-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни)
Закупівля здійснюється згідно вимог Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року із змінами
Завершена
2 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 000.00 UAH
Номер:
222dd2869c474bd3ab0c0138c5f6adab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-05-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
05.02.2024 17:39 - 27.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.02.2024 № 7-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 05.02.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.02.2024 №7-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-07-005499-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20.02.2024.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 07.12.2023 №179; пропозицію учасника приватне підприємство «ВАЙТМЕД»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем приватним підприємством «ВАЙТМЕД» від 21.12.2023 №187; повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023; договір про закупівлю від 29.12.2023 №944, пояснення Замовника, надані 08.02.2024, 14.02.2024 та 19.02.2024, через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатом проведеного моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою.
Також, відповідно до вимог підпункту 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога, щодо надання документу на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
На виконання зазначених вимог учасник приватне підприємство «ВАЙТМЕД» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.12.2023 № Вих. 7/15.12, із зазначення працівників: Андрейченко Ж.М., Писанка О., Козкаченко Т.В., Кононенко Л.П., Мокра І.В., Зверховська О.О., Старченкоо Н.О., проте не надав документу/ів який/і би засвідчував/ли можливість використання праці вказаних працівників із зазначенням прізвища та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника, чим не дотримано вимоги підпункту 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пояснення Замовника 19.02.2024, наданого на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, Замовник повідомив, що Учасник у складі пропозиції надав «Штатний розклад», який містить перелік займаних посад, «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід», яка містить інформацію про прізвище та ініціали працівників, згідно інформації зазначеній в штатному розписі, проте відсутність інформації щодо прізвища, ім’я, по батькові працівника в штатному розписі є помилкою, що несуттєво впливає на зміст пропозиції, при цьому зазначена інформація міститься в іншому документі «Листи-згоди» на обробку персональних даних на кожного працівника та надано зобов’язання в подальшому, враховувати вказані недоліки і не допускати подібних прогалин при перевірці документів Учасників.
При цьому, моніторингом установлено, що «Листи-згоди» на обробку персональних даних вищевказаних працівників не засвідчують можливість використання праці таких працівників учасником приватним підприємством «ВАЙТМЕД».
Таким чином, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника приватне підприємство «ВАЙТМЕД» не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в електронній системі закупівель, щодо надання ним документу/ів в якому/х б зазначалася можливість використання праці працівників разом з їх прізвищем та ім’ям працівника або прізвищем та ініціалами працівника, або прізвищем, ім’ям, по батькові працівника, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
20.02.2024 14:25 - 06.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2024 14:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»», на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-07-005499-a від 20.02.2024 (далі – Висновок), повідомляє.
З метою недопущення встановлених у Висновку порушень у подальшому підприємством видано відповідний наказ «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-07-005499-a» згідно якого фахівця з публічних закупівель, який проводив закупівлю, зобов’язано:
- посилити контроль та якість аналізу документів, які подають учасники закупівель у своїх пропозиціях під час проведення закупівель у електронній системі закупівель;
- забезпечити недопущення виявлених порушень у подальшому при проведенні закупівель.
Також, результати Висновку взяті адміністрацією підприємства до уваги та будуть враховані під час розгляду питання щодо преміювання працівників.
З метою підвищення кваліфікації фахівця з публічних закупівель, вирішується питання щодо проходження працівником позапланового підвищення кваліфікації шляхом проходження відповідного навчання.
Додаток: копія наказу «Про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-12-07-005499-a» від 22.02.2024 №106 від 23.02.2024
Дата публікації звіту:
26.02.2024 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
834d9b422fc74bc9a0b060731cf0ad70
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.02.2024 17:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу послуг з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни) ДК 021:2015: 98310000-9 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати документально підтверджену інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2134eb80e292428193102084f9a50629
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
08.02.2024 11:25
Опис:
На Ваш запит від 06.02.2024 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2024-02-05-000039 процедури закупівлі послуг з прання і сухого чищення медичної білизни за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-12-07-005499-a, повідомляємо наступне.
1.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована шляхом вивчення цінових пропозицій під час підготовки тендерної документації, порівняння ринкових цін на аналогічні послуги, актуальні на день оголошення закупівлі, через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет та в електронній системі закупівель Prozorro.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), тому при розрахунку розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі спиралися на вимоги відповідно чинної інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України № 293 від 30.04.2014 (із змінами).
2.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаємо, що пунктом 4-1. постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному фонді яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
На сайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html) розміщено Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), станом на 01.10.2023. Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» (код ЄДРПОУ 41318879) не включено до даного Реєстру (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків)
Відповідно до статті 24 «Особливості управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки» Господарського кодексу України управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб'єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у комунальному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» є закладом охорони здоров’я - комунальним унітарним неприбутковим (некомерційним) підприємством, що надає медичну допомогу на території міста Кременчука Полтавської області, Потоківського Старостинського округу (складається із сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка) та Південного під округу госпітального округу Полтавської ОДА з центром у місті Кременчуці.
Підприємство знаходиться у комунальній власності Кременчуцької міської територіальної громади та створене на базі майна, що належить до спільної власності Кременчуцької міської територіальної громади, управління яким здійснює Кременчуцька міська рада Кременчуцького району Полтавської області (далі – Власник) через уповноважений нею орган - Департамент охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (надалі – Уповноважений орган управління).
Підприємство є одержувачем бюджетних коштів.
Тобто, наше Підприємство, яке не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки, не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та необхідності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не було.
3.
Щодо подання документально підтвердженої інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-12-07-005499-a, джерело фінансування закупівлі, інше – НСЗУ – 2 600 000 UAH.
Отже, підприємство має намір проводити оплату послуг за рахунок коштів, які планується отримати у 2024 році від Національної служби здоров’я України відповідно до договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Процес підписання договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій між Національною службою здоров’я України та КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька», займає тривалий час на початку року, тому, фінансування нашого підприємства здійснюється не у повному обсязі від реальних потреб, що у свою чергу призводить до затримки з розрахунками із контрагентами за надані послуги, поставлені товари та виконані роботи.
Враховуючи вищевикладене, КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»», станом на день надання інформації, не проводила з контрагентом розрахунків за надані послуги згідно договору укладеного за результатами закупівлі UA-2023-12-07-005499-a.
Надати документи не можливо з об’єктивних підстав.
Номер:
b7b8754835034cc0b1b427745aea4ece
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.02.2024 17:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу послуг з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни) ДК 021:2015: 98310000-9 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином приватним підприємством «ВАЙТМЕД» підтверджено вимогу замовника визначену в підпункті 2.2 частини 1 Додатку 1 тендерної документації, а саме надання документу на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником.
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де вказана зазначена інформація.
2. Чи надано приватним підприємством «ВАЙТМЕД» в повному обсязі копії документів на підтвердження виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме Договору від 15.02.2022 №99 на вимогу замовника визначену в підпункті 3.1.3 частини 1 Додатку 1 тендерної документації.
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де в повному обсязі підтверджено виконання аналогічного договору від 15.02.2022 №99.
3.Яким чином приватним підприємством «ВАЙТМЕД» підтверджено вимогу замовника визначену в Додатку 2 тендерної документації, а саме надання листа-підтвердження у складі своєї пропозиції
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де розміщений зазначений лист.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a6726ffe8ce84ceabf3ec7a6ae9d379a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.02.2024 08:49
Опис:
На Ваш запит від 09.02.2024 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2024-02-05-000039 процедури закупівлі послуг з прання і сухого чищення медичної білизни за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a), повідомляємо наступне.
1.
Замовник під час складання тендерної документації установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформацією про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Замовником було встановлено наступні вимоги:
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/
***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Учасником, приватним підприємством «ВАЙТМЕД», на підтвердження вимоги визначеній в підпункті 2.2 частини 1 Додатку 1 тендерної документації додано та завантажено у складі тендерної пропозиції документи:
- «Довідка про працівників з додатками (Кременчуцька).pdf» від 17 грудня 2023 року 17:34.
2.
Підпунктом 3.1.3 частини 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником визначено:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни).
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Приватним підприємством «ВАЙТМЕД» надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вих. 8/15.12 від 15.12.2023 та копію аналогічного договору зазначеного в довідці та копії документів на підтвердження виконання аналогічного договору від 15.02.2022 № 99 за предметом закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни), на підтвердження вимог визначених в підпункті 3.1.2. та 3.1.3 частини 1 Додатку 1 тендерної документації.
Під час розгляду наданих Учасником документів Замовником було перевірено інформацію про договір та його виконання в системі https://prozorro.gov.ua/uk за ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-14-001509-a. Згідно розмішеної інформації було встановлено, що по даному договору було здійснено проплат на суму 88 187,40 грн (згідно звіту про виконання договору) та в електронній системі відсутня додаткова угода на зменшення обсягів закупівлі по даному предмету закупівлі.
Посилання на назву файлу тендерної пропозиції Учасника:
- «Договір аналогічний .pdf» від 17 грудня 2023 року 17:34.
3.
Приватним підприємством «ВАЙТМЕД» підтверджено вимогу замовника визначену в Додатку 2 тендерної документації, а саме надано інформацію Вих. 05/15.12 від 15.12.2023 року. Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно CPV за ДК021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни), також, у доданому документі вих. 04/15.12 від 15.12.2023 Форма «Тендерна пропозиція» учасником зазначено, що учасника має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та Договору, а також, Учасником у вищезазначеному листі підтверджено повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними у тендерній документації.
Посилання на назву файлу тендерної пропозиції Учасника:
- «Тендерна пропозиція.pdf» 17 грудня 2023 17:34;
- «Технічні умови.pdf» 17 грудня 2023 17:34.
Номер:
57830c3382d246fab029ad0bcd48a280
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.02.2024 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу послуг з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни) ДК 021:2015: 98310000-9 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким окремим/ми документом/ми (у документі/ах має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), крім «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.12.2023 № Вих. 7/15.12», приватне підприємство «ВАЙТМЕД» у складі своєї пропозиції підтверджено можливість використання праці таких працівників, як Андрейченко Ж.М., Писанка О., Козкаченко Т.В., Кононенко Л.П., Мокра І.В., Зверховська О.О., Старченкоо Н.О., на виконання вимог підпункту 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації ?
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де знаходяться документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником з інформацією, що містить прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
62873b5dbe484850b91ab41ed83cd2be
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
19.02.2024 13:54
Опис:
На Ваш запит від 14.02.2024 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2024-02-05-000039 процедури закупівлі послуг з прання і сухого чищення медичної білизни за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) щодо того яким окремим/ми документом/ми (у документі/ах має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), крім «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.12.2023 № Вих. 7/15.12», приватне підприємство «ВАЙТМЕД» у складі своєї пропозиції підтверджено можливість використання праці таких працівників, як Андрейченко Ж.М., Писанка О., Козкаченко Т.В., Кононенко Л.П., Мокра І.В., Зверховська О.О., Старченкоо Н.О., на виконання вимог підпункту 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, повідомляємо наступне.
1.
1. Пунктом 2.1 та п. 2.2 Додатку 1 до тендерної документації закупівлі зазначено, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/
***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Учасником ПП «Вайтмед» для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, було надано у складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, штатний розклад ПП «Вайтмед» та листи-згоди на обробку персональних даних на кожного працівника, які підписані кожним працівником з оригінальним підписом і датою.
Замовником під час вивчення тендерної документації Учасника щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, визначених в тендерній документації в Додатку 1, листи – згоди працівників на обробку персональних даних (в документі зазначено прізвище та ім’я працівника), прийнято як інший відповідний документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника.
Крім того, Учасником у складі пропозиції надано «Штатний розклад», у якому підтверджено вимоги п. 2.2 Додатку №1 тендерної документації, а саме зазначений документ містить перелік займаних посад. Також, у складі пропозиції Учасником «ПП «Вайтмед» подано «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід», яка містить інформацію про прізвище та ініціали працівників, чисельністю 7 штатних одиниць, що не суперечить інформації зазначеній в штатному розписі, даного Учасником.
Відсутність інформації щодо прізвища, ім’я, по батькові працівника в штатному розписі є помилкою, що несуттєво впливає на зміст пропозиції, при цьому зазначена інформація міститься в іншому документі.
Вважаємо, що дана помилка ніяким чином не вплинуло на права учасників закупівлі та результати проведеної закупівлі, не призвела до уникнення застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», не впливає на виконання договору про надання послуг з прання та прасування медичної білизни, жодних зауважень до надавача послуг не маємо.
Зобов’язуємося в подальшому, враховувати вказані недоліки і не допускати подібних прогалин при перевірці документів Учасників.