• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4.

Закупівля на 2024 рік. Дизельне паливо, бензин А95, окремими бензовозними партіями (орієнтовно 5-6 поставок протягом місяця), протягом 2024 року, відповідно до заявок замовника, на адресу замовника.

Завершена

100 352 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 501 762.50 UAH
Номер: c5e0d99343084d64a20a707330b2bfeb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-03-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.09.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 03.09.2024 16:56 - 25.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.09.2024 № 75-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 02.09.2024 № 75-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-07-001812-a, 07.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до умов договору та їх оприлюднення порушенням підпункту 2 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостей; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон №922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.12.2023 № 861; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 21.12.2023 № 900; повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023; договір про закупівлю товарів від 29.12.2023 № 142 на суму 100275000,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ»; додаткова угода до договору від 22.02.2024 № 1; додаткова угода до договору від 21.03.2024 № 2 (далі – додаткова угода № 2); додаткова угода до договору від 17.04.2024 № 3 (далі – додаткова угода № 3); додаткова угода до договору від 13.05.2024 № 4; додаткова угода до договору від 06.06.2024 № 5; додаткова угода до договору від 08.07.2024 № 6; додаткова угода до договору від 01.08.2024 № 7; додаткова угода до договору від 02.09.2024 № 8; відповіді замовника від 09.09.2024, 10.09.2024, 17.09.2024 та 19.09.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Моніторингом питання внесення змін до умов договору та їх оприлюднення встановлено порушення замовником чинного законодавства, зокрема, підпункту 2 пункту 19 Особливостей в частині укладання додаткової угоди від 17.04.2024 № 3 на збільшення ціни за одиницю товару. Так, відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Моніторингом питання внесення змін до умов договору та їх оприлюднення установлено, що додаткова угода № 3 укладена з порушенням вимог чинного законодавства, а саме підпункту 2 пункту 19 Особливостей. Так, встановлено, що між замовником та ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей укладено додаткову угоду № 3. Нормами підпункту 5 пункту 19 Особливостей передбачено можливість зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). В той час як, фактично додатковою угодою № 3 сторонами з 15.04.2024 збільшено ціну на дизельне паливо з 52,90 грн/л на 56,99 грн/л без документального підтвердження збільшення ціни за одиницю дизельного палива, на що вказують відомості електронної системи закупівель та пояснення замовника, надані в ході моніторингу та про які буде зазначено далі по тексту. З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 05.09.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику. Відповідь замовника від 10.09.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зазначив, що «За результатом проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо закупівлі «Нафта і дистиляти» (код згідно ДК 021:2015 – 09130000-9) (Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-а), було укладено договір про закупівлю товарів № 142 від 29 грудня 2023 року між нашим підприємством та ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ», в якому ціна, зокрема на дизельне паливо, становить 57,60 грн. з ПДВ за одиницю товару (літр). Протягом дії договору, відповідно до норм чинного законодавства та на підставі пункту 10.7 договору, сторони мають право вносити зміни в істотні умови договору. Таким чином, в зв’язку з коливанням ціни на ринку паливо-мастильних матеріалів, сторони укладають додаткові угоди щодо зміни ціни. Зокрема була укладена Додаткова угода № 3 від 17 квітня 2024 року, згідно якої на партію товару (дизельного палива) в кількості 60 000 л застосовується ціна 56,99 грн з ПДВ за одиницю товару (літр). Таким чином згідно додаткової угоди № 3 від 17 квітня 2024 року відбулося не збільшення, а зменшення ціни за одиницю товару. В зв’язку із вище зазначеним не маємо можливості відповісти на поставлене Вами питання та надати затребувані Вами документи». Надані замовником пояснення не спростовують порушення підпункту 2 пункту 19 Особливостей при укладенні додаткової угоди № 3, адже її укладенню передувала додаткова угода № 2, якою було встановлено ціну на дизельне паливо на рівні 52,90 грн/л, в той час як додатковою угодою № 3 ціну на дизельне паливо змінено до рівня 56,99 грн/л. Вказане свідчить про збільшення ціни за 1 л дизельного палива з 52,90 грн/л на 56,99 грн/л. Слід відмітити, що твердження замовника про зменшення ціни за 1 л дизельного палива додатковою угодою № 3 в порівнянні з ціною встановленою Договором є хибним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства, зокрема Особливостям, адже для порівняння та розрахунку зміни ціни необхідно враховувати ціну, встановлену при останньому внесенні змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару, а не Договором. Таким чином, укладання додаткової угоди № 3, в частині зміни ціни за одиницю товару (дизельного палива) здійснено замовником з порушенням вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Тендерною документацією (пункт 1 таблиці Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі») передбачено, що товар повинен відповідати, зокрема, Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 (далі – Технічний регламент). Так, відповідно до абзацу 1 пункту 1 Технічного регламенту, останній встановлює вимоги, зокрема, до дизельного палива, що вводяться в обіг та реалізуються на території України. Згідно з абзацами 5, 6, 7 пункту 3 Технічного регламенту та з урахуванням Вимог щодо позначення автомобільного бензину та дизельного палива (Додаток 1 до Технічного регламенту): - при температурі повітря від 5 °С до мінус 20 °С використовується дизельне паливо зимове (літерне позначення кліматичного періоду: З (зимове)); - при температурі повітря не нижче ніж 5 °С використовується дизельне паливо літнє (літерне позначення кліматичного періоду: Л (літнє)). З огляду, що поставка товару має здійснюватися постачальником протягом 2024 року (підпункт 4.4 пункту 4 Розділу І тендерної документації), постачанню підлягає дизельне паливо зимове та дизельне паливо літнє. Крім цього, про постачання дизельного палива, як літнього так і зимового свідчать: - видаткові накладні від 04.01.2024 № ДЖ0401/03, від 05.02.2024 № ДЖ0502/02, від 01.04.2024 № ДЖ0104/04 – підтверджують придбання дизельного палива зимового (з літерним позначенням кліматичного періоду: З); - видаткові накладні від 02.05.2024 № ДЖ0205/07, від 02.09.2024 № ДЖ0209/02 – підтверджують придбання дизельного палива літнього (з літерним позначенням кліматичного періоду: Л). Відповідно до абзацу 4 Додатку 3 тендерної документації на підтвердження якості товару учасник в складі тендерної пропозиції надає копії сертифікатів відповідності та копії паспортів якості на запропонований товар. При цьому, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» не надано сертифікати відповідності та копії паспортів якості на дизельне паливо літнє, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, визначеним замовником в Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. З огляду на норми пунктів 43, 44 Особливостей вбачається, що у разі невідповідності в інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей вказане передбачає відхилення тендерної пропозиції, а не розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до норм абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (абзац 2 пункт 43 Особливостей). Таким чином, відсутність в складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності та копії паспорту якості на дизельне паливо літнє є підставою для відхилення згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ», оскільки: - копії сертифікату відповідності та копії паспорту якості на дизельне паливо літнє спрямовані на підтвердження інформації про предмет закупівлі; - відсутність копії сертифікату відповідності та копії паспорту якості на дизельне паливо літнє не підпадає під виключення застосування абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки підпадає під виключення визначене абзацом 2 пункту 43 Особливостей, яке полягає у відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Враховуючи зазначене, замовником допущено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» у складі якого відсутні копії сертифікату відповідності та копії паспорту якості на дизельне паливо літнє.
Період усунення порушень: 23.09.2024 19:19 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2024 19:19

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду: 01.10.2024 року за вих. № 01-06/1006 до Полтавського окружного адміністративного суду подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області № UA-2023-12-07-001812-а від 23.09.2024 року.
Дата публікації: 10.10.2024 13:29
Дата відкриття провадження: 09.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 440/11855/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «Нафта і дистиляти» (код згідно ДК 021:2015 – 09130000-9) (Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-а) Відповідно до Наказу № № 75-3 від 02.09.2024 Північно-східного офісу Держаудитслужби Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області було розпочато моніторинг даної закупівлі, за результатами якого 23.09.2024 року 19:19 було опубліковано Висновок про результати моніторингу, в якому зазначена інформація стосовно виявлених порушень, а саме: не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом. Із зазначеним висновком не погоджуємось повністю з наступних причин. Чинним законодавством с сфері публічних закупівель, зокрема підпунктом 2 пункту 19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (тут і далі по тексту – Особливості) передбачено: істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Але замовник під час укладання зокрема додаткової угоди № 3 керувався іншим пунктом Особливостей, а саме підпунктом 5 пункту 19 Особливостей, в якому зазначено: істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). За результатами проведення процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю товарів № 142 від 29.12.2023 року, в якому ціна, зокрема на дизельне паливо складає 57,60 грн/літр. Додатковою угодою № 3 було встановлено, що: ціна 56,99 грн. з врахуванням ПДВ 20% застосовується на дизельне паливо на кількість 60 000 літрів, починаючи з 15 квітня 2024 року. Отже даною додатковою угодою було здійснено зменшення ціни за одиницю товару відносно ціни на товар, встановленої в договорі, а не збільшення, як хибно зазначають у висновку моніторингу представники Держаудитслужби. Відповідно до вимог пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, у вигляді Додатка 3 до тендерної документації. Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «3.1Технічні вимоги.pdf», який складений у відповідності до вимог тендерної документації, в якому, зокрема учасником-переможцем підтверджено можливість постачання товару – дизельне паливо. При цьому в тендерній документації немає жодних вимог стосовно зазначення номенклатурних позицій дизельного палива, тобто поділу видів пального відносно температурних режимів та кліматичних періодів. Також цим документом переможець підтверджує можливість здійснення поставки даного товару протягом всього періоду, встановленого замовником в тендерній документації. Також відповідно до абзацу 4 Додатку 3 тендерної документації на підтвердження якості товару учасник в складі тендерної пропозиції надає копії сертифікатів відповідності та копії паспортів якості на запропонований товар. Документи мають бути чинними на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, з урахуванням гарантійного терміну зберігання товару. Учасник повинен надати лист – гарантію, що після закінчення терміну дії документів, передбачених цим пунктом, учасником будуть надані нові чинні документи. На виконання даної вимоги учасник надав, зокрема Сертифікат відповідності на дизельне паливо за № UA.056.П.00156-21, термін дії з 21 жовтня 2021 року до 22 квітня 2024 року, товар відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови». А також Паспорт якості № 42 від 15 жовтня 2023 року на паливо дизельне, в якому, зокрема зазначено, що даний товар відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Отже, запропонований учасником товар повністю відповідає вимогам замовника щодо якості товару, вимогам державного стандарту та вимогам технічного регламенту щодо даного товару і все це підтверджується документами, виданими відповідними органами з оцінки відповідності. А також в складі своєї тендерної пропозиції учасник надав Гарантійний лист щодо надання чинних документів, передбачених Додатком 3. Таким чином вимоги, передбачені замовником умовами тендерної документації, виконані учасником-переможцем в повному обсязі. Зауважуємо, що згідно з п. 36 Постанови № 1178 «Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Тобто, тендерна пропозиція учасника має відповідати тільки тим вимогам, що встановлені в тендерній документації та містити тільки ті документи, які вимагались тендерною документацією. Таким чином жодних порушень щодо непідтвердження якості товару з боку учасника не вбачається, відповідно всі норми вимог тендерної документації підтверджені. На підставі вищевикладеного та в зв’язку з тим, що зазначений висновок є незаконним та таким, що суперечить чинному законодавству та в подальшому може заблокувати основний вид господарської діяльності підприємства, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дане заперечення до розгляду. 2. Скасувати висновок про результати моніторингу закупівлі від 23.09.2024 року за предметом закупівлі «Нафта і дистиляти» (код згідно ДК 021:2015 – 09130000-9) (Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-а). Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Дата публікації звіту: 30.09.2024 14:40

Запити/Пояснення