істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Тобто нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Відповідно до частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років, або більший ніж 10 років. Таким чином положення пунктів 2.2, 5.2 та 8.1 проекту договору, що викладений у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації та є її невід’ємною частиною, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Загальних умов та частини першої статті 884 ЦКУ. Отже, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. При цьому, відповідно до підпункту 8 пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Моніторингом встановлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «НІКОСТРОЙ» надав у складі тендерної пропозиції проект договору (файл «Проект договору.pdf»), в якому гарантійні зобов’язання у пунктах 2.2, 5.2 та 8.1 визначені на основі проекту договору, викладеного в ДОДАТКУ 3 до тендерної документації. Положення пунктів 2.2, 5.2 та 8.1 проекту договору без змін в остаточній редакції були включені в укладений між Замовником та ТОВ «НІКОСТРОЙ» Договір. Враховуючи вищевикладене, як наслідок, Договір між Замовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «НІКОСТРОЙ» був укладений з порушенням вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ. Також, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема, повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https:// czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). При цьому, тендерна документація Замовника не містить інформації щодо можливості підписання тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом (УЕП). Законом України «Про електронні довірчі послуги», який визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг, у тому числі транскордонних, права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації, визначено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (пункт 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»). Відповідно до пункту 44 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «НІКОСТРОЙ» містить накладений електронний підпис директора Конюшенка Олександра Володимировича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис Конюшенка Олександра Володимировича не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Крім того, абзацом другим пункту 48 Особливостей визначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. При цьому відповідно до абзацу сьомого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, відповідно до пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. У пункті 1 розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник встановив вимогу щодо надання учасником, зокрема, довідки за встановленою формою, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Також пунктом 1 розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше має бути нотаріально оформлений. Моніторингом встановлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ «НІКОСТРОЙ» надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 04.11.2023 № 4, у пунктах 8, 10, 11, 12, 13, 14 розділу 1 «Власна техніка» якої міститься інформація про наявність в учасника наступного власного обладнання: інвертор звар. ВДИ-350 – 1 шт.; шуруповерти – 3 шт.; пневматичний фарбувальний агрегат Dp-4041 – 1 шт.; киркувальник – 1 шт.; пилосос промисловий – 1 шт.; пістолет монтажний – 1 шт. Проте, у складі тендерної пропозиції учасник торгів ТОВ «НІКОСТРОЙ» не надав документи/документ на підтвердження права власності чи володіння обладнанням, яке зазначене в пунктах 8, 10, 11, 12, 13, 14 розділу 1 «Власна техніка» Довідки про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 04.11.2023 № 4, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Замовника. Згідно пояснень щодо відсутності вищевказаних документів у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НІКОСТРОЙ», наданих Замовником через електронну систему закупівель 23.02.2024, учасником ТОВ «НІКОСТРОЙ» було помилково зазначено в розділі «Власна техніка» Довідки про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 04.11.2023 № 4 наступні інструменти: інвертор звар. ВДИ-350-1, шуруповерти, пневматичний фарбувальний агрегат Dp-4041, киркувальник, пилосос промисловий, пістолет монтажний, оскільки дані інструменти є орендованими та використовуватимуться учасником ТОВ «НІКОСТРОЙ» на підставі договору про надання послуг від 11.12.2023 № 11/12, укладеного з ФОП КОНЮШЕНКО В.І., який помилково не було завантажено у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НІКОСТРОЙ». Вказаний договір долучений до наданих пояснень (файл «Договір про надання послуг № 11.12 від 11.12.2023 року.pdf»). Слід зазначити, що відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Абзацом другим пункту 31 Особливостей визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому, згідно частини восьмої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 16 грудня 2023 року 00:00 год. Водночас моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «НІКОСТРОЙ» надав у складі тендерної пропозиції до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій договір про надання послуг від 11.12.2023 № 11/12 (файл «Договір на обладнання.pdf», дата та час подання 15 грудня 2023 09:59), укладений з ФОП Конюшенко В.І. Відповідно до пункту 1.1 розділу ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ договору про надання послуг від 11.12.2023 № 11/12 «в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується надати будівельні послуги з використанням інструментів, устаткування та приладів (Додаток №1) на будівельному майданчику по вул. Центральна, 105Д, село Троїцьке Павлоградського району Дніпропетровської області, а Замовник зобов’язується перевірити надані послуги та зобов’язується сплачувати вартість наданих послуг». Проте перелік інструментів, обладнання та приладів, викладений у Додатку №1 до договору про надання послуг від 11.12.2023 № 11/12, наданого учасником ТОВ «НІКОСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не містить таких інструментів як інвертор звар. ВДИ-350-1, шуруповерти, пневматичний фарбувальний агрегат Dp-4041, киркувальник, пилосос промисловий, пістолет монтажний. Враховуючи викладене, у складі тендерної пропозиції учасник торгів ТОВ «НІКОСТРОЙ» не надав документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо щодо наступного обладнання: інвертор звар. ВДИ-350 – 1 шт.; шуруповерти – 3 шт.; пневматичний фарбувальний агрегат Dp-4041 – 1 шт.; киркувальник – 1 шт.; пилосос промисловий – 1 шт.; пістолет монтажний – 1 шт., що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Замовника. Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «НІКОСТРОЙ» усунути такі невідповідності. Окрім того, відповідно до пункту 2 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі, зокрема, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою. Також вимогами пункту 2 ДОДАТКУ 1 визначено, що учаснику необхідно до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). За результатами моніторингу встановлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ «НІКОСТРОЙ» надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.12.2023 № 5, у пунктах 13-18 розділу «Штатні працівники» якої міститься інформація, зокрема, про наявність в учасника наступних працівників: Речиц О.А. (архітектор), Копійка А.В. (підсобний робітник), Санін А.С. (технік електрик), Сьорак В.Є. (підсобний робітник), Матвієнко А.В. (інженер-механік), Степанова Л.А. (кранівник). Водночас, у складі тендерної пропозиції учасник торгів ТОВ «НІКОСТРОЙ» не надав документи (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) на працівників, зазначених в пунктах 13-18 розділу «Штатні працівники» Довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.12.2023 № 5, які засвідчують можливість використання праці таких працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), що не відповідає вимогам пункту 2 розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Замовника. Отже, враховуючи вищевикладене ТОВ «НІКОСТРОЙ» не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що суперечить вимогам пунктів 1 та 2 розділу 1 ДОДАТКУ № 1 до тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «НІКОСТРОЙ» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Отже за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НІКОСТРОЙ» через її невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, натомість згідно протоколу від 19.12.2023 № 13-пер визначив ТОВ «НІКОСТРОЙ» переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 05.03.2024 16:56 - 20.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.03.2024 16:56

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-07-010507-a від 13.03.2024 р. (№ справи - 160/6718/24)
Дата публікації: 14.03.2024 12:12
Дата відкриття провадження: 18.03.2024 16:00
Номер відкриття провадження: 160/6718/24

Запити/Пояснення