-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ручне прибирання доріг на території Заводського району м. Миколаєва
Завершена
5 999 999.01
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 999.99 UAH
мін. крок: 1% або 59 999.99 UAH
Номер:
ab5f040e82784491ba0b7c576f8d4c55
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-13-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 11:00 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.02.2024 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-12-07-009006-a 07.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, підпункту 11 пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСЕРВІС-НК» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором від 30.01.2024 №1 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України торгів та заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, підпункту 11 пункту 47 Особливостей при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 07.12.2023 №09/12/2023 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУДСЕРВІС-НК», протокольне рішення уповноваженої особи від 21.12.2023 №29/12/2023, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023 року, договір про закупівлю послуг від 29.12.2023 №ВТО85, відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 26.02.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 2 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, підпункту 11 пункту 47 Особливостей.
Зокрема, пунктом 2 частини другої статті 22 Закону передбачено що тендерна документація має містити підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
У пункті 11 Додатку 5 ТД «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» Замовником зазначено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: …
11) Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції” (підпункт 11 пункту 47 Особливостей), що не відповідає вимогам, які зазначено у підпункті 11 пункту 47 Особливостей, яким передбачено «учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА» .
У пункті 7 розділу «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі пропозиції» Додатку 3 до ТД Замовник вимагає від учасника надати належним чином засвідчену копію договору на вивезення сміття на весь період надання послуг.
Водночас, в Додатку 1 до ТД Замовником передбачено, що вивезення всього зібраного сміття та бруду повинно здійснюватися автотранспортним засобом (самоскидом або вантажним бортовим автомобілем або колісним трактором) на міський полігон відходів, або на санкціоноване звалище. На підтвердження вивезення зібраного сміття та бруду, Виконавець послуг повинен надати Замовнику копію договору на вивезення сміття та бруду на міський полігон відходів або на санкціоноване звалище.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУДСЕРВІС-НК» завантажено копію договору від 06.12 2023, укладеного з ПП «МИЛЬЧА» на послуги по прийманню будівельних відходів та інших безпечних відходів, задля засипання кар’єру в межах Мішково-Погорілівської сільської ради Вітовського району Миколаївської області, пунктом 1.3 , якого передбачено, що ПП «МИЛЬЧА» на час пожежонебезпечного сезону може призупинити прийом грунту.
Слід зазначити, що в реєстрі судових рішень наявне рішення Господарського суду Миколаївської області від 16.11.2022 (cправа № 915/1411/21), яке підтверджено рішенням Верховного суду від 28.06.2023, про розірвання договору оренди землі, укладеного 08.11.2004 та повернення земельної ділянки, за позовом керівника Миколаївської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Мішково-Погорілівської сільської ради до Приватного підприємства «Мильча», яка всупереч укладеного Договору оренди використовувалася відповідачем під сміттєзвалище, що є порушенням порядку використання земель сільськогосподарського призначення.
Таким чином, учасником ТОВ «БУДСЕРВІС-НК» не підтверджено вимогу замовника щодо наявності договору на вивезення сміття та бруду на міський полігон відходів або на санкціоноване звалище.
На порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДСЕРВІС-НК» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «БУДСЕРВІС-НК» переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю послуг від 29.12.2023 №ВТО85.
Період усунення порушень:
27.02.2024 11:07 - 13.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2024 11:07
Оскарження висновку в суді
Опис:
Адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради подано позов до Миколаївського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківської області
Дата публікації:
08.03.2024 12:10
Дата відкриття провадження:
25.03.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
Єдиний унікальний номер судової справи 400/2494/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
8bba4d53f2834ccf9288ef3a89a02ff7
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 12:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Ручне прибирання доріг на території Заводського району м. Миколаєва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-009006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
386d7d6d98b343afb99de1e34b4b5ba9
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
26.02.2024 14:25
Опис:
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів", "Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів", затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 р № 54, "Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів", затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 р. №213 та ін. Якість та порядок надання послуг повинні відповідати вимогам: "Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві".
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі кошторисної документації, бюджетного запиту та кошторису на 2023 рік.
Збільшення очікуваної вартості з ручного прибирання доріг в 2024 році порівняно з 2023 роком відбулося за рахунок наступних чинників:
- відповідно до прогнозу Національного банку України індекс інфляції за 2023 рік становитиме 10,6% (https://bank.gov.ua/ua/news/all/komentar-natsionalnogo-banku-schodo-rivnya-inflyatsiyi-u-lipni-2023-roku);
- згідно ст..8. проекту Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», у 2024 році збільшується мінімальна заробітна плата з 1 січня – 7100 грн., з 1 квітня – 8000 грн.;
- збільшення вартості витратних та паливно-мастильних матеріалів;
- збільшення оплати праці та відрахувань з неї в соціальні фонди;
- збільшення загальновиробничих витрат (оренда баз, офісів, оренда машин тощо) у зв’язку із переглядом НКРЕКП граничних цін на електроенергію для бізнесу.
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту адміністрації Заводського району ММР, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1p8MUsf2_Zk8MsljTvrW7SFArT7hslB-424zHUx6udIo/edit?usp=sharing.
Номер:
e884a618c7f847c8bdcfc7cba24bd64d
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Ручне прибирання доріг на території Заводського району м. Миколаєва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-009006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 7 розділу «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі пропозиції» Додатку 3 до ТД Замовник вимагає від учасника надати належним чином засвідчену копію договору на вивезення сміття на весь період надання послуг.
Водночас, в Додатку 1 до ТД Замовником передбачено, що вивезення всього зібраного сміття та бруду повинно здійснюватися автотранспортним засобом (самоскидом або вантажним бортовим автомобілем або колісним трактором) на міський полігон відходів, або на санкціоноване звалище. На підтвердження вивезення зібраного сміття та бруду, Виконавець послуг повинен надати Замовнику копію договору на вивезення сміття та бруду на міський полігон відходів або на санкціоноване звалище.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУДСЕРВІС-НК» завантажено копію договору від 06.12 2023, укладеного з ПП «МИЛЬЧА» на послуги по прийманню будівельних відходів та інших безпечних відходів, задля засипання кар’єру в межах Мішково-Погорілівської сільської ради Вітовського району Миколаївської області, пунктом 1.3 , якого передбачено, що ПП «МИЛЬЧА» на час пожежонебезпечного сезону може призупинити прийом грунту.
1. Яким чином учасником ТОВ «БУДСЕРВІС-НК» підтверджено вимогу Замовника щодо надання копії договору на вивезення сміття на весь період надання послуг на відповідність вимогам Додатків 1 та 3 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cf7500f052d04cafa917b5c5380057a0
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
26.02.2024 15:10
Опис:
Учасником, на підтвердження вимог Додатків 1 та 3 до ТД до електронної системи закупівель завантажено Договір від 06.12.2023 укладеного між Учасником (ТОВ «БУДСЕРВІС –НК») та ПП «МИЛЬЧА» на надання послуг по прийманню будівельних відходів, у т.ч. грунту, гальки, гравію, глини, землі, піску, цегли, каміння та інших безпечних відходів, задля засипання кар’єру в межах Мішково-Погорілівській сільської ради Вітовського району Миколаївській області зі строком дії Договору з 01.01.2024 по 31.12.2024.
Зі змісту Договору у Замовника відсутні підстави вважати, що Учасник не відповідає вимогам встановленим Замовником Додатками 1 та 3 ТД.