-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Столовий сир
Завершена
2 015 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 075.00 UAH
Номер:
aef5b7fd8abd4fbab716eacd0398cae4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 18:16 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-07-000231-a 07.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент проведення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.12.2023 № 48, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.12.2023, протокол розкриття від 15.12.2023, тендерну пропозицію ТОВ «Акріс Логістик» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023 № 56, договір від 01.01.2024 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 12.01.2024, оприлюднену через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника ТОВ «Акріс Логістик» з ціновою пропозицією 2 006 160,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
01.02.2024 17:36 - 07.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2024 17:36
Запити/Пояснення
Номер:
f719c7cf550f41f989616ac1be55cf11
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2024 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Столовий сир» (код ДК 021:2015: 15541000-2 — Столовий сир) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-000231-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9d892e8417d64ab29cc8ede9a21c0315
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.01.2024 14:53
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Столовий сир (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-12-07-000231-a) код за ДК 021:2015: 15541000-2 — Столовий сир та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1. Технічні та якісні характеристики, предмета закупівлі - Столовий сир, визначені відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №305 від 24.03.2021 року, зокрема абз.3, п.22 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами): «Заплановані закупівлі харчових продуктів та/або послуг з харчування повинні на 100 відсотків відповідати вимогам норм харчування», а саме Додаток 1 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування» та Додаток 9 «Норми
споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування» вищевказаної Постанови (постанова додається). Тому розрахунок необхідної кількості столового сиру було обраховано шляхом множення встановленої норми столового сиру на одну дитину відповідної вікової групи та з урахуванням страв з столового сиру, які включені у примірні чотиритижневі сезонні меню управління освіти і науки Бердичівської міської ради, затверджені начальником та погоджені Бердичівським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, на загальну кількість дитино-днів за період з січня по грудень 2024 року, а також, згідно Додатку 1 до Тендерної документації «Технічна специфікація», технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно ДСТУ 4554:2006 та в складі тендерної пропозиції учасника обов’язково повинні бути підтвердженні документами: протокол випробувань та/або експертний висновок та/або звіт / тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника), виданими за друге півріччя 2023 року, з дослідженнями на вміст: мікотоксинів, токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, антибіотиків, гормональних препаратів та немолочних жирів. Дані документи повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, за предметом закупівлі – Столовий сир, визначено відповідно до зведеного кошторису Управління освіти і науки Бердичівської міської ради на 2024 рік за КЕКВ 2230 «продукти харчування» затвердженого 09.01.2024 року. (кошторис додається).
3. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розрахованої потреби, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” (зі змінами), та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 (зі змінами), а саме: - методом порівняння ринкових цін на даний вид товару загальнодоступної відкритої інформації у мережі Інтернету; - проведення аналізу закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro». Здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься в мережах магазинів, місцевих ринків, а також статистичними даними Головного Управління статистики у Житомирській області.
4. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
http://www.osvita-berdychiv.in.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-do-zakupivli/2023-rik
5. Документальне підтвердження:
- Зведений кошторис Управління освіти і науки Бердичівської міської ради на 2024 рік;
- Постанова КМУ № 305 від 24.03.2021 року Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.