-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту " Комунального закладу "Одеській обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради", розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського,18"
Завершена
11 086 846.39
UAH з ПДВ
Номер:
4af2b807884b4eed85d589811025e965
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 11:29 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 22. UA-2023-12-07-009046-a 07.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління обласної ради з майнових відносин (далі – Замовник) на 2023 рік, інформацію опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі відповідно до підпункту четвертого пункту 13 Особливостей від 07.12.2023, договір від 07.12.2023 № 27, укладений Замовником з товариством з обмеженою відповідальністю «ДД-СТРОЙ», звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 26.04.2024, 06.05.2024 та 08.05.2024.
Період усунення порушень:
09.05.2024 15:10 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2024 15:10
Запити/Пояснення
Номер:
c1c1f31f1d864e76952efdc79a5b4a70
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2024 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеській обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського,18» згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 11 086 846,39 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-009046-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних, кількісних та якісних характеристик.
3. Просимо повідомити, з яких причин, Замовником в електронній системі закупівель не було оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
4. Просимо повідомити про стан виконання договору (з наданням підтверджуючих документів: форма № КБ-2в акт приймання виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3 довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, платіжних документів, тощо).
5. Надати проєктно-кошторисну документацію до договору від 07.12.2023 № 27, укладеного між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ДД-СТРОЙ».
6. Надати пояснення та відповідні документи (листи від товариства з обмеженою відповідальністю «ДД-СТРОЙ» та інші документи тощо) щодо продовження дії строку договору про закупівлю додатковими угодами від 21.12.2023 № 1, від 11.03.2024 № 3 до договору від 07.12.2023 № 27.
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8a4507ecb3fd4807906f1c04a344f231
Назва:
На Запит Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 23.04.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеській обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського,18». ДК 021:2015: 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація (ID номер у Prozorro UA - 2023 -12 - 07 - 009046 -а)
Дата опублікування:
26.04.2024 14:26
Опис:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на запит.
Щодо першого питання, надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю, повідомляємо наступне:
У пункті 3-7 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно зі статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Процедура розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель встановлена Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (зі змінами).
Таким чином, річний план було затверджено на підставі наявної потреби та оприлюднено Замовником відповідно до вищезазначених норм в електронній системі закупівель Prozzoro 29 листопада 2023 року, 15:49
(UA-P-2023-11-29-005197-c).
Щодо другого питання - надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних, кількісних та якісних характеристик повідомляємо, що обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів Україні від 01 серпня 2005 року № 668 (зі змінами), «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Експертного звіту (надається).
Щодо третього питання - повідомити, з яких причин Замовником в електронній системі закупівель не було оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, повідомляємо наступне: відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійснені закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3 -8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту, замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Отже, відповідно до вищезазначених норм Особливостей та Закону, було підготовлено та опубліковано 07 грудня 2023 року, 12:35 Обґрунтування підстави від 05 грудня 2023 року, яке міститься у електронній системі закупівель Prozzoro.
Щодо четвертого питання - повідомити про стан виконання договору (з наданням підтверджуючих документів: форма № КБ-2в акт приймання виконаних будівельних робіт, форма №КБ-3 довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, платіжних документів, тощо), повідомляємо, що стан виконання Договору від 07 грудня 2023 року № 27 - Договір невиконаний.
Щодо п’ятого питання - надати проєктно-кошторисну документацію до договору від 07 грудня 2023 року № 27, укладеного між Замовником та ТОВ «ДД - Строй» слід зауважити, що предметом закупівлі є «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеській обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського,18», ані проектно - кошторисна документація, яка навіть не є додатком до укладеного за результатами закупівлі договору від 07 грудня 2023 року № 27. Як вбачається зі змісту «Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторскою службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року (зі змінами) ( далі- Порядок) перевірка відповідних питань та документів може проводитись тільки в її межах ( а саме, в межах Перевірки) відповідно до вищезазначеного Порядку.
Щодо шостого питання- надати пояснення та відповідні документи (листи від ТОВ «ДД-СТРОЙ» та інші документи тощо) щодо продовження дії строку договору про закупівлю додатковими угодами від 21 грудня 2023 року № 1, від 11 березня 2024 року № 3 до договору від 07 грудня 2023 року № 27, повідомляємо, що відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих Особливостей, в редакції, яка діяла на дату укладення вищезазначених додаткових угод, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Тобто, зазначеними нормами встановлено право сторін на продовження строку дії договору та виконання зобов’язань за договором. На підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження дії договору та строку виконання зобов’язань надаємо: копії протоколу уповноваженої особи від 21 грудня 2023 року та листа ТОВ «ДД - СТРОЙ» від 19 грудня 2023 року № 04/19; протоколу уповноваженої особи від 11 березня 2024 року та листи ТОВ ДД-СТРОЙ» від 22 лютого 2024 року № 22/1-2024 та від 06 березня 2024 року
№ 06/03/1-2024.
Додатково повідомляємо, що закупівлі товару для потреб ЗСУ, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача Замовником не здійснювались.
Додатки:
копії: Експертного звіту;
протоколу уповноваженої особи від 21 грудня 2023 року та листа
ТОВ «ДД - СТРОЙ» від 19 грудня 2023 року № 04/19;
протоколу уповноваженої особи від 11 березня 2024 року та листи
ТОВ ДД-СТРОЙ» від 22 лютого 2024 року № 22/1-2024 та від 06 березня 2024 № 06/03/1-2024.
Номер:
71ad0121883443cba4a6091d8141bcba
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.05.2024 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеській обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського,18» згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 11 086 846,39 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-009046-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Згідно з відповіддю Замовника на пояснення від 2024-04-26 14:26:57, Управління обласної ради з майнових відносин здійснено закупівлю за номером ID: UA-2023-12-07-009046-a шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу відповідно до підстави зазначеної у підпункту четвертому пункту 13 Особливостей (існує нагальна потреба у здійснені закупівлі у зв’язку з виникненням ОБ’ЄКТИВНИХ ОБСТАВИН, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, ЯКА ПОВИННА БУТИ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНА ЗАМОВНИКОМ).
Документом «Обґрунтування підстави» від 05.12.2023 передбачено лист комунального закладу освіти від 01.12.2023 № 270, яким підтверджується наявності такої підстави для застосування виключення за Особливостями.
Просимо надати лист комунального закладу освіти від 01.12.2023 № 270.
2. Просимо надати пояснення та відповідні документи (листи від товариства з обмеженою відповідальністю «ДД-СТРОЙ» та інші документи тощо) щодо продовження дії строку договору про закупівлю до 01.06.2024 відповідно до додаткової угоди від 30.04.2024 № 5 до договору від 07.12.2023 № 27, укладеного Замовником з ТОВ «ДД-СТРОЙ».
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
aa544a47100844408262d2651bdc8c6e
Назва:
На Запит Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 03.05.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеській обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського,18». ДК 021:2015: 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація (ID номер у Prozorro UA - 2023 -12 - 07 - 009046 -а)
Дата опублікування:
06.05.2024 12:34
Опис:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на запит.
Щодо надання документа -
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3 8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту, замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Відповідно до вищезазначених норм Особливостей та Закону, було підготовлено та опубліковано 07 грудня 2023 року, 12:35 Обґрунтування підстави від 05 грудня 2023 року, яке міститься у електронній системі закупівель Prozzoro.
Водночас, на Ваш запит, надаємо копію листа комунального закладу освіти від 01.12.2023 № 270.
Щодо другого питання про надання пояснень та документів (листів від ТОВ «ДД - СТРОЙ» та інших документів) щодо продовження дії строку договору про закупівлю до 01.06.2024 відповідно до додаткової угоди від 30.04.2024 № 5 до договору від 07.12.2023 № 27 повідомляємо, що відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Додатковою угодою від 30.04.2024 № 5 відповідно до зазначеного положення Особливостей між сторонами було узгоджено продовження строку виконання робіт до 01.06.2024 та на запит надаємо копії відповідного протоколу уповноваженої особи від 30.04.2024 та листа підрядника від 12.04.2024 №12/04-1.
Додатково повідомляємо, що закупівлі товару для потреб ЗСУ, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача Замовником не здійснювались.
Додатки:
копії: листа комунального закладу освіти від 01.12.2023 № 270;
протоколу уповноваженої особи від 30.04.2024 та листа підрядника від 12.04.2024 №12/04-1.
Номер:
18ef20399a9d4975b419c05f56477eac
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2024 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеській обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського,18» згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 11 086 846,39 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-009046-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
У відповідності до пункту 3 розділу I «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до абзацу другого частини десятої статті 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системи закупівель «Prozorro» Замовником 15.12.2022 проведено закупівлю робіт без використання електронної системи закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-15-006815-a) «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеський обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 18», очікуваною вартістю 29 374 298,60. Додатковою угодою від 30.04.2024 № 14 до Договору підряду від 15.12.2022 № 37 продовжено строк виконання робіт до 01.06.2024.
При цьому, аналізуючи графіки виконання робіт по об’єкту до Договору підряду від 15.12.2022 № 37 та Договору від 07.12.2023 № 27 (укладеного за результатами закупівлі за номером ID: UA-2023-12-07-009046-a), вбачається те, що найменування видів робіт за Договором № 27 є аналогічними видам робіт, що зазначені в Договорі № 37, а саме:
- ремонтні роботи цокольного поверху: заміна віконних та дверних блоків, оздоблювальні роботи, улаштування підлоги (згідно графіку виконання робіт по Договору № 37 вказаний вид робіт зазначено під п. 18, а згідно графіку по Договору № 27 – у пункті 1);
- ремонт покрівлі та водозливної системи. Монтаж огородження покрівлі (згідно графіка за Договором № 37 визначено під п. 20, згідно графіка за Договором № 27 визначено під п. 5);
- вогнезахисна обробка дверних конструкцій горища (згідно графіку за Договором № 37 визначено під п. 24, а згідно графіку за Договором № 27 у п. 4);
- зовнішнє опорядження фасаду, оздоблювальні роботи (згідно графіку за Договором № 37 визначено у п. 19, а згідно графіку за Договором № 27 – у п. 3);
- монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення. Пуско-налагоджувальні роботи (згідно графіку за Договором № 37 визначено у п. 15, а згідно графіку за Договором № 27 – у п. 14);
- придбання та встановлення устаткування та меблів, необхідних для укомплектування захисної споруди (згідно графіку за Договором № 37 визначено у п. 16, а згідно графіку за Договором № 27 – у п. 15);
- улаштування блискавкозахисту та заземлення (згідно графіку за Договором № 37 визначено у п. 26, а згідно графіку за Договором № 27 – у п. 20);
- роботи по благоустрою території. Озеленення (згідно графіку за Договором № 37 частково визначено у п. 25, а згідно графіку за Договором № 27 – у п. 19); тощо.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення та відповідні підтверджуючі документи щодо наявності в електронній системі закупівель двох чинних (діючих) договорів за одним предметом закупівлі «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеській обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського,18» та за аналогічними видами робіт.
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8dec06d7e43646f2a72a06dcee1ddccd
Назва:
На Запит Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 06.05.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеській обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського,18». ДК 021:2015: 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація (ID номер у Prozorro UA - 2023 -12 - 07 - 009046 -а)
Дата опублікування:
08.05.2024 13:59
Опис:
Про надання пояснень щодо наявності в електронній системі закупівель двох чинних (діючих) договорів за одним предметом закупівлі «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеській обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського,18» та за аналогічними видами робіт повідомляємо наступне.
Договір від 15 грудня 2022 року №37 за об’єктом: «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеський обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 18» (далі - Договір № 37) був укладений за результатами закупівлі, проведеної без використання електронної системи за підпунктом 3 пункту 13 Особливостей, в редакції, що діяла на дату здійснення закупівлі, зокрема, у разі, коли публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються для будівництва, реконструкції, капітального або поточного ремонту, облаштування захисних споруд цивільного захисту, у тому числі подвійного призначення, найпростіших споруд, укриттів ( надаємо протокол уповноваженої особи від 15.12.2022).
Договір від 07 грудня 2023 року № 27 за об’єктом: «Реставрація частини будівлі з ремонтом захисної споруди цивільного захисту «Комунального закладу «Одеській обласний ліцей № 3 Одеської обласної ради», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського,18» (далі - Договір № 27) укладений без застосування відкритих торгів відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, коли: «існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником».
Обґрунтування підстави щодо укладання цього Договору № 27 на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей підготовлено та оприлюднено у системі PROZORRO відповідно до вимог, встановлених пунктом 13 Особливостей, ID UA-2023-12-07-009046-a.
Оскільки в ході виконання демонтажних та ремонтно - будівельних робіт виникла необхідність в додаткових роботах, які виникли в ході виконання робіт та які не могли бути передбачені на дату укладення Договору № 37, після коригування проектно- кошторисної документації був укладений Договір № 27. При цьому договірна ціна за Договором № 37 була зменшена ( Додатковою угодою № 9/1 від 16 листопада 2023 року до Договору № 37 договірну ціну було зменшено до
13 825 994, 96 грн).
Слід зазначити, що пунктом 13 Особливостей встановлюються підстави для укладення Договору закупівлі без проведення відкритих торгів та Замовник керувався виключно зазначеними підставами Особливостей при укладенні як Договору № 37 так і Договору № 27, тому, у даному випадку не може бути та не має поділу предмету закупівлі на частини.
Відповідно до частини 1 статті 627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями не встановлено заборон на укладення договорів за аналогічними (тотожними) об’єктами за наявності підстав їх укладення.
Стосовно найменування видів робіт у Договорі № 37 та у Договорі № 27 , які нібито є аналогічними, не можемо погодитись з таким твердженням відповідно до наступного.
У даному випадку слід зазначити, що роботи, вказані у Графіках виконання робіт до Договорів № 37 та № 27 розбиваються на види робіт.
Так наприклад, відповідно до Графіку виконання робіт до Договору № 37 розділ «Покрівля» має в своєму складі наступні види робіт: демонтаж покриття покрівлі, решетування слухових вікон; монтаж ДК покрівлі; улаштування покриття покрівлі з металочерепиці; монтаж водостічних труб та інших елементів водостічної системи покрівлі; монтаж снігозатримувачів, планок, тощо, а в Графіку виконання робіт до Договору № 27 розділ «Покрівля» має в своєму складі наступні види робіт: демонтаж крокв, облицювання вентиляційних каналів; монтаж ДК вентиляційних каналів; улаштування покриттів покрівлі з листової сталі; облицювання вентиляційних каналів профлистом та аналогічно в інших випадках.
Таким чином види робіт за Договором № 37 та Договором № 27 між собою не переплітаються.
Також надаємо Експертний звіт ЕК-4883/12-22 від 12.12.2022 та протокол уповноваженої особи від 15.12.2022.
Додатково повідомляємо, що закупівлі товару для потреб ЗСУ, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача Замовником не здійснювались.
Додатки: копія протоколу уповноваженої особи від 15.12.2022;
Експертний звіт ЕК-4883/12-22 від 12.12.2022