-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4.
Закупівля на 2024 рік. Дизельне паливо, бензин А95, окремими бензовозними партіями (орієнтовно 5-6 поставок протягом місяця), протягом 2024 року, відповідно до заявок замовника, на адресу замовника.
Завершена
100 352 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 501 762.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 501 762.50 UAH
Номер:
c5e0d99343084d64a20a707330b2bfeb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-03-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 16:56 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.09.2024 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
02.09.2024 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-12-07-001812-a, 07.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до умов договору та їх оприлюднення порушенням підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостей; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон №922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.12.2023 № 861; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 21.12.2023 № 900; повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023; договір про закупівлю товарів від 29.12.2023 № 142 на суму 100275000,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ»; додаткова угода до договору від 22.02.2024 № 1; додаткова угода до договору від 21.03.2024 № 2 (далі – додаткова угода № 2); додаткова угода до договору від 17.04.2024 № 3 (далі – додаткова угода № 3); додаткова угода до договору від 13.05.2024 № 4; додаткова угода до договору від 06.06.2024 № 5; додаткова угода до договору від 08.07.2024 № 6; додаткова угода до договору від 01.08.2024 № 7; додаткова угода до договору від 02.09.2024 № 8; відповіді замовника від 09.09.2024, 10.09.2024, 17.09.2024 та 19.09.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Моніторингом питання внесення змін до умов договору та їх оприлюднення встановлено порушення замовником чинного законодавства, зокрема, підпункту 2 пункту 19 Особливостей в частині укладання додаткової угоди від 17.04.2024 № 3 на збільшення ціни за одиницю товару.
Так, відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Моніторингом питання внесення змін до умов договору та їх оприлюднення установлено, що додаткова угода № 3 укладена з порушенням вимог чинного законодавства, а саме підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
Так, встановлено, що між замовником та ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей укладено додаткову угоду № 3.
Нормами підпункту 5 пункту 19 Особливостей передбачено можливість зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
В той час як, фактично додатковою угодою № 3 сторонами з 15.04.2024 збільшено ціну на дизельне паливо з 52,90 грн/л на 56,99 грн/л без документального підтвердження збільшення ціни за одиницю дизельного палива, на що вказують відомості електронної системи закупівель та пояснення замовника, надані в ході моніторингу та про які буде зазначено далі по тексту.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 05.09.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Відповідь замовника від 10.09.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зазначив, що «За результатом проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо закупівлі «Нафта і дистиляти» (код згідно ДК 021:2015 – 09130000-9) (Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-а), було укладено договір про закупівлю товарів № 142 від 29 грудня 2023 року між нашим підприємством та ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ», в якому ціна, зокрема на дизельне паливо, становить 57,60 грн. з ПДВ за одиницю товару (літр). Протягом дії договору, відповідно до норм чинного законодавства та на підставі пункту 10.7 договору, сторони мають право вносити зміни в істотні умови договору. Таким чином, в зв’язку з коливанням ціни на ринку паливо-мастильних матеріалів, сторони укладають додаткові угоди щодо зміни ціни. Зокрема була укладена Додаткова угода № 3 від 17 квітня 2024 року, згідно якої на партію товару (дизельного палива) в кількості 60 000 л застосовується ціна 56,99 грн з ПДВ за одиницю товару (літр). Таким чином згідно додаткової угоди № 3 від 17 квітня 2024 року відбулося не збільшення, а зменшення ціни за одиницю товару. В зв’язку із вище зазначеним не маємо можливості відповісти на поставлене Вами питання та надати затребувані Вами документи».
Надані замовником пояснення не спростовують порушення підпункту 2 пункту 19 Особливостей при укладенні додаткової угоди № 3, адже її укладенню передувала додаткова угода № 2, якою було встановлено ціну на дизельне паливо на рівні 52,90 грн/л, в той час як додатковою угодою № 3 ціну на дизельне паливо змінено до рівня 56,99 грн/л. Вказане свідчить про збільшення ціни за 1 л дизельного палива з 52,90 грн/л на 56,99 грн/л.
Слід відмітити, що твердження замовника про зменшення ціни за 1 л дизельного палива додатковою угодою № 3 в порівнянні з ціною встановленою Договором є хибним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства, зокрема Особливостям, адже для порівняння та розрахунку зміни ціни необхідно враховувати ціну, встановлену при останньому внесенні змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару, а не Договором.
Таким чином, укладання додаткової угоди № 3, в частині зміни ціни за одиницю товару (дизельного палива) здійснено замовником з порушенням вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тендерною документацією (пункт 1 таблиці Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі») передбачено, що товар повинен відповідати, зокрема, Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 (далі – Технічний регламент).
Так, відповідно до абзацу 1 пункту 1 Технічного регламенту, останній встановлює вимоги, зокрема, до дизельного палива, що вводяться в обіг та реалізуються на території України.
Згідно з абзацами 5, 6, 7 пункту 3 Технічного регламенту та з урахуванням Вимог щодо позначення автомобільного бензину та дизельного палива (Додаток 1 до Технічного регламенту):
- при температурі повітря від 5 °С до мінус 20 °С використовується дизельне паливо зимове (літерне позначення кліматичного періоду: З (зимове));
- при температурі повітря не нижче ніж 5 °С використовується дизельне паливо літнє (літерне позначення кліматичного періоду: Л (літнє)).
З огляду, що поставка товару має здійснюватися постачальником протягом 2024 року (підпункт 4.4 пункту 4 Розділу І тендерної документації), постачанню підлягає дизельне паливо зимове та дизельне паливо літнє. Крім цього, про постачання дизельного палива, як літнього так і зимового свідчать:
- видаткові накладні від 04.01.2024 № ДЖ0401/03, від 05.02.2024 № ДЖ0502/02, від 01.04.2024 № ДЖ0104/04 – підтверджують придбання дизельного палива зимового (з літерним позначенням кліматичного періоду: З);
- видаткові накладні від 02.05.2024 № ДЖ0205/07, від 02.09.2024 № ДЖ0209/02 – підтверджують придбання дизельного палива літнього (з літерним позначенням кліматичного періоду: Л).
Відповідно до абзацу 4 Додатку 3 тендерної документації на підтвердження якості товару учасник в складі тендерної пропозиції надає копії сертифікатів відповідності та копії паспортів якості на запропонований товар.
При цьому, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» не надано сертифікати відповідності та копії паспортів якості на дизельне паливо літнє, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, визначеним замовником в Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
З огляду на норми пунктів 43, 44 Особливостей вбачається, що у разі невідповідності в інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей вказане передбачає відхилення тендерної пропозиції, а не розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до норм абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (абзац 2 пункт 43 Особливостей).
Таким чином, відсутність в складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності та копії паспорту якості на дизельне паливо літнє є підставою для відхилення згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ», оскільки:
- копії сертифікату відповідності та копії паспорту якості на дизельне паливо літнє спрямовані на підтвердження інформації про предмет закупівлі;
- відсутність копії сертифікату відповідності та копії паспорту якості на дизельне паливо літнє не підпадає під виключення застосування абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки підпадає під виключення визначене абзацом 2 пункту 43 Особливостей, яке полягає у відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи зазначене, замовником допущено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» у складі якого відсутні копії сертифікату відповідності та копії паспорту якості на дизельне паливо літнє.
Період усунення порушень:
23.09.2024 19:19 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2024 19:19
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено до суду: 01.10.2024 року за вих. № 01-06/1006 до Полтавського окружного адміністративного суду подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області № UA-2023-12-07-001812-а від 23.09.2024 року.
Дата публікації:
10.10.2024 13:29
Дата відкриття провадження:
09.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
440/11855/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «Нафта і дистиляти» (код згідно ДК 021:2015 – 09130000-9) (Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-а)
Відповідно до Наказу № № 75-3 від 02.09.2024 Північно-східного офісу Держаудитслужби Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області було розпочато моніторинг даної закупівлі, за результатами якого 23.09.2024 року 19:19 було опубліковано Висновок про результати моніторингу, в якому зазначена інформація стосовно виявлених порушень, а саме: не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом.
Із зазначеним висновком не погоджуємось повністю з наступних причин.
Чинним законодавством с сфері публічних закупівель, зокрема підпунктом 2 пункту 19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (тут і далі по тексту – Особливості) передбачено: істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Але замовник під час укладання зокрема додаткової угоди № 3 керувався іншим пунктом Особливостей, а саме підпунктом 5 пункту 19 Особливостей, в якому зазначено: істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
За результатами проведення процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю товарів № 142 від 29.12.2023 року, в якому ціна, зокрема на дизельне паливо складає 57,60 грн/літр. Додатковою угодою № 3 було встановлено, що: ціна 56,99 грн. з врахуванням ПДВ 20% застосовується на дизельне паливо на кількість 60 000 літрів, починаючи з 15 квітня 2024 року. Отже даною додатковою угодою було здійснено зменшення ціни за одиницю товару відносно ціни на товар, встановленої в договорі, а не збільшення, як хибно зазначають у висновку моніторингу представники Держаудитслужби.
Відповідно до вимог пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 тендерної документації учасники
процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, у вигляді Додатка 3 до тендерної документації. Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «3.1Технічні вимоги.pdf», який складений у відповідності до вимог тендерної документації, в якому, зокрема учасником-переможцем підтверджено можливість постачання товару – дизельне паливо. При цьому в тендерній документації немає жодних вимог стосовно зазначення номенклатурних позицій дизельного палива, тобто поділу видів пального відносно температурних режимів та кліматичних періодів. Також цим документом переможець підтверджує можливість здійснення поставки даного товару протягом всього періоду, встановленого замовником в тендерній документації. Також відповідно до абзацу 4 Додатку 3 тендерної документації на підтвердження якості товару учасник в складі тендерної пропозиції надає копії сертифікатів відповідності та копії паспортів якості на запропонований товар. Документи мають бути чинними на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, з урахуванням гарантійного терміну зберігання товару. Учасник повинен надати лист – гарантію, що після закінчення терміну дії документів, передбачених цим пунктом, учасником будуть надані нові чинні документи.
На виконання даної вимоги учасник надав, зокрема Сертифікат відповідності на дизельне паливо за № UA.056.П.00156-21, термін дії з 21 жовтня 2021 року до 22 квітня 2024 року, товар відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови». А також Паспорт якості № 42 від 15 жовтня 2023 року на паливо дизельне, в якому, зокрема зазначено, що даний товар відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Отже, запропонований учасником товар повністю відповідає вимогам замовника щодо якості товару, вимогам державного стандарту та вимогам технічного регламенту щодо даного товару і все це підтверджується документами, виданими відповідними органами з оцінки відповідності. А також в складі своєї тендерної пропозиції учасник надав Гарантійний лист щодо надання чинних документів, передбачених Додатком 3. Таким чином вимоги, передбачені замовником умовами тендерної документації, виконані учасником-переможцем в повному обсязі. Зауважуємо, що згідно з п. 36 Постанови № 1178 «Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Тобто, тендерна пропозиція учасника має відповідати тільки тим вимогам, що встановлені в тендерній документації та містити тільки ті документи, які вимагались тендерною документацією.
Таким чином жодних порушень щодо непідтвердження якості товару з боку учасника не вбачається, відповідно всі норми вимог тендерної документації підтверджені.
На підставі вищевикладеного та в зв’язку з тим, що зазначений висновок є незаконним та таким, що суперечить чинному законодавству та в подальшому може заблокувати основний вид господарської діяльності підприємства, ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти дане заперечення до розгляду.
2. Скасувати висновок про результати моніторингу закупівлі від 23.09.2024 року за предметом закупівлі «Нафта і дистиляти» (код згідно ДК 021:2015 – 09130000-9) (Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-а).
Уповноважена особа з організації
та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Дата публікації звіту:
30.09.2024 14:40
Запити/Пояснення
Номер:
5cb8852f770848c383a115b574ec34b5
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2024 12:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 100352500,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b431e8b1bddb43b1b73091f4ea54a35a
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2024 15:21
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Умови постачання — Поставка товару здійснюється відповідно до заявок замовника на адресу замовника: м. Кременчук, вул. Левка Лук’яненка, 48/75, не пізніше 24 годин з моменту прийняття заявки щодо поставки партії товару, протягом 2024 року, до 31.12.2024 року (включно), в робочий час (з 08 години до 17 години), з понеділка по неділю, орієнтовно 5-6 поставок протягом місяця.
За своїми характеристиками і показниками товар повинен відповідати:
- дизельне паливо: національному стандарту ДСТУ 3868-99. «Паливо дизельне. Технічні умови»/ДСТУ 7688:2015. «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927;
- бензин А95: національному стандарту ДСТУ 4063-2001. «Бензини автомобільні. Технічні умови»/ДСТУ 7687:2015. «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, на підставі отриманих комерційних пропозицій (рахунків) від потенційних постачальників з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі.
Розмір витрат (бюджетного призначення), в тому числі кошти бюджету Кременчуцької міської територіальної громади, визначено в межах визначеної кількості пального, що є предметом закупівлі, та з урахуванням Програми санітарного очищення Кременчуцької міської територіальної громади та забезпечення діяльності КП «Кременчуцьке КАТП 1628» на 2022-2024 роки (далі - Програма), затвердженої рішенням сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 23 листопада 2021 року, зі змінами (розміщено за посиланням https://npa.kremen.gov.ua/site/decision_city_rada?Search%5Bstart_date%5D=23.11.2021&Search%5Bend_date%5D=23.11.2021&Search%5Btitle%5D=&page=3&per-page=10).
А також повідомляємо, що КП «Кременчуцьке КАТП 1628» не підпадає під дію Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів», так як не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Номер:
833bf82ab3544f6e9176f60bc1f3262d
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2024 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 100352500,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- що слугувало підставою для укладання додаткової угоди до договору про закупівлю товарів від 29.12.2023 № 142 по збільшенню ціни за одиницю товару на дизельне паливо від 17.04.2024 № 3? Необхідно надати інформацію та відповідні документальні підстави укладання додаткових угод по збільшенню ціни (цінову довідку Торгово-промислової палати тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e50fbbff2f604811be2499fcc6df45e6
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.09.2024 16:09
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
За результатом проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо закупівлі «Нафта і дистиляти» (код згідно ДК 021:2015 – 09130000-9) (Дизельне паливо, відповідний код 09134200-9; бензин А95, відповідний код 09132100-4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-а), було укладено договір про закупівлю товарів № 142 від 29 грудня 2023 року між нашим підприємством та ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ», в якому ціна, зокрема на дизельне паливо, становить 57,60 грн. з ПДВ за одиницю товару (літр). Протягом дії договору, відповідно до норм чинного законодавства та на підставі пункту 10.7 договору, сторони мають право вносити зміни в істотні умови договору. Таким чином, в зв’язку з коливанням ціни на ринку паливо-мастильних матеріалів, сторони укладають додаткові угоди щодо зміни ціни. Зокрема була укладена Додаткова угода № 3 від 17 квітня 2024 року, згідно якої на партію товару (дизельного палива) в кількості 60 000 л застосовується ціна 56,99 грн з ПДВ за одиницю товару (літр). Таким чином згідно додаткової угоди № 3 від 17 квітня 2024 року відбулося не збільшення, а зменшення ціни за одиницю товару. В зв’язку із вище зазначеним не маємо можливості відповісти на поставлене Вами питання та надати затребувані Вами документи.
Номер:
799bd4835a0a4a03a3324618d9678053
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.09.2024 18:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 100352500,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» на відповідність вимогам тендерній документації, установленим замовником, зокрема, в частині відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку 3 до тендерної документації в частині підтвердження учасником можливості здійснення поставки товару. Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
626c09b0ec414fb0ab11e87be4762d02
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2024 14:57
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, у вигляді Додатка 3 до тендерної документації. На виконання даної вимоги учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» в складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «Технічні вимоги.pdf» у вигляді Додатка 3 до тендерної документації, в якому учасник підтвердив зокрема можливість здійснення поставки товару. Додатком 3 до тендерної документації передбачено надання наступних документів для підтвердження можливості здійснення поставки товару: 1)Довідка в довільній формі на власному бланку учасника за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності), про наявність транспортного засобу – бензовозу (одного або кількох) із зазначенням марки транспортного засобу (бензовозу), реєстраційного номеру та правових підстав користування (право власності та/або оренди) та/або на підставі договору про надання транспортних послуг для транспортування нафтопродуктів тощо;
2)Копії(-я) свідоцтв(-а) про реєстрацію транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів(-у)), зазначених(-ого) у довідці, складеній відповідно до п. 1), у разі, якщо учасник є власником цих транспортних(-ого) засобів (-у) (бензовозів (-у);
3)Копії(-я) договорів(-у) оренди транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів(-у)), зазначених(-ого) у довідці, складеній відповідно до п. 1), чинних(-ого) протягом терміну поставки товару, відповідно до умов цієї тендерної документації, що підтверджують наявність в учасника орендованих(-ого) транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів (-у)), з обов’язковим документальним підтвердженням права власності іншої сторони договору на транспортні(-ий) засоби(-сіб) (бензовози (-з)) (учасниками додатково надаються копії(-я) свідоцтв(-а) про реєстрацію транспортних(-ого) засобів(-у));
4)У разі залучення транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів (-у)), зазначених(-ого) у довідці, складеній відповідно до п. 1) надається копії(-я) відповідних(-ого) договорів(-у) про надання транспортних послуг на перевезення товару, чинних(-ого) протягом терміну поставки товару, відповідно до умов цієї тендерної документації, та завірених(-ого) компанією перевізником, з якою укладено договір;
5) Копія чинної ліцензії або інших(-ого) документів(-ту), передбачених чинним законодавством, що видані(-на) власнику або орендарю транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів (-у)) на перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, або довідка в довільній формі про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відповідні відомості.
У разі залучення транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів (-у)) на підставі договору про надання транспортних послуг на перевезення товару, у складі тендерної пропозиції надаються(-ється) копії(-я) чинних(-ої) ліцензій(-ї) на перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, які(-а) повинні(-а) бути завірені(-а) уповноваженою особою та скріплені печаткою (за наявності) компанії-перевізника, з якою укладено договір, або довідка від компанії-перевізника в довільній формі про наявність відповідної ліцензії, але із посиланням на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який має відповідні відомості;
6)Копії(-я) (з двох сторін) чинних(-ного) свідоцтв(-а) про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що підтверджують(-є) калібровку ємностей транспортних(-ого) засобів(-у) бензовозів(-зу), та видані(-е) уповноваженим органом.
У разі залучення транспортних(-ого) засобів(-у) (бензовозів (-у)) на підставі договору про надання транспортних послуг на перевезення товару, у складі тендерної пропозиції надаються(-ється) копії(-я) чинних(-ного) свідоцтв(-а) про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що підтверджують(-є) калібровку ємностей транспортних(-ого) засобів(-у) бензовозів(-зу), та видані(-е) уповноваженим органом, які(-а) повинні(-а) бути завірені(-а) уповноваженою особою та скріплені печаткою (за наявності) компанії-перевізника, з якою укладено договір. Учасник надав всі вище зазначені документи шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель в складі своєї тендерної пропозиції, які є доступними для перегляду в електронній системі закупівель. Шляхом вивчення наданих документів замовником було перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» на відповідність вимогам тендерній документації, установленим замовником, зокрема, в частині відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку 3 до тендерної документації в частині підтвердження учасником можливості здійснення поставки товару.
Номер:
b8d1ee284fce4aee9428d996faa07737
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2024 17:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 100352500,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-001812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- згідно Розділу V. Поставка товару пункту 5.3.7. Договору про закупівлю товарів від 29.12.2023 № 142 «Постачання здійснюється згідно Інструкції «Про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України» (затверджена Наказом № 281/171/578/155 від 20 травня 2008 року).
Передача Товару оформлюється товарно-транспортною накладною (форма № 1-ТТН (нафтопродукт)), видатковою накладною. При кожній партії поставки Товару надається чинний сертифікат та паспорт якості на дану партію Товару. Датою поставки буде вважатися дата, вказана в товарно-транспортній накладній». Надати вищезазначені документи;
- яким чином переможцем ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» забезпечено виконання вимоги тендерної документації (пункт 6 розділ 6), в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю? Надати відповідні документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2b518fe821644c50bd1e221c61b4b68e
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.09.2024 11:28
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
Стосовно питання щодо документів на поставку паливо-мастильних матеріалів: надаємо видаткові накладні, товарно-транспортні накладні та документи щодо якості товару на кожну партію товару на всі поставки товару з моменту укладання договору до дати надходження даного запиту.
Відносно питання забезпечення виконання договору. Так, дійсно, вимогами пункту шостого Розділу 6 тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю перераховує грошові кошти на рахунок замовника в розмірі 3,0 відсотків від вартості договору як забезпечення виконання договору про закупівлю на підставі рахунку, наданого замовником. Сума договору за результатом проведення процедури закупівлі складає 100 275 000,00 гривень, відповідно три відсотка від даної суми договору складає 3 008 250,00 гривень. Переможець забезпечив виконання вимоги тендерної документації (пункт 6 розділ 6), в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника в сумі 3 008 250,00 гривень. На підтвердження надаємо платіжні інструкції банку щодо надходження відповідних коштів.
Номер:
d202532cdb034838930ef3975b57b694
Назва:
Запит за роз'ясненнями щодо висновку
Дата опублікування:
26.09.2024 13:54
Опис:
Просимо надати роз’яснення стосовно інформації, зазначеної у висновку, а саме:
- на підставі яких норм чинного законодавства та на підставі яких документів та/або інформації вами було визначено, що укладання додаткової угоди № 3, в частині зміни ціни за одиницю товару (дизельного палива) здійснено замовником з порушенням вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей;
- на підставі яких нормативно-правових документів та на підставі яких норм чинного законодавства вами визначено, що замовником було допущено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР ДЖАК ОЙЛ» у складі якого відсутні копії сертифікату відповідності та копії паспорту якості на дизельне паливо літнє.