• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни)

Закупівля здійснюється згідно вимог Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року із змінами

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 000.00 UAH
Номер: 222dd2869c474bd3ab0c0138c5f6adab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-05-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 05.02.2024 17:39 - 27.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.02.2024 № 7-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 05.02.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 05.02.2024 №7-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-07-005499-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 566-96-32, tsepelev_i@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20.02.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 07.12.2023 №179; пропозицію учасника приватне підприємство «ВАЙТМЕД»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем приватним підприємством «ВАЙТМЕД» від 21.12.2023 №187; повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023; договір про закупівлю від 29.12.2023 №944, пояснення Замовника, надані 08.02.2024, 14.02.2024 та 19.02.2024, через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатом проведеного моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою. Також, відповідно до вимог підпункту 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога, щодо надання документу на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). На виконання зазначених вимог учасник приватне підприємство «ВАЙТМЕД» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.12.2023 № Вих. 7/15.12, із зазначення працівників: Андрейченко Ж.М., Писанка О., Козкаченко Т.В., Кононенко Л.П., Мокра І.В., Зверховська О.О., Старченкоо Н.О., проте не надав документу/ів який/і би засвідчував/ли можливість використання праці вказаних працівників із зазначенням прізвища та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника, чим не дотримано вимоги підпункту 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пояснення Замовника 19.02.2024, наданого на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, Замовник повідомив, що Учасник у складі пропозиції надав «Штатний розклад», який містить перелік займаних посад, «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід», яка містить інформацію про прізвище та ініціали працівників, згідно інформації зазначеній в штатному розписі, проте відсутність інформації щодо прізвища, ім’я, по батькові працівника в штатному розписі є помилкою, що несуттєво впливає на зміст пропозиції, при цьому зазначена інформація міститься в іншому документі «Листи-згоди» на обробку персональних даних на кожного працівника та надано зобов’язання в подальшому, враховувати вказані недоліки і не допускати подібних прогалин при перевірці документів Учасників. При цьому, моніторингом установлено, що «Листи-згоди» на обробку персональних даних вищевказаних працівників не засвідчують можливість використання праці таких працівників учасником приватним підприємством «ВАЙТМЕД». Таким чином, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника приватне підприємство «ВАЙТМЕД» не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в електронній системі закупівель, щодо надання ним документу/ів в якому/х б зазначалася можливість використання праці працівників разом з їх прізвищем та ім’ям працівника або прізвищем та ініціалами працівника, або прізвищем, ім’ям, по батькові працівника, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 20.02.2024 14:25 - 06.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2024 14:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»», на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-07-005499-a від 20.02.2024 (далі – Висновок), повідомляє. З метою недопущення встановлених у Висновку порушень у подальшому підприємством видано відповідний наказ «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-07-005499-a» згідно якого фахівця з публічних закупівель, який проводив закупівлю, зобов’язано: - посилити контроль та якість аналізу документів, які подають учасники закупівель у своїх пропозиціях під час проведення закупівель у електронній системі закупівель; - забезпечити недопущення виявлених порушень у подальшому при проведенні закупівель. Також, результати Висновку взяті адміністрацією підприємства до уваги та будуть враховані під час розгляду питання щодо преміювання працівників. З метою підвищення кваліфікації фахівця з публічних закупівель, вирішується питання щодо проходження працівником позапланового підвищення кваліфікації шляхом проходження відповідного навчання. Додаток: копія наказу «Про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-12-07-005499-a» від 22.02.2024 №106 від 23.02.2024
Дата публікації звіту: 26.02.2024 15:39

Запити/Пояснення